Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äänestin sittenkin kepua  (Luettu 6774 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Kyyllä se kannattaapi pittää KaKo:n ja KePu:n peruskannatus kuitenki suht' korkiala. Niin saahaan se kolomen suuren hallitus...     ;)

Jep, kako, kepu ja persut ...
Ilman RKP:tä ????
Jep, rantamamut kerranki opposiittioon. Ihan vain Thorssin takia...   
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Pitäisi mennä äänestämään mutta ketä tällainen pienviljelijäprole voisi äänestää? Mielipiteeni tiedätte.
Jotenkin tuli mieleen Antti Kaikkonen. Joo onhan se kähminyt itsellee kaikenlaista mutta minkälainen se on poliitikkona? Olen tavannut livenä ja oli mielestäni miellyttävämpi tuttavuus kuin esimerkiksi tämä kovasti ylistetty Timo Soini.
hassua, minunkin mielestä sanat kaikkonen ja kähmintä kulkee likimain samassa lauseessa.. ;D
mitäs se kaikkonen on tehnyt  kansalaisten hyväksi,,,,,muuta kuin lööppiesiintymistä ???

Veivaillu yhtä demarimimmeliä  ::) :P ;D ;D

eipä ole tuloksia  siinäkään hommelissa vanki kakkosella :P

Aulis Anttila

  • Vieras
...ja Kepu kiittää Väykkyä...
Turkin juurikaan tökerömmin voisi Väykylle kiitoksen antaa "melkoisen" upeasta vaalityöstä... se hemmetin vanha vihtahousuhan pelasti puolueen... tosin vain väliaikaisesti, mutta kuitenkin.
=
Keskustan piirijärjestöjen johtajat eivät halua Paavo Väyrystä ehdolle puolueen puheenjohtajaksi.
Lehdet tavoittivat 20 piirijohtajasta 16. Kukaan ei nostanut Väyrystä puheenjohtajaehdokkaaksi.
Piirijohtajat kuitenkin sanovat, että ensi kesän puoluekokouksessa Rovaniemellä puolueen pitää kääntää linjaukset kohti niitä asioita, joita Väyrynen presidentinkampanjassaan ajoi. Itä-Savon Matti-Pekka Parkkisen mukaan Väyrysen ei kuitenkaan pitäisi asettua ehdolle.
– Kelloa ei voi siirtää taaksepäin, hän perustelee.
=
Suomennan tuon Paavolle annetun kiitosviestin = "kiitti vitusti Paavo - ja nyt pidät turpas kiinni!!!"

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Paavo on pitkäikäistä sukua, sen isäkin teki patentin vielä yli sata vuotiaana ...

Väyrynen voi olla hyvinkin ehdokkaana vielä kuuden vuoden päästä, tai sitten seuraavissa vaaleissa ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ...ja Kepu kiittää Väykkyä...
Turkin juurikaan tökerömmin voisi Väykylle kiitoksen antaa "melkoisen" upeasta vaalityöstä... se hemmetin vanha vihtahousuhan pelasti puolueen... tosin vain väliaikaisesti, mutta kuitenkin.
=
Keskustan piirijärjestöjen johtajat eivät halua Paavo Väyrystä ehdolle puolueen puheenjohtajaksi.
Lehdet tavoittivat 20 piirijohtajasta 16. Kukaan ei nostanut Väyrystä puheenjohtajaehdokkaaksi.
Piirijohtajat kuitenkin sanovat, että ensi kesän puoluekokouksessa Rovaniemellä puolueen pitää kääntää linjaukset kohti niitä asioita, joita Väyrynen presidentinkampanjassaan ajoi. Itä-Savon Matti-Pekka Parkkisen mukaan Väyrysen ei kuitenkaan pitäisi asettua ehdolle.
– Kelloa ei voi siirtää taaksepäin, hän perustelee.
=
Suomennan tuon Paavolle annetun kiitosviestin = "kiitti vitusti Paavo - ja nyt pidät turpas kiinni!!!"

juuri    tuota  olen  kirjootellut ,,,,,,siinä  pellekeput  hakevat  itse  sitten  sateenkaarenpäätä,
kyllä  vihreisiin  mahtuu  :P

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Paavo on pitkäikäistä sukua, sen isäkin teki patentin vielä yli sata vuotiaana ...

Väyrynen voi olla hyvinkin ehdokkaana vielä kuuden vuoden päästä, tai sitten seuraavissa vaaleissa ????

mutta  mistä  se  kekkaa  puolueen,,,,kepu  on  silloin  jo  historiaa  :P

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Paavo on pitkäikäistä sukua, sen isäkin teki patentin vielä yli sata vuotiaana ...

Väyrynen voi olla hyvinkin ehdokkaana vielä kuuden vuoden päästä, tai sitten seuraavissa vaaleissa ????

mutta  mistä  se  kekkaa  puolueen,,,,kepu  on  silloin  jo  historiaa  :P

Sillähän on ollut paperit valmiina omaa puoluetta varten jo silloin, kun Matti Vanhanen teki ensimmäistä hallitustaan ????

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Paavo on pitkäikäistä sukua, sen isäkin teki patentin vielä yli sata vuotiaana ...

Väyrynen voi olla hyvinkin ehdokkaana vielä kuuden vuoden päästä, tai sitten seuraavissa vaaleissa ????

mutta  mistä  se  kekkaa  puolueen,,,,kepu  on  silloin  jo  historiaa  :P

Sillähän on ollut paperit valmiina omaa puoluetta varten jo silloin, kun Matti Vanhanen teki ensimmäistä hallitustaan ????

kellääs  ne  maalaisliitto  oikeudet  ovat,,,,,vai  ostaako  väyrynen  sen  pientalonpoika
logon  ???

Pohjanpoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 423
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Olen huolissani, olen Auliksen kanssa sataprosenttisesti samaa mieltä. Taas.
Parkkisen kannattaisi liittyä kokoomukseen on niin tyhmä jätkä että sopii minäitten ja Eemelin seuraan.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Olen huolissani, olen Auliksen kanssa sataprosenttisesti samaa mieltä. Taas.
Parkkisen kannattaisi liittyä kokoomukseen on niin tyhmä jätkä että sopii minäitten ja Eemelin seuraan.

 Radiossa oli taka-aikaa edustava pressaehdokas äänessä, ei kaikki vielä ekakiekalla pudonneet...puusta... tasa-arvoista ja-puolista valtakuntaa kannatti...rahaa vähempi, tunnetta enempi...