Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MaasTullin vaalituki  (Luettu 1459 kertaa)

minä-itte

• Vieras
MaasTullin vaalituki
MaasTul tukee vaaliehdokkaita 40 000 eurolla.

Olihan lehden kannessa jo kotelomekon kokovartalokuva, ilman turkiksia.

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: MaasTullin vaalituki
Vihreitä sen olisikin kuulunut tukea, hieno kirjoitus oli taas Itämeren tilan ja maatalouden saastuttamisen välisistä syy-seuraus-suhteista.  :-[
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

• Vieras
Vihreitä sen olisikin kuulunut tukea, hieno kirjoitus oli taas Itämeren tilan ja maatalouden saastuttamisen välisistä syy-seuraus-suhteista.  :-[

Jätkä
Aktiivi

Profiili Yksityisviesti (poissa)

Huolissaan ei tarvitse olla
« Vastaus #2 : tänään kello 06:46 »

"Helsingin sekaviemäreistä vuotaa jätevettä suoraan mereen. Helsinki laskee näiden jätevesipäästöjen määrän kyseisen vuosineljänneksen sademääriin perustuen. Tässä tämän vuoden kolmen ensimmäisen vuosineljänneksen päästöt Uudenmaan ympäristökeskuksen mukaan:

-Ensimmäisellä vuosineljänneksellä puhdistamatonta jätevettä sisältävää sekaviemärivettä mereen 119 m³ (119 000 litraa) (vajaat 5 rekkakuormallista)

-Toisella vuosineljänneksellä puhdistamatonta jätevettä sisältävää sekaviemärivettä mereen 94 615 m³ (94 615 000 litraa) (3 785 rekkakuormallista)

-Kolmannella vuosineljänneksellä puhdistamatonta jätevettä sisältävää sekaviemärivettä mereen 231 411 m³ (231 411 000 litraa) (9 256 rekkakuormallista)" Vaikka on vanhaa tietoa mutta onneksi kaupunkien paskat ei saastuta www.virtavesi.com/images/vs300408.pdf

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
...ja se vielä laimenee eritavalla kun tuotantoeläinten ja kemiran raesäkkien tuottama fosfori ja typpi.

Aulis Anttila

• Vieras
MTK julkisti vaalituet
MaasTulli, 14.4.2011

MTK on tukenut eduskuntavaaliehdokkaiden vaalityötä yhteensä 40 000 eurolla. Tukea on saanut 71 ehdokasta. Lisäksi MTK osallistui kahden eri puolueen kutsuvierasseminaariin. Tukea saaneista 51 on keskustan, 7 kokoomuksen, 5 perussuomalaisten, 5 vihreiden, 2 SDP:n ja yksi vasemmistoliiton ehdokas. Ehdokkaiden saamat tukisummat ovat 250 ja 2 500 euron välillä. Pääasiassa MTK:n tuki meni järjestön jäsenille, sekä muutamille muille ehdokkaille, jotka ovat toimineet maaseudun elinkeinojen puolesta.
=
Sekulisakin oksentelijoiden ei tällä saitilla juurikaan kannattaisi huudella muiden järjestöjen vaalituista... etenkin kun on vielä omista rötöstelyistään novolaiset ja nuoriso- vai mikä lastenkotisäätiö se on selvittämättä... yhdestä kelkkatehtaasta nyt kirjoittamattakaan.

minä-itte

• Vieras
MTK julkisti vaalituet
MaasTulli, 14.4.2011

MTK on tukenut eduskuntavaaliehdokkaiden vaalityötä yhteensä 40 000 eurolla. Tukea on saanut 71 ehdokasta. Lisäksi MTK osallistui kahden eri puolueen kutsuvierasseminaariin. Tukea saaneista 51 on keskustan, 7 kokoomuksen, 5 perussuomalaisten, 5 vihreiden, 2 SDP:n ja yksi vasemmistoliiton ehdokas. Ehdokkaiden saamat tukisummat ovat 250 ja 2 500 euron välillä. Pääasiassa MTK:n tuki meni järjestön jäsenille, sekä muutamille muille ehdokkaille, jotka ovat toimineet maaseudun elinkeinojen puolesta.

Paljonko maksoi kotelomekon koko etusivun mainos, 2500 egeä ei riitä

=
Sekulisakin oksentelijoiden ei tällä saitilla juurikaan kannattaisi huudella muiden järjestöjen vaalituista... etenkin kun on vielä omista rötöstelyistään novolaiset ja nuoriso- vai mikä lastenkotisäätiö se on selvittämättä... yhdestä kelkkatehtaasta nyt kirjoittamattakaan.

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mikäs sen säätiön nimi oli, mistä ei saa Demarien kahvikeskusteluissa mainita sanallakaan?

minä-itte

• Vieras
Mikäs sen säätiön nimi oli, mistä ei saa Demarien kahvikeskusteluissa mainita sanallakaan?

Nuorisosäätiö  ???

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nuorisosäätiö  ???

...ei kyllä se joku toinen oli...Aukki varmaan tietäis?