Soinin valhepropaganda uppoaa kansaan:http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194674656377/artikkeli/marja+tiuraan+kayty+jo+kahdesti+kasiksi+-+poliisi+jahtaa+epailtya.html
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä?
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:16Soinin valhepropaganda uppoaa kansaan:http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Vaalit/1194674656377/artikkeli/marja+tiuraan+kayty+jo+kahdesti+kasiksi+-+poliisi+jahtaa+epailtya.htmlNo on noita muunneltuatotuutta puhuvia ihan sekoomuksessakin:http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Urpilaisen%20yll%C3%A4tt%C3%A4v%C3%A4t%20puhelinsoitot%20K%C3%A4r%C3%A4ytti%20Kataisen%20ty%C3%B6el%C3%A4kerahoista/art-1288382480473.html
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan.Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus...
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus... Minä-itte on oikeassa ,kun katsoi esim YLEn-muistikuvaputki ohjelman tulee 70-luvun alkuvuosien lastenohjelmista esille vasemmmistolainen ajan kuva
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus...
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä?
Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu.
Lainaus käyttäjältä: Kamikatze - 14.04.11 - klo:10:35Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:27Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 14.04.11 - klo:09:22Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 14.04.11 - klo:09:12Tiura ei ole ainoa Tampereella: yhtä ehdokasta oli lyöty käsivarteen ja rintaan, kun hän oli tarjonnut vaalimainostaan. Ko. ehdokas ei ole ollut aikaisemmin näkyvästi politiikassa mukana, kirkon työntekijä.Muutenkin on ehdokkaisiin ja vaalimainoksiin kohdistettu ennennäkemätöntä vihaa. "Vapaa kasvatus" alkaa näkyä, koulussakin saa pelätä. Mm. yksi isukki ilmoitti kasvattavansa pojastaan Macho-miestä. Poika oli riehunut koulussa, lyönyt ja purrut opettajia. Isukin mielestä oikein toimittu. Käsittääkseni minä-itte on sitä sukupolvea joka on kasvattanut yhden vapaan kasvatuksen sukupolven tähän maailmaan, missä on sinun vastusi siitä? minä-ittellä ei ole mitään häpeämistä omista kasvatusprojekteistaan, päinvastoin. "Vapaa kasvatus" tuli muotiin v. 1966 vaalien jälkeen, jolloin vasemmisto sai enemmistön Eduskuntaan.Sä onnistuit politisoimaan lasten kasvatuksenkin, uskomaton suoritus... Minä-itte on oikeassa ,kun katsoi esim YLEn-muistikuvaputki ohjelman tulee 70-luvun alkuvuosien lastenohjelmista esille vasemmmistolainen ajan kuvaHmmmmm... mä kyl kattelin meiän poikien kans sen pikkukakkosen nukkumattia... ja aika paha silmä pitää olla tehäkseen siitä kommariropakantaa... olkoonki et se oli derkkukamaa... mut jotku näkee skeidaa sielläki mis sitä ei oo... eli kaikkialla. Onneks mä oon tyyten vapaa tommosesta synnistä
Viimeksi muokattu: 14.04.11 - klo:11:21 kirjoittanut Kamikatze
Vasemmistolaisia nuoria kehotettiin kouluttautumaan päiväkotiopettajiksi, jotta jo lapsuusvaiheessa voitaisiin antaa "oikeaa" opetusta tuleville aikuisille. Ja tämä on tosi!