Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuumimmat vaaliteemat  (Luettu 3827 kertaa)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kuumimmat vaaliteemat
Laitoin tämän aiheen pelkästään siksi etten ole välttämättä viime aikoina satunnaisesti agrossa vierailevana täysin perillä siitä miten kunkin tahon vaalikampanjointi edistyy.

Kysynkin nyt että onko eräät jalot Kokkarit onnistuneet unohtamaan omien rötöstelyt ja tuomaan esille vain toisten synnit???

Mikä on tämän hetken johtava/kantava vaaliteema agrossa???

Onko jonkin oppositiopuolueen mieluiten maataloutta koskeva jokin ajatus/teema pääsemässä vallitsevaksi, jolla pyritään eduskuntaan.

Kysyn näitä siksi kun ihan oikeasti en ole perillä näistä asioista ja en ole edes kerennyt seuraamaan merkittävissä määrin televisiossa esitettyjä vaalikeskusteluja/väittelyitä.

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:19:51 kirjoittanut Luomujussi

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kuumimmat vaaliteemat
Voi jussiparka ;). Taidat tosiaan olla vähän ulkona.

Eihän eilenillalla kukaan noista teemoista hiiskunut pätkääkään.
Päällimmäisenä oli kiista siitä oliko Jutta pyytänyt Maria kahville Kreikan diilin varjolla.
Jutta intti pyytäneensä ja Mari ei muistanut. Ei sitten pätkääkään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
>Voi jussiparka . Taidat tosiaan olla vähän ulkona.

Minä nyt myönnän olevani hieman pihalla ja siksi aloitinkin tämän threadin.

Mikä puolue on nyt raadin mielestä vaalikeskusteluissa voitolla jos ajetaan maaseudun asiaa....

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:20:24 kirjoittanut Luomujussi

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä siinä vaan niin kävi, jotta se maaseutu unohtu kaikilta.
Maaseutu ei ilmeisesti ole riittävän mediaseksikästä, jotta sihen aikaa tuhlattaisiin.
Jyrki yritti eilen johtaa puheensa maatalouteen, mutta paneelin juontaja torppasi yrityksen, eikä asiaan sittemmin palattu. :(

Naturalis

• Vieras
Siinäpä teemaa:
http://www.eduskunta.net/
 ;D

gutiguti

• Vieras
Kokoomuksen herääminen gmo-asiassa on jotain. Samoin uskottavien puolueiden pysyminen edelleen ydinvoiman lisärakentamisen kannalla on hyvä uutinen. Vihreät ovat luopumassa kaavaillusta kymmenennestä voimalasta ja ovat tippumassa hallituksesta.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Kertokaas nyt mikä olisi se viimeinen vaaliteema mihin valistuneen maajussin kannattaisi tarttua lähestyvissä vaaleissa.

Itse olen siis eri vaaleissa äänestänyt itselle sopivaa ehdokasta kommarista kokkariin. Siis mikä olisi se viime hetken teema mihin epävarma maajussi voisi nyt tarttua???

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kertokaas nyt mikä olisi se viimeinen vaaliteema mihin valistuneen maajussin kannattaisi tarttua lähestyvissä vaaleissa.

Itse olen siis eri vaaleissa äänestänyt itselle sopivaa ehdokasta kommarista kokkariin. Siis mikä olisi se viime hetken teema mihin epävarma maajussi voisi nyt tarttua???

säästä itsesi ja lapsesi euroopan veloilta ja  äänestä perusässiä 8)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Minäkin sain tuon saman äänestysohjeen alkuviikolla.

Mutta sitä minä en ymmärrä miten se voi olla Luomujussin ja minun äänestä kiinni se, että jos äänestämme esim kokoomusta, niin me ja lapsemme maksamme koko euroopan velat. Jos taas persuja, niin maailma pelastuu.

Kahdesta äänestäkö se homma on kiinni. Tässähän pian vaarantuu vaalisalaisuus. Tuon matematiikan mukaan sunnuntai-iltana kaikki tietää, miten äänestimme. ::)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Aika huonosti on meidän maajussien asiat jos ei löydy tämän enempää perusteita/teemoja äänestyspäätökselle. Onko nyt siis pääteltävä niin että kaikilla menee todella hyvin.

pappavolovo

• Vieras
LuomumaaJussina,
Pullijaista.
Yllääkö piiriin?
Yllättävän maatalousmyönteinen ja selkeäajatuksinen viheriä(hkö).

Aulis Anttila

• Vieras
Päättely...
Aika huonosti on meidän maajussien asiat jos ei löydy tämän enempää perusteita/teemoja äänestyspäätökselle. Onko nyt siis pääteltävä niin että kaikilla menee todella hyvin.

Ei... on todettava - jos osaa- että sekä sekulit että MTK ovat tyrineet perusteellisesti  :o :o :o

emo-heikki

• Vieras
Voi jussiparka ;). Taidat tosiaan olla vähän ulkona.

Eihän eilenillalla kukaan noista teemoista hiiskunut pätkääkään.
Päällimmäisenä oli kiista siitä oliko Jutta pyytänyt Maria kahville Kreikan diilin varjolla.
Jutta intti pyytäneensä ja Mari ei muistanut. Ei sitten pätkääkään.

Niin, tosin Kreikan diili tehtiin, ennenkuin Marista tuli pääministeri, joten siinä mielessä Marin kanssa kahvittelu tuskin olisi tuonut Jutalle mitään uutta tietoa tai muutenkaan mahdollistanut keskustella asioiden luonteesta ....

Aulis Anttila

• Vieras
Tappioon vievät vaaliteemat...
Vladi-Väykky on tiensä valinnut = Nato ja Suomen Uusi Markka... se tie ei vie Mäntyniemeen, sitä tietä ei edes pääse Mäntyniemeen.
+
Noin 2/3 meistä suomalaisista vastustaa Nato-jäsenyyttä, kannattajia on 1/4 ja loput eivät "vielä tiedä". €urosta luopumista kannattaa vain noin 1/3 meistä suomalaisista.

sorkkis

• Vieras

Minäkin sain tuon saman äänestysohjeen alkuviikolla.

Mutta sitä minä en ymmärrä miten se voi olla Luomujussin ja minun äänestä kiinni se, että jos äänestämme esim kokoomusta, niin me ja lapsemme maksamme koko euroopan velat. Jos taas persuja, niin maailma pelastuu.

Kahdesta äänestäkö se homma on kiinni. Tässähän pian vaarantuu vaalisalaisuus. Tuon matematiikan mukaan sunnuntai-iltana kaikki tietää, miten äänestimme. ::)
Et uskalla koittaa .  ;)