Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kepulainen ropakanta ja maastulli  (Luettu 3322 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22232
kepulainen ropakanta ja maastulli
Perjantain maastulli- mtk-Uusimaa; Viljelijän asema elintarvikeketjussa kestämätön.

 mtk; mauno ylinen todistelee kahta syytä, ettei KEPUN (jota ei tosin artikkelissa mainita) hallitusohjelman tavoite tulotason nostosta toteutunut.

 Ensimmäiseksi syyksi väittää,ettei hallitus kokonaisuudessa sitoutunut ohjelmaan. Taas tätä tyypillistä kepuluuserilaista vastuunkantoa. Jos omat kyvyt eivät riitä syyt pitää hakea muualta. Jollei edes kepulaisen mm-ministerin perustama työryhmä löytänyt yhtä selvää syytä vai syyttääkö ylinen suoraan kepuja saamattomuudesta.

Toiseksi ettei Arkadian mäeltä löydy kymmentä edustajaa, joiden kanssa pystyisi keskustelemaan EU;n maatalouspolitiikan uudistamisesta. Tässäkin syytä ja vastuuta siirretään EU;n syyksi, vaikka monet ongelmat ovat puhtaasti kotokutoisia ja kepuhan viimeaikaisesta maatalouspolitiikasta on vastannut ja yksin.

 Siitä kepun käsikassara mtk pitää huolen, jotta vain kepulainen maatalouspolitiikka on sitä hyväksyyttävää, perälautavuotaa ja lampaanpäämielenosoituksineen.

Viimeksi muokattu: 09.04.11 - klo:07:18 kirjoittanut Eemeli

minä-itte

  • Vieras
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Valtiovarainministeri Katainen ilmoitti syksyllä 2007, että viljelijäväestön tulotason nosto ei ole Valtiovarainministeriöstä kiinni.

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Maatalouden pellesakki esittää tekopyhästi mtk:n alla yhteneviä kantoja, mutta annas olla kun kokous on ohi. Talonpoika "kapina" leviää heti kuin varpusparvi. Selkäänpuukotus, kateus ynnä muu kotiinpäin vedon nimissä jeesustaminen alkaa. Aika moni asia on kaatunut pelkästään valtapoliittisiin syihin elinkeinon sisällä. Kaikki periaateessa kyllä kannatti itse asiaa, mutta kun jne...

jo Jaakko Ilkan ajoista alkaen talonpojan pahin vihollinen on ollut toinen talonpoika... muut on vain käyttänyt itse aiheutettua tilannetta hyväksi. Sukutilajalostus ei ole mitenkään parantanut tilannetta.  ;D 

Tämän joukkueen remppaan ei pelkkä koutsin vaihto riitä, koska materiaali on pääosin paskaa.  8)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

minä-itte

  • Vieras
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Maatalouden pellesakki esittää tekopyhästi mtk:n alla yhteneviä kantoja, mutta annas olla kun kokous on ohi. Talonpoika "kapina" leviää heti kuin varpusparvi. Selkäänpuukotus, kateus ynnä muu kotiinpäin vedon nimissä jeesustaminen alkaa. Aika moni asia on kaatunut pelkästään valtapoliittisiin syihin elinkeinon sisällä. Kaikki periaateessa kyllä kannatti itse asiaa, mutta kun jne...

jo Jaakko Ilkan ajoista alkaen talonpojan pahin vihollinen on ollut toinen talonpoika... muut on vain käyttänyt itse aiheutettua tilannetta hyväksi. Sukutilajalostus ei ole mitenkään parantanut tilannetta.  ;D  

Tämän joukkueen remppaan ei pelkkä koutsin vaihto riitä, koska materiaali on pääosin paskaa.  8)

Juu, puukkoa tulee selkään, jos äänestät väärää puoluetta, jos ostat muualta kuin Hankkija-maatalousosuuskunnasta, jos vakuutuksesi on muualla kuin Tapiolassa, jos et ole MTK:n jäsen, jos et myy maitoasi Valiolle ja teuraitasi Atrialle..jos traktorisi ei ole Ferkutsooni ja kylvinkoneesi Juko....

