Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miksi suomessa ei saa olla avoimesti oma itsensä  (Luettu 2500 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa


http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011041713567817_vl.shtml

huolestuttavaa kehitystä suomessa syntyvät viharyhmät,Miksi suomessa ei suomalainen normaali peruskansalainen ei saa olla avoimesti oma itsensä vaan joutuu ulkopuolisten silmissä peittelemään mielipiteitään ettei joudu viharyhmien silmätikuksi :(

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

m.myyttinen

  • Vieras
eihän täällä saa olla missää oma itsensä,jos on niin heti ollaa puukottamassa selkään.ajatellaa vaan et mitää muut ajattelee,vaikka ei edes muisteta koko suomineitoa :P

cosmic_cowboy

  • Vieras
Muutamassa minuutissa saa aikaiseksi tuollaisen nettipäästön, kun oman, vaaleissa menestyvän poliittisen ryhmän rakentaminen kestää vuosia.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
joo kansa äänesti väärin.. sosialistisen mediaväen ihanne ois vissiin pohjois-korealainen demokratia.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Valtavan hienoa oliskin jos nyt esim. somaliperheet yhdistettäisiin takaisin
Somaliaan.
Kui mää ain olen paras?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Valtavan hienoa oliskin jos nyt esim. somaliperheet yhdistettäisiin takaisin
Somaliaan.

 :)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

  • Vieras


huolestuttavaa kehitystä suomessa syntyvät viharyhmät,Miksi suomessa ei suomalainen normaali peruskansalainen ei saa olla avoimesti oma itsensä vaan joutuu ulkopuolisten silmissä peittelemään mielipiteitään ettei joudu viharyhmien silmätikuksi :(
-tätä vastaan olen joutunut taistelemaan koko ikäni.Aina kun olen poikennut valtaväestöstä,niin jopa oma suku on ollut kimpussa. >:(
Kun syntymäni takia mun piti olla lesta
Puoluekantani piti olla kepu,koska synnyin täällä.Matkustamisiani on aina arvosteltu.Tämä on niin nurkkakuntainen seutu kuin olla voi.Kun en ole taipunut yleiseen ruotuun,olen saanut määritelmän:omituinen.Ollaan sitte omituinen. ;D

]

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
eikö se nyt oo valtavirtaa olla persu? että eiku loekka peälle :D
Elämä on parasta kometiijjaa

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Joo. Miksei saa avoimesti olla rasisti, nationalisti ja käyttäytyä moukkamaisesti? Heti joku vetää herneet nenään.

Miksei monimutkaisia asioita saa oikoa ja yksinkertaistaa niin, että asioista kiinnostumattomat oman navan kaivelijatkin ymmärtää saadaanko me jotain vai otetaanko meiltä pois. Ensimmäinen käy, jälkimmäinen ei. Meillä on Oikeus!! (mitä se sitten lieneeki :P )

Kannatin itse ehdokasta, en puoluetta. Näin olen äänestänyt aina. Puolueuskonto on vahva suomessa, tältäkin palstalta se näkyy. Persujen hengessä ja ideologiassa valtakunnan tasolla on jotain hyytävää, pahaa. Ihmisten tasolla se ei nouse esiin. Tuo fiilis johtunee julkisuuskampanjasta, persut on onnistuneesti polarisoineet äänestäjät. Edes kepu ei onnistu nostattamaan tuollaista vastustusta, eikä persutkaan tee sitä tyhjästä. Nationalismi, muukalaisvastaisuus ja oman edun julkinen tavoittelu ei jostain syystä kuulu ns. inhimilliseen maailmankatsomukseen.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
 ;D

äänestin henkilöä (ei tosin mennyt läpi) ja kepu kaivoi itse oman kuoppansa kaupunkilaisten kosiskelussa unohtui suomen loput ihmiset kepun kannatus oli sittenkin taajaman ulkopuolella ja persujen uudet ehdokkaat saivat kepun äänet koska kepun tie oli tullut päähänsä ja valittiin uudet IHMISET tilalle.

kepun kaupunkilaisten kosiskelu ei tule onnistumaan

sak pitää omansa samoin keskiluokkaiset kok ja köyhät menee persuille kepulle jää luu käteen halveksiessa loppua maata.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
mitä se apilas-puppeli nyt valittaa, vastahannää tulit kaapista
Elämä on parasta kometiijjaa

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
mitä se apilas-puppeli nyt valittaa, vastahannää tulit kaapista

odottelinkin kuka eka lohkasoo hemestin persu viha roihahti liekkeihin ;D ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
odottelinkin kuka eka lohkasoo hemestin persu viha roihahti liekkeihin ;D ;D
Tuo on ihan tervetullut ilmiö suomalaiseen hajuttomaan politiikkaan. Tarvitaan yhteinen vihankohde yhdistämään :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa

jaa jaa itte saarnasit päin vastaast no jotakinhan kepulaisten on syytettävä omista virheistään paitti ittiään ;D


kepun sammunutta hiillosta ny ei enää kukaan jaksa potkia ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?