http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Orava%20jahtasi%20koululaisia%20poliisi%20turvautui%20pippurisuihkeeseen/art-1288381707895.html
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.04.11 - klo:09:17Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Kyllä voi. Sä et kässää kissoita ja kissojen pitämisestä lemmikkeinä yhtään mitään, perkele ja juu !!! Meillä on tällä hetkellä kotona kissa joka muutti kaupungista kerrostalosta meille 2 vuotiaana sekopäänä. Hyökkäsi ihmisten kimppuun. Raapi monet verille. Kun tämä kissa pääsi ulos yksin ensimmäisen kerran, niin puolen tunnin päästä toi ekan myyrän. Ja siitä lähtien parhaina päivinä kantanut 10 myyrää ,tai muuta jyrsijää. Siinä sivussa tullut harakoita ,jäniksenpoikia, oravia, ym. Nyt kissa on niin kiltti ettei uskoisi samaksi. Oli täysin turhautunut elämään yksiössä. Koirien ja kissojen pitäminen kerrostalossa on eläinrääkkäystä ja pitäisi lailla kieltää.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Kyllä voi. Sä et kässää kissoita ja kissojen pitämisestä lemmikkeinä yhtään mitään, perkele ja juu !!!
Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?
Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa.Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois. Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Eikös tää viherpiipertäjä oo nykyään kokoomuksen kansanedustaja ehdokkaana.
Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois. Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa.Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Eikös tää viherpiipertäjä oo nykyään kokoomuksen kansanedustaja ehdokkaana.
Lainaus käyttäjältä: Tapani - 11.04.11 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois. Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Eikös tää viherpiipertäjä oo nykyään kokoomuksen kansanedustaja ehdokkaana.Toibvottavasti ei mene läpi, ihan pimee muija!
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Tapani - 11.04.11 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois. Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Eikös tää viherpiipertäjä oo nykyään kokoomuksen kansanedustaja ehdokkaana.Toibvottavasti ei mene läpi, ihan pimee muija!Ei mee... mut ei oo sentää rikollinen... ku muuteha se ois sekulisakin ehokkaana
päivitäppä kanervan tilannetta meille hiukan
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 11.04.11 - klo:23:10päivitäppä kanervan tilannetta meille hiukanSyyteharkinnassa.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa.Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois.Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Onko sama joka on nyt Kokoomuksen ehdokkaana.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 11.04.11 - klo:23:04Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Tapani - 11.04.11 - klo:19:38Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 11.04.11 - klo:08:41Männävuosina yhdellä hesalaisella viherpipertäjä-naiskansanedustajalla oli (on ehkä vieläkin) toistakymmentä kissaa ahtaassa kaupunkiasunnossa. Kaikenkukkuraksi uroksilta oli leikattu isänonni pois. Voiko enää pahempaa eläinrääkkäystä olla?Eikös tää viherpiipertäjä oo nykyään kokoomuksen kansanedustaja ehdokkaana.Toibvottavasti ei mene läpi, ihan pimee muija!Ei mee... mut ei oo sentää rikollinen... ku muuteha se ois sekulisakin ehokkaana On niitä rikollisia Kakossakin ja vielä tuomittujakin. Hyvä se olla joku "puhtoinen". En viiti edes alkaa luettelemaan, kun tiedät ketä tarkoitan.