Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tiuraa vihataan!  (Luettu 3241 kertaa)

Tuulia

• Vieras
Tiuraa vihataan!
Kansanedustaja Marja Tiura (kok) oli jakamassa vaalimainoksiaan Tampereen yliopistolla viime viikolla, kun vakava välikohtaus tapahtui.

Lehden mukaan uhkaavasti käyttäytynyt mies oli käynyt Tiuraan käsiksi sillä seurauksella, että Tiura oli joutunut juoksemaan hyökkääjäänsä pakoon. Välikohtaus tallentui yliopiston valvontakameroille.

- Yliopistolla tapahtunut välikohtaus on ollut vakavahko. Kyse ei ole ollut pelkästä suunsoitosta. Tiuralla on selkeästi ollut aihetta ilmoittaa asiasta poliisille. Uhka on ollut todellinen, komisario Joni Länsipuro kertoo lehdessä.

Lehden mukaan hyökkäys ei ollut ensimmäinen Tiuran tämän vaalikampanjan aikana.

IL

Miksiköhän???

minä-itte

• Vieras
Vs: Tiuraa vihataan!
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.

Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.

Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa.

"Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Näiltä Macho.-miehiltä pitäs katkoo ne siivet, enenn kun kerkeevät kunnolla siivilleen. Jos nuorena jo ottavat tuon mallin, niin nenät vastakkain saa niitten kanssa olla ihan liian usein. Parasta noissa on kuitenkin se, että aina - ihan aina - löytyy se vielä machompi ja lopputuloksena jompikumpi saattaa päätyä valtion hotelliin.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.

Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.

Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa.

"Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.
Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä?
Nothing is Something Worth Doing

minä-itte

• Vieras

Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä?

minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin.

"Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.

minä-itte

• Vieras
Soinin valhepropaganda uppoaa kansaan:

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194674656377/artikkeli/marja+tiuraan+kayty+jo+kahdesti+kasiksi+-+poliisi+jahtaa+epailtya.html

No on noita muunneltuatotuutta puhuvia ihan sekoomuksessakin:
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Urpilaisen%20yll%C3%A4tt%C3%A4v%C3%A4t%20puhelinsoitot%20K%C3%A4r%C3%A4ytti%20Kataisen%20ty%C3%B6el%C3%A4kerahoista/art-1288382480473.html

Täyttä paskaa Iltasanomilta: Kiander torppasi Urputtajan asioittenhoitoreseptit ja varoitti eurooppalaisesta pankkikriisistä, jos hommaa ei hoideta kuntoon. Sillä ei ole merkitystä, onko suomalaista eläkerahaa näissä maissa.

Sama torppaus koskee myös Soinin hälläväliä-politiikkaa.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die

minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin.

"Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.
Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus...  :o
Nothing is Something Worth Doing

Kamikatze

• Vieras

Minä-itte on oikeassa ,kun katsoi esim YLEn-muistikuvaputki ohjelman tulee 70-luvun alkuvuosien lastenohjelmista esille vasemmmistolainen ajan kuva

Aulis Anttila

• Vieras
No jaa...
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.
Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.
minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.
Minä-itte on oikeassa ,kun katsoi esim YLEn-muistikuvaputki ohjelman tulee 70-luvun alkuvuosien lastenohjelmista esille vasemmmistolainen ajan kuva

Hmmmmm... mä kyl kattelin meiän poikien kans sen pikkukakkosen nukkumattia... ja aika paha silmä pitää olla tehäkseen siitä kommariropakantaa... olkoonki et se oli derkkukamaa... mut jotku näkee skeidaa sielläki mis sitä ei oo... eli kaikkialla. Onneks mä oon tyyten vapaa tommosesta synnistä  ::) ::)   :P :P   ;D ;D ;D

Kamikatze

• Vieras
Vs: No jaa...
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.
Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.
minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.
Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus...  :o

Hmmmmm... mä kyl kattelin meiän poikien kans sen pikkukakkosen nukkumattia... ja aika paha silmä pitää olla tehäkseen siitä kommariropakantaa... olkoonki et se oli derkkukamaa... mut jotku näkee skeidaa sielläki mis sitä ei oo... eli kaikkialla. Onneks mä oon tyyten vapaa tommosesta synnistä  ::) ::)   :P :P   ;D ;D ;D

Pikku Kakkonen olikin jo neutraalia kamaa ja mitä pahaa  DDR.n nukkumatista tai Tsekkien Myyrästä voisi sanoa . Mutta vuosiluvut ovatkin jo myöhäisempiä

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pikku_Kakkonen

Sen sijaa mitä skeidaan tulee niin kyllä me tiedämme missä Au.A sitä näkee jatkuvasti  8)
 Harmi että tämäkin kirjoituksissa esille tuleva kuva on jo niiltä menneiltä vuosikymmeniltä . ;D

Viimeksi muokattu: 14.04.11 - klo:11:21 kirjoittanut Kamikatze

minä-itte

• Vieras
Vasemmistolaisia nuoria kehotettiin kouluttautumaan päiväkotiopettajiksi, jotta jo lapsuusvaiheessa voitaisiin antaa "oikeaa" opetusta tuleville aikuisille.

Ja tämä on tosi!

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

tämä on seuraamusta ko lapsille opetetaan kokoomuslaisia kivikovia macho arvoja >:( sitä saa mitä olette kokkareet tilanneet :(

http://www.youtube.com/watch?v=MHdHTyrOgPI

NIIMPÄ >:(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Vasemmistolaisia nuoria kehotettiin kouluttautumaan päiväkotiopettajiksi, jotta jo lapsuusvaiheessa voitaisiin antaa "oikeaa" opetusta tuleville aikuisille. Ja tämä on tosi!

On on... Jakke Laaksokin on upseerismiehiä  ;D ;D ;D ...ja tosi on tämäkin  ;D ;D ;D