Saarikko pääsi läpi.Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 18.04.11 - klo:10:14Saarikko pääsi läpi.Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa. Hällä ja väliä kuhan sitä ei tehä valtionavuilla... omilla rahoillaan sekulisakki saa kouluttaa vaikka kortonginpaikkaajia peruskannatusalueilleen... Kepulandian ytimeen... Merijärvelle
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.04.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 18.04.11 - klo:10:14Saarikko pääsi läpi. Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa. Hällä ja väliä kuhan sitä ei tehä valtionavuilla... omilla rahoillaan sekulisakki saa kouluttaa vaikka kortonginpaikkaajia peruskannatusalueilleen... Kepulandian ytimeen... Merijärvelle käyttääkö joku sielläpäin kortsuja
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 18.04.11 - klo:10:14Saarikko pääsi läpi. Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa. Hällä ja väliä kuhan sitä ei tehä valtionavuilla... omilla rahoillaan sekulisakki saa kouluttaa vaikka kortonginpaikkaajia peruskannatusalueilleen... Kepulandian ytimeen... Merijärvelle
Saarikko pääsi läpi. Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa.
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 18.04.11 - klo:10:23Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.04.11 - klo:10:19Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 18.04.11 - klo:10:14Saarikko pääsi läpi. Imaameja koulutetaan Alkio-opistossa. Hällä ja väliä kuhan sitä ei tehä valtionavuilla... omilla rahoillaan sekulisakki saa kouluttaa vaikka kortonginpaikkaajia peruskannatusalueilleen... Kepulandian ytimeen... Merijärvelle käyttääkö joku sielläpäin kortsuja Ei... mut sekulisakki on kouluttanu paljon muutaki kummallista sakkia meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla