Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe *****mainen temppu , myönnän .  (Luettu 14948 kertaa)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Sorkkiksen kannattaisi mennä mittaamaan mitsun mittarivirhe, jos rekatkin menee satasta. Jos meet sen mitsun kanssa sorkkapukki perässä reilua 80 kymppiä, yksikään rekka ei roiku perässä.
Käteinen ratkasee

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Kyl rekat ajaa 60 alueetkin läpitte sitä 90km/h mitä rajotin sallii.
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

  • Vieras
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Miten sitten kun poliisit katsovat piirturia? ;)
Sitä ollaan ihmetelty .

sorkkis

  • Vieras
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Siellä tais kunnanisätkin vastustaa kehitystä ja työpaikkoja

Kokokunta hanketta vastustaa . Demokratiaa on enemmistön päätös .

Koskella on hyvin työpaikkoja , toivotaan et yritykset pysyy pystyssä .

Vieläkö olet ylpeä maantiesuorituksestas kun noin aihetta muutit?
Tottakai olen . Yli satasta ajava rekka vaarallinen . Ottavat sulakkeen pois ja kulkee niin perkeleesti
Sinähän suorastaan pakotit rekan ajamaan ylinopeutta. Mietippä rekkakuskin tunteita: ylämäki edessä ja joku hullu mitsukuski hidastamassa menoa edellä. Aivan aivotonta touhua sorkkikselta leikkiä kanssamatkustajien hengellä maantien päällä. Olit tietenkin Konginkankaalla kello 2 yöllä 21.3.2004!
Kyllä kuski painaa kaasua itte joten syyllinen en ole minä .

Landehoo ruikuttaa ratsiassa:Sorkkis käski kaasua painaan .

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Onkos sorkkis paljonkin ajanut rekkaa, kun täällä neuvoo?
Käteinen ratkasee

sorkkis

  • Vieras
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Onkos sorkkis paljonkin ajanut rekkaa, kun täällä neuvoo?

Miten niin .

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Onkos sorkkis paljonkin ajanut rekkaa, kun täällä neuvoo?

Miten niin .

Vastuuttomuus liikenteessä on aina tuomittavaa!

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Olen tämän muistaakseni kertonut. Pari vuotta sitten ajelin moottoritiellä 80 kmh, mittari tarkastettu joten oli oikea nopeus. Rekka ajaa perseeseen kiinni ja alkaa vilkuttelemaan valoja(?). Viimein lähtee ohittamaan jolloin tietenkin päätin tälle teiden *******lle näyttää ja kiihdytin niin että ei päässyt ohitseni vaan joutui palaamaan taakseni. Sitten tiputin taas nopeuden 80 kmh:iin  ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

D-Tune

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 577
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
elä sää sorkkis alennu ton oikean maanviljelijän tasolle.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Olen tämän muistaakseni kertonut. Pari vuotta sitten ajelin moottoritiellä 80 kmh, mittari tarkastettu joten oli oikea nopeus. Rekka ajaa perseeseen kiinni ja alkaa vilkuttelemaan valoja(?). Viimein lähtee ohittamaan jolloin tietenkin päätin tälle teiden *******lle näyttää ja kiihdytin niin että ei päässyt ohitseni vaan joutui palaamaan taakseni. Sitten tiputin taas nopeuden 80 kmh:iin  ;D

moottoritiellä 80 kmh, mie olisin ajanu yli tollasten etanoiden. miksi motarille yleensä pitää ees mennä jos siellä toisten jaloissa pyöritään ja kiusataan ammatikseen tienpäällä olevia?

minä-itte

  • Vieras
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Olen tämän muistaakseni kertonut. Pari vuotta sitten ajelin moottoritiellä 80 kmh, mittari tarkastettu joten oli oikea nopeus. Rekka ajaa perseeseen kiinni ja alkaa vilkuttelemaan valoja(?). Viimein lähtee ohittamaan jolloin tietenkin päätin tälle teiden *******lle näyttää ja kiihdytin niin että ei päässyt ohitseni vaan joutui palaamaan taakseni. Sitten tiputin taas nopeuden 80 kmh:iin  ;D

moottoritiellä 80 kmh, mie olisin ajanu yli tollasten etanoiden..

Peltipoliisit rauhoittaa....mutta niitähän siellä tundralla ei ole.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Olen tämän muistaakseni kertonut. Pari vuotta sitten ajelin moottoritiellä 80 kmh, mittari tarkastettu joten oli oikea nopeus. Rekka ajaa perseeseen kiinni ja alkaa vilkuttelemaan valoja(?). Viimein lähtee ohittamaan jolloin tietenkin päätin tälle teiden *******lle näyttää ja kiihdytin niin että ei päässyt ohitseni vaan joutui palaamaan taakseni. Sitten tiputin taas nopeuden 80 kmh:iin  ;D

moottoritiellä 80 kmh, mie olisin ajanu yli tollasten etanoiden..

Peltipoliisit rauhoittaa....mutta niitähän siellä tundralla ei ole.

miten niin ei ole? nelostie on oulusta vikajärvelle asti (rovaniemen pohjoispuolella) peltipoliiseja täynnä..

Aulis Anttila

  • Vieras
Peltipollarit...
Olen tämän muistaakseni kertonut. Pari vuotta sitten ajelin moottoritiellä 80 kmh, mittari tarkastettu joten oli oikea nopeus. Rekka ajaa perseeseen kiinni ja alkaa vilkuttelemaan valoja(?). Viimein lähtee ohittamaan jolloin tietenkin päätin tälle teiden *******lle näyttää ja kiihdytin niin että ei päässyt ohitseni vaan joutui palaamaan taakseni. Sitten tiputin taas nopeuden 80 kmh:iin  ;D
moottoritiellä 80 kmh, mie olisin ajanu yli tollasten etanoiden..
Peltipoliisit rauhoittaa....mutta niitähän siellä tundralla ei ole.
miten niin ei ole? nelostie on oulusta vikajärvelle asti (rovaniemen pohjoispuolella) peltipoliiseja täynnä..

Joo... totta... niitä on ihan riittämiin  ::) ... toi "minä" ei oo ollu "itte" poroja ja punakaloja jahtaamassa  :P

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: *****mainen temppu , myönnän .
Alinopeutta ei ole olemassakaan.

Aulis Anttila

  • Vieras
Alinopeus...
Alinopeutta ei ole olemassakaan.

Ei ole... ja on...
=
Tieliikennelaki, 24 §
Liikennettä estävän tai haittaavan ajon kielto. Liikennettä ei saa estää tai haitata ajamalla aiheettoman hitaasti.