Viimeksi muokattu: 09.04.11 - klo:09:16 kirjoittanut minä-itte

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Maatalouden pellesakki esittää tekopyhästi mtk:n alla yhteneviä kantoja, mutta annas olla kun kokous on ohi. Talonpoika "kapina" leviää heti kuin varpusparvi. Selkäänpuukotus, kateus ynnä muu kotiinpäin vedon nimissä jeesustaminen alkaa. Aika moni asia on kaatunut pelkästään valtapoliittisiin syihin elinkeinon sisällä. Kaikki periaateessa kyllä kannatti itse asiaa, mutta kun jne...

jo Jaakko Ilkan ajoista alkaen talonpojan pahin vihollinen on ollut toinen talonpoika... muut on vain käyttänyt itse aiheutettua tilannetta hyväksi. Sukutilajalostus ei ole mitenkään parantanut tilannetta.  ;D 

Tämän joukkueen remppaan ei pelkkä koutsin vaihto riitä, koska materiaali on pääosin paskaa.  8)
Meinaatko että kun löytyy "hyvä johtaja" niin on helpompi vaihtaa kansa jos/kun alkaa reisille mennä?

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Meinaatko että kun löytyy "hyvä johtaja" niin on helpompi vaihtaa kansa jos/kun alkaa reisille mennä?

Totesinpa suorasukaiseen tyyliini ongelman laajuuden... jokainen saa itse vetää johtopäätökset.  ;)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Meinaatko että kun löytyy "hyvä johtaja" niin on helpompi vaihtaa kansa jos/kun alkaa reisille mennä?

Totesinpa suorasukaiseen tyyliini ongelman laajuuden... jokainen saa itse vetää johtopäätökset.  ;)
Tämä selevä :)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Maatalouden pellesakki esittää tekopyhästi mtk:n alla yhteneviä kantoja, mutta annas olla kun kokous on ohi. Talonpoika "kapina" leviää heti kuin varpusparvi. Selkäänpuukotus, kateus ynnä muu kotiinpäin vedon nimissä jeesustaminen alkaa. Aika moni asia on kaatunut pelkästään valtapoliittisiin syihin elinkeinon sisällä. Kaikki periaateessa kyllä kannatti itse asiaa, mutta kun jne...

jo Jaakko Ilkan ajoista alkaen talonpojan pahin vihollinen on ollut toinen talonpoika... muut on vain käyttänyt itse aiheutettua tilannetta hyväksi. Sukutilajalostus ei ole mitenkään parantanut tilannetta.  ;D 

Tämän joukkueen remppaan ei pelkkä koutsin vaihto riitä, koska materiaali on pääosin paskaa.  8)

Maatalouden suurin ongelma on kai se, että kuvitellaan yhden ratkaisun tai toimintavana käyvän kaikille, eihän se näin ole muussakaan yritystoiminnassa, miksi maatalous olisi poikkeus ????
Kun edut menevät ristiin, niin jokainen ajaa  senjälkeen omaa etuaan.

nilihaara

  • Vieras
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Maatalouden pellesakki esittää tekopyhästi mtk:n alla yhteneviä kantoja, mutta annas olla kun kokous on ohi. Talonpoika "kapina" leviää heti kuin varpusparvi. Selkäänpuukotus, kateus ynnä muu kotiinpäin vedon nimissä jeesustaminen alkaa. Aika moni asia on kaatunut pelkästään valtapoliittisiin syihin elinkeinon sisällä. Kaikki periaateessa kyllä kannatti itse asiaa, mutta kun jne...

jo Jaakko Ilkan ajoista alkaen talonpojan pahin vihollinen on ollut toinen talonpoika... muut on vain käyttänyt itse aiheutettua tilannetta hyväksi. Sukutilajalostus ei ole mitenkään parantanut tilannetta.  ;D  

Tämän joukkueen remppaan ei pelkkä koutsin vaihto riitä, koska materiaali on pääosin paskaa.  8)

Juu, puukkoa tulee selkään, jos äänestät väärää puoluetta, jos ostat muualta kuin Hankkija-maatalousosuuskunnasta, jos vakuutuksesi on muualla kuin Tapiolassa, jos et ole MTK:n jäsen, jos et myy maitoasi Valiolle ja teuraitasi Atrialle..jos traktorisi ei ole Ferkutsooni ja kylvinkoneesi Juko....
Olen rikkonut noita kaikkia ja olen saanut tuntea kepumafian vihan omalla kylällä. Perättömiä ilmiantoja, perättömiä valvontakutsuja, henkistä väkivaltaa, työkoneiden tyhjennettyjä renkaita. :(
  Sen takia minusta kai tullut entistä vahvempi toisinajattelija, mikä ei tapa se vahvistaa. ;D
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa. ::)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa.
Ilmankos monella keppuli-isännällä on asenneongelma varusmiespalvelusta, kertausharjoituksia, ynnä muuta asiaan liittyvää kohtaan.

