Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Äänestin sittenkin kepua  (Luettu 6772 kertaa)

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
Pitääkö ostajan olla ehdokas vai riittääkö puolueen julkinen kannattaminen?
PS. en ole ostamassa kivennäisiä enkä ääniä.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
Pitääkö ostajan olla ehdokas vai riittääkö puolueen julkinen kannattaminen?
PS. en ole ostamassa kivennäisiä enkä ääniä.

Riittää kun ostaa ja sanoo mille puolueelle ääni täytyy antaa  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
Pitääkö ostajan olla ehdokas vai riittääkö puolueen julkinen kannattaminen?
PS. en ole ostamassa kivennäisiä enkä ääniä.

Riittää kun ostaa ja sanoo mille puolueelle ääni täytyy antaa  :D
Vasemmistoliitolle ? ???

Hyi sinnuu .

Aulis Anttila

  • Vieras
Ehdotus...
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
Pitääkö ostajan olla ehdokas vai riittääkö puolueen julkinen kannattaminen? PS. en ole ostamassa kivennäisiä enkä ääniä.
Riittää kun ostaa ja sanoo mille puolueelle ääni täytyy antaa  :D

Ehdotan - ja suositan mitä lämpimimmin - Kansallista Kokoomusta  ::) :P ;D ;D ;D

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Lohisoppa provoilee. Persua äänesti kuitenkin  ;)
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Lohisoppa provoilee. Persua äänesti kuitenkin  ;)

Ei kun se halusi alunperinkin äänestää KePua, mutta näin laitti koko homman Auliksen syyksi  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sikamaista...
Lohisoppa provoilee. Persua äänesti kuitenkin  ;)
Ei kun se halusi alunperinkin äänestää KePua, mutta näin laitti koko homman Auliksen syyksi  ;D

Sikamainen temppu jos noin teki, perkele ja juu  :P ::) ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Kyyllä se kannattaapi pittää KaKo:n ja KePu:n peruskannatus kuitenki suht' korkiala. Niin saahaan se kolomen suuren hallitus...     ;)

Jep, kako, kepu ja persut ...
Ilman RKP:tä ????

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Siinäpä se kahtaalla pyörii minullakin onko se ääneni kohde kokoomus vai kepu. Pennusta asti olen ollut kokoomukselainen, lukuunottamatta muutamaa viimevaalia, jolloin kepulle on mennyt minunkin ääni.
Tällä hetkellä en ole vielä varma kumpiko nyt.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Äänestin sittenkin persuja...miksikö  ??? Tietenkin pätevien ehdokkaiden ja poliittisen ohjelman vuoksi!

No ei vais...tiirailin vaalimainoksia pienillä siansilmilläni ja kuinka ollakkaan, persujan listalta löytyi tuttu hemmo, joka  oli viimeksi hänet nähdessäni ilkoisen alasti eli munasillaan, jokunen vuosi sitten! Eli siinä perusteet!

Naisten äänioikeus on hieno asia  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Äänestin sittenkin persuja...miksikö  ??? Tietenkin pätevien ehdokkaiden ja poliittisen ohjelman vuoksi!

No ei vais...tiirailin vaalimainoksia pienillä siansilmilläni ja kuinka ollakkaan, persujan listalta löytyi tuttu hemmo, joka  oli viimeksi hänet nähdessäni ilkoisen alasti eli munasillaan, jokunen vuosi sitten! Eli siinä perusteet!

Naisten äänioikeus on hieno asia  ;D

Tuohon ei jää paljoa lisättävää...  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

ruusunpuna

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 358
  • Paikalla
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Kävin maalikylillä asioilla, ja kävin samalla ennakkoäänestämässä, ihan  vaan Auliksen kiusaksi äänestin sittenkin kepun ehdokasta, vaikka koko talven ajan olin pitkään  sillä kannalla että ääneni menee persulle,  mutta kun oman vaalipiirin persuehdokkaat  tuntuivat sellaisilta helppoheikeiltä, niin  pelko hiipi persukseen, enkä uskaltanut persua äänestää, niinpä sitten ihan Auliksen kiusaksi äänestin tuttua kepuehdokasta.  :D ;D
-------------kyllä keskustassakin on ihan hyviä ehdokkaita.Heidän ääni ei vain kuulu puolueen sisällä.Meidän perhe äänesti lukeneinta persuehdokasta,jotta eiköhän pääse läpi.

onks siellä sähköinen äänestys että oot ollu olkapään takana kattomassa mitä äänesti? Päätaloako oli ehdokkaasi lukenut? Minä äänestän aina kauneinta. Sitten voi hyvillä mielin pyytää kahville omaa edustajaa
Antti Heikkilä

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
No helvata. Pitääkö tässä tehdä tilaus...  ::)
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5919
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
No helvata. Pitääkö tässä tehdä tilaus...  ::)

Niinpä.

Kai tuon kissan ruoan sekaan saa yhden parikymmentä tonnia hukattua..   ;D ;D

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Äänestin sittenkin kepua
Mä ole luvannut äänestää sen mukaan joka ostaa eniten kivennäisiä kerralla. Puolue X johti 12 tonnilla mutta puolue Z ohitti sen eilen 22 tonnin kertaostolla  8)
No helvata. Pitääkö tässä tehdä tilaus...  ::)

Niinpä.

Kai tuon kissan ruoan sekaan saa yhden parikymmentä tonnia hukattua..   ;D ;D
Toisaalta olis hyvä tietää mikä puolue on kärkitarjouksen takana...  ???
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille