matti kekkosestako työ haastatta? Kun en juurikaa nuita linkkie auvvo, niin kysympähän vaen.
Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaalejaSen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan
Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria
Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin Mäen oo ainakaan vielä kyllästyny
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:15:47Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin Mäen oo ainakaan vielä kyllästyny No se on aivan sun oma asia. Luulen kuiteskin että olet käsittänyt asian väärin.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:15:47Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin Mäen oo ainakaan vielä kyllästyny Ota huomioon, että Sepe on amatööri.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:15:51Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:15:47Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin Mäen oo ainakaan vielä kyllästyny No se on aivan sun oma asia. Luulen kuiteskin että olet käsittänyt asian väärin. Eiks ny ollu kyse panemisesta... vai??? - tai hällä ja väliä... kuka ei saa se ei saa
Lainaus käyttäjältä: Reginan vanki - 12.03.08 - klo:21:10Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:15:47Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:15Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 12.03.08 - klo:14:10Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 12.03.08 - klo:14:07Lainaus käyttäjältä: Maitopoika - 11.03.08 - klo:17:07Eiköös pistetä kokonaan uusiksi tuo politiikka.Eli *****puolue ***** puolue vituton puolue ja vituttavien puolue.Orkasmin saaneet ja jäämäättä saaneet lienee niitä liperaaleja Sen verta näyttääpi olevan äänestäjissä olevan kateutta kumpaankin suuntaan Minä äänestäisin kyllä orgasmin saaneita. Saamatta jääneet on niin katkeria Höh... amatööri... sä... niillehä voi duunata ne orkut Miehisty nyt sinäkin. Ei me olla mitään orkkujen järjestelykoneita. Siihen nimittäin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin Mäen oo ainakaan vielä kyllästyny Ota huomioon, että Sepe on amatööri. Mieluummin amatööri ,kuin sutenööri