Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Esson baarissa pähkäiltyä  (Luettu 3117 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Esson baarissa pähkäiltyä
Eilisehtoona Esson baarissa pähkäiltiin tulevia vaaleja ja seuraavaa hallitusta:

Duunarit huomaavat, että ei kannatakaan äänestää PerSuja, voipi mennä työpaikka alta, jos Soini pääsee sekoilemaan -> nostaa SDP:n kannatusta gallupeista -> pudottaa PerSujen kannatusta gallupeista.

Ylivoimaisesti suurimman tappion korjaa kepu. AuA ennusti jo ajat sitten kepulle n. 15% kannatusta, minä-itte 17%. Viimeinen luku on lähellä toteutumista (AuA lähettää kossupullon), Galluppien tekijät eivät ole osanneet ottaa huomioon etelän viljelijäväestön tyytymättömyyttä kepun politiikkaan tehdessään "tilastotieteellisiä korjauksia" ennusteisiinsa. Tällä vaalikaudella on pohjoinen miehittänyt MTK:n kokonaan ja lopullisesti, ministeriössä hoitelee hommia lappilainen Jouni. S-L leijailee jossain pilvien päällä omahyväisyydessään, toteuttaa MTK:n maatalouspolitiikkaa eikä tajua, missä mennään.

EU:n maatalouspolitiikalla on suurremontti edessä. Kerrankin AB-alueen maataloudella on mahdollisuus saada oikeutta: liittymissopimuksen neuvotteli aikoinaan Ahon hallituksen kepulaiset yksin, kepun Korkeaoja ja Anttila ovat reivanneet maataloutta pohjoiseen MTK:n vaatimuksia toteuttaen. Nyt kepu siirtyy oppositioon ja MTK on kuihtunut jo niin pieneksi, että siltä ei kannata edes kuunnella...keskittyköön vain kelkkareittien rakentamiseen ym. yksityisen omistusoikeuden murentamiseen yhdessä kommareitten Ympäristöministeriön kanssa.  

Vihreitten Soininvaara on jyrkästi tuominnut maataloutemme siirron tundralle, nyt ääniharava  Osmo nousee ilman muuta hallitukseen...etelän tuottajakin saa ihmisoikeudet.

Kaveri oli kysellyt Etelä-Hämeen isänniltä (10 kpl) mielipidettä Anttilasta...lähes poikkeuksetta negatiivinen. Todennäköisesti Anttila tippuu Eduskunnasta.

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:09:04 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

• Vieras
KokovartaloKotelo tyri... taas...
Ylivoimaisesti suurimman tappion korjaa kepu. AuA ennusti jo ajat sitten kepulle n. 15% kannatusta, minä-itte 17%.

MinkkiVartaloKoteloMekko tyri eilen - taas - sen verran hyvin, että 15% pukkaa  :P :P :P   ;D ;D ;D ...se 17% ei tuu... ei voi tulla  ::) ::) ::)

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:09:03 kirjoittanut Aulis Anttila

minä-itte

• Vieras
Vs: KokovartaloKotelo tyri... taas...
Ylivoimaisesti suurimman tappion korjaa kepu. AuA ennusti jo ajat sitten kepulle n. 15% kannatusta, minä-itte 17%.

MinkkiVartaloKoteloMekko tyri eilen - taas - sen verran hyvin, että 15% pukkaa  :P :P :P   ;D ;D ;D ...se 17% ei tuu... ei voi tulla  ::) ::) ::)

Jos alkaa numeroilla 15, niin minä-itte lähettää AuA:lle oikein mielellään kossupullon.

Aulis Anttila

• Vieras
No perkele... asiaa !!!
Jos alkaa numeroilla 15, niin minä-itte lähettää AuA:lle oikein mielellään kossupullon.

Otsikossa kaikki  ::) :P ;D ;D ;D

A.R.Vaja

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Esson baarissa pähkäiltyä
Anneli-minkki soitti Esson baariin ja käski heti kotio :)

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

***Ko pullon täyte tulee Timpalle.  ;D
Kui mää ain olen paras?

minä-itte

• Vieras

Juu, osoite?

Aulis Anttila

• Vieras
Soittaja...
Anneli-minkki soitti Esson baariin ja käski heti kotio :)

Marihan se soitti  ;D ;D ;D ...ku sen oma kotidemari oli taas GuzzetsiinaRitsan pakeilla  ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:11:44 kirjoittanut Aulis Anttila

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Juu, osoite?

Kaurajoelta löytyy. Mutta mää voin tulla itte hakemaan kun tarttis käydä Pirkkalassa koneliikkeet kiertelemässä.
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Juu, osoite?

Kaurajoelta löytyy. Mutta mää voin tulla itte hakemaan kun tarttis käydä Pirkkalassa koneliikkeet kiertelemässä.
Voivoi, toivottavasti Sorkkis ei kerkee sua ennen lapottaan pullon sisältöö  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Ja jos kepu saa yli 20% äänistä eduskuntavaaleissa, niin kuulema minä-ite ja aulis anttila ostavat jokaiselle agrossa kirjautuneena olevalle korin kossua jossa pullotkin sisältävät koskenkorvaa, eikä vesilahden kuravelliä. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

rööri-roope

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Galluppien tekijät eivät ole osanneet ottaa huomioon etelän viljelijäväestön tyytymättömyyttä kepun politiikkaan tehdessään "tilastotieteellisiä korjauksia" ennusteisiinsa.

****** Etelän viljelijät ovat tilastotiedettä ajatellen mitätön porukka, jonka edesottamuksilla ei ole suurtakaan merkitystä.
    Enemmän minua ihmetyttää kokoomuksen gallupmenestys. Hallitushan on noudattanut  täysin kokoomuslaista politiikkaa, eli jos kansa ei ole tyytyväinen kepuum, miksi se on kokoomukseen?
In vino veritas

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepun kannatus on 18 ja jotain. Ehkä 19 ja jotain

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Itse veikkaan jotain 25 paikkeilla.