Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Semmoista aatanan pakkoa taas! Eläinajokortti!!!  (Luettu 8948 kertaa)

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Nyt pitäisi jollain tapaa saada koiraihmiset kuriin.Menepä kävelemään näin keväällä jonkun taajaman kävelytielle ja hämmästy kuinka paljon voi olla koiranpaskaa tien varressa ja joka puolella jollei aurinko ole jo kerinnyt "murustamaan "sen tuulen mukaan. >:( >:( >:(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

jeep

• Vieras
Ei tuo eläinajokortti koske nyt mitään, koiranpaskaa ;)

Turha nyt on rupee syyttämään taajamassa asuvia koiranomistajia, eläinajokortista. Kyllä tuo paska ehdotus lähtee nyt maaseudun omista riveistä.

Viimeksi muokattu: 10.04.11 - klo:13:51 kirjoittanut jeep

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä tuo Keskusta ja Anttilan linja alkaa olla aikalailla koluttua tavaraa... Uskomatonta paskaa aina alusta loppuun. Alan olla sitä mieltä, ettei viljelijäväestölle oo enää sitä puolutta joka asiaa olis millään tavalla edistämässä, muuta kuin uusien valvontojen ja seurantojen muodossa. -1 ääni KePulle siis.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Ketku

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä tuo saa kannatusta kun on hevosen pitäjiäkin jotka eivät tiedä miten hevosta hoidetaan saatikka näitä koiran rääkkääjiä. No mites marsut, matelijat, kanit, rotat ym. muut lellikit täytyy saada tuohon samaan ja vielä eläinlääkärin valvonta kaikille niinkuin on meilläkin niin se on tasaarvoista sitten.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
hyvä seon että puuteliväkiki joutuu kurssille.... ja kovat sanktiot rikkuriille
Elämä on parasta kometiijjaa

jeep

• Vieras
Kyllä tuo saa kannatusta kun on hevosen pitäjiäkin jotka eivät tiedä miten hevosta hoidetaan saatikka näitä koiran rääkkääjiä. No mites marsut, matelijat, kanit, rotat ym. muut lellikit täytyy saada tuohon samaan ja vielä eläinlääkärin valvonta kaikille niinkuin on meilläkin niin se on tasaarvoista sitten.

hyvä seon että puuteliväkiki joutuu kurssille.... ja kovat sanktiot rikkuriille
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/04/1308886/kennelliitto-koiranomistajan-peruskurssi-valmisteilla
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041013520819_uu.shtml

Eräät kommentoijat eivät taida nähdä ja ymmärtää noiden kahden artikkelin kohdalla mitään eroavaisuuksia ? Olen lähinnnä huolissani luetun tekstin ja sen sisällön ymmärtämisen vaikeudesta, tai voisiko sanoa, välinpitämättömyydestä ????

Viimeksi muokattu: 10.04.11 - klo:16:11 kirjoittanut jeep

jeep

• Vieras
"Silloin kun media alkaa sanan ja kuvan voimilla murjoa yksityistä ihmistä voidaan puhua sanan vapauden sijasta sanan vallasta. Sanan valta on sanan vapauden vääristynyt ääripää ja sitä meidän ei pidä hyväksyä sanan vapautena."

Lähde: Erilainen Koirakirja.
J.A.U. Yrjölä

Viimeksi muokattu: 10.04.11 - klo:16:57 kirjoittanut jeep

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Mites kun meillä on kuivurilla noita rottia? Pitääx mun nyt käydä suorittamassa joku ajokortti, että voin elää niiden kanssa sovinnossa? Jos ihan rehellinen olen, niin minun tekisi mieli tappaa ne. Ja niin aion tehdäkin. Mutta kuinkas sitten käy sen kortin kanssa? Palaako multa luvat?

jeep

• Vieras
Mites kun meillä on kuivurilla noita rottia? Pitääx mun nyt käydä suorittamassa joku ajokortti, että voin elää niiden kanssa sovinnossa? Jos ihan rehellinen olen, niin minun tekisi mieli tappaa ne. Ja niin aion tehdäkin. Mutta kuinkas sitten käy sen kortin kanssa? Palaako multa luvat?
Älä ajattele itse, ole itsenäinen, joo joo mies.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä pitää saada ja samallalailla uusittavaksi 5 vuoden välein kuin se kasvinsuojelututkinto >:( Lypsykoneiden testaus myös pakolliseksi viiden vuoden välein.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Jos ne rotat on 15-kiloisia, niin varmaan joku vapaapainikurssi hyvä käydä ainakin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

sorkkis

• Vieras
Kyllä pitää saada ja samallalailla uusittavaksi 5 vuoden välein kuin se kasvinsuojelututkinto >:( Lypsykoneiden testaus myös pakolliseksi viiden vuoden välein.

lypsykoneet huolletaan vuoden välein .

simmo

• Vieras
Tämä ajatus on kuolleena syntynyt.Vaikka hankkii millaisen ajokortin,niin se ei takaa mitään.Laiskuus saattaa eläimen pidossa silti yllättää tai skitsofrenia. >:(

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Olishan se reteetä ku taskussa olis ajokoirankoira-ajokortti  ;D

Guarter

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Entäs jos lemmikkeinä on mursu, marsu ja paarma ::)