Sieltä mennään mistä aita on matalin ja muut sais lähteä niihin hommiin. He jäisivät mieluusti VAPpiin täpistämään kotonurkkia.  ;D
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuttua tarinaa...
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa.
Ilmankos monella keppuli-isännällä on asenneongelma varusmiespalvelusta, kertausharjoituksia, ynnä muuta asiaan liittyvää kohtaan. Sieltä mennään mistä aita on matalin ja muut sais lähteä niihin hommiin. He jäisivät mieluusti VAPpiin täpistämään kotonurkkia.  ;D

Noinhan se etenkin Tundralla menee... agraarisosialistisen hurmosliikkeen korpikommunistit esittävät sekulisakkilaista... ja "eräs" lahko hoitaa loppusilauksen... oksettavaa joukkiota  :o :o :o   >:( >:( >:(

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Tuttua tarinaa...
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa.
Ilmankos monella keppuli-isännällä on asenneongelma varusmiespalvelusta, kertausharjoituksia, ynnä muuta asiaan liittyvää kohtaan. Sieltä mennään mistä aita on matalin ja muut sais lähteä niihin hommiin. He jäisivät mieluusti VAPpiin täpistämään kotonurkkia.  ;D

Noinhan se etenkin Tundralla menee... agraarisosialistisen hurmosliikkeen korpikommunistit esittävät sekulisakkilaista... ja "eräs" lahko hoitaa loppusilauksen... oksettavaa joukkiota  :o :o :o   >:( >:( >:(
http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2011/02/01/kun-kansa-naki-nalkaa/
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

nilihaara

  • Vieras
Vs: Tuttua tarinaa...
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa.
Ilmankos monella keppuli-isännällä on asenneongelma varusmiespalvelusta, kertausharjoituksia, ynnä muuta asiaan liittyvää kohtaan. Sieltä mennään mistä aita on matalin ja muut sais lähteä niihin hommiin. He jäisivät mieluusti VAPpiin täpistämään kotonurkkia.  ;D

Noinhan se etenkin Tundralla menee... agraarisosialistisen hurmosliikkeen korpikommunistit esittävät sekulisakkilaista... ja "eräs" lahko hoitaa loppusilauksen... oksettavaa joukkiota  :o :o :o   >:( >:( >:(
http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2011/02/01/kun-kansa-naki-nalkaa/
Ei syynä meillä ollut musta pörssi mutta kun vapaussoturi ukkini oli -39 eteenpäin sotapoliisina ja valvoi juuri mustaa pörssiä niin se lienee. 8)

Aulis Anttila

  • Vieras
Joukkio...
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa.
Ilmankos monella keppuli-isännällä on asenneongelma varusmiespalvelusta, kertausharjoituksia, ynnä muuta asiaan liittyvää kohtaan. Sieltä mennään mistä aita on matalin ja muut sais lähteä niihin hommiin. He jäisivät mieluusti VAPpiin täpistämään kotonurkkia.  ;D
Noinhan se etenkin Tundralla menee... agraarisosialistisen hurmosliikkeen korpikommunistit esittävät sekulisakkilaista... ja "eräs" lahko hoitaa loppusilauksen... oksettavaa joukkiota  :o :o :o   >:( >:( >:(

http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2011/02/01/kun-kansa-naki-nalkaa/

Agraarisosialistisen hurmosliikkeen korpikommunistit ovat oksettavaa joukkiota   :o :o :o >:( >:( >:(

simmo

  • Vieras
Vs: kepulainen ropakanta ja maastulli


Juu, puukkoa tulee selkään, jos äänestät väärää puoluetta, jos ostat muualta kuin Hankkija-maatalousosuuskunnasta, jos vakuutuksesi on muualla kuin Tapiolassa, jos et ole MTK:n jäsen, jos et myy maitoasi Valiolle ja teuraitasi Atrialle..jos traktorisi ei ole Ferkutsooni ja kylvinkoneesi Juko....
[/quote]
 Olen rikkonut noita kaikkia ja olen saanut tuntea kepumafian vihan omalla kylällä. Perättömiä ilmiantoja, perättömiä valvontakutsuja, henkistä väkivaltaa, työkoneiden tyhjennettyjä renkaita. :(
  Sen takia minusta kai tullut entistä vahvempi toisinajattelija, mikä ei tapa se vahvistaa. ;D
Kylän kepunaatsikan isä jauhaa yhä että suojeluskunta aiheutti paljon pahaa tälle kylälle, että jaksaa. ::)-----------täällä on sorsittu kepuvastaisia koko aika,mitä olen elänyt maatilalla,Sitte vielä ihmetellään,kun en ole kepulainen.Olen monesti äänestänyt sortajiani,mutta viis vuotta sitten päätin,etten enää.Tuo kepumafia näkyy täällä kaikessa.Huvittavinta on,että kunnanjohtajakin lakkas tervehtimästä,kun varmistui,etten ole kepu.Todella säälittävää käytöstä sivistyneeltä ihmiseltä >:(

[/quote]