Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Torkkupeitto"  (Luettu 2763 kertaa)

jeep

• Vieras
"Torkkupeitto"
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011040113472792_vl.shtml  :P ;D

Ainoa joka esiintyi omana itsenään oli Soini, muut ehdokkaat olivat kuin "sanelukoneita."

Tuossa tentissä kaikki pisteet menivät kyllä Soinille. Soini vastasi kuten ihminen, kolme muuta olivat taas kuin koneita.

Sepedeus

• Vieras
Vs: "Torkkupeitto"

Ainoa joka esiintyi omana itsenään oli Soini, muut ehdokkaat olivat kuin "sanelukoneita."

Tuossa tentissä kaikki pisteet menivät kyllä Soinille. Soini vastasi kuten ihminen, kolme muuta olivat taas kuin koneita.

http://areena.yle.fi/video/1301644159178   Kalle on oikeessa ,kuten Soinikin. Katainen ja Kiviniemi sanelee heille syötettyjä visioita katastrofista jos ei tehdä kuten käsketään.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Sehän on selvää, että populisti pääsee tammösessä tilanteessa loistamaan, kun puhekaverina paskanjäykkiä politiikkoja.  ;D Soinilla kun ei ole kyseisestä hommasta paljon kokemusta, eihän osaa puhuakaan kuten täyspäivänen politiikko, eli mongertamalla. Huutosakissa istunut elämänsä, niin sieltähänän sitten tulee mummoja kutkuttavaa tekstiä, niin maan perusteellisen selvällä suomella.

senjoriitta

• Vieras

Yhden hallituskauden jälkeen Soini puhuu just samaa konemaista liturgiaa, varoen sanojaan koko ajan. Sitä se hallitusvastuu teettää.

jeep

• Vieras
Vs: Olla, vai eikö olla..........

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Haha, Sasi vaatii että toimittajat olisivat tiukempia ja vaatisivat tarkempia vastauksia ehdokkailta. Jumalauta jos niiltä kysyy että mikä viikonpäivä tänään on, niin eihän ne saa 2 tuntiin siitä puserrettua vastausta ulos, jos ei ala käyttämään lievempää väkivaltaa.  ;D  Vaatisivat politiikot iteltään suoraselkäsyyttä ja kansankielistä keskustelua toisiltaa, eivätkä toimittajia vaatis väen väkisin sitä puristamaan ulos.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

jeep

• Vieras
Haha, Sasi vaatii että toimittajat olisivat tiukempia ja vaatisivat tarkempia vastauksia ehdokkailta. Jumalauta jos niiltä kysyy että mikä viikonpäivä tänään on, niin eihän ne saa 2 tuntiin siitä puserrettua vastausta ulos, jos ei ala käyttämään lievempää väkivaltaa.  ;D  Vaatisivat politiikot iteltään suoraselkäsyyttä ja kansankielistä keskustelua toisiltaa, eivätkä toimittajia vaatis väen väkisin sitä puristamaan ulos.
Jokaiseen tentattavaan ehdokkaaseen kiinnitettäisiin sähköjohdot, ja jokaisesta kiertelevästä vastauksesta saisi sähköiskun. Ainakin vauhdittaisi.. ;D

Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:16:24 kirjoittanut jeep

Aulis Anttila

• Vieras
Inhimillisyyttä...
Jokaiseen tentattavaan ehdokkaaseen kiinnitettäisiin sähköjohdot, ja jokaisesta kiertelevästä vastauksesta saisi sähköiskun. Ainakin vauhdittaisi.. ;D

Kunnon kärpäslätkä riittää... ja aimopläjäys päin pläsiä jos vastaileminen ei luonnistu  ;D ;D ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Vai niin. Mun mielestä toi Soini on ollut ollut se jota viedään vaalikeskusteluissa kuin laskiämpäriä.

Aulis Anttila

• Vieras
Vientiä on...
Ainoa joka esiintyi omana itsenään oli Soini, muut ehdokkaat olivat kuin "sanelukoneita." Tuossa tentissä kaikki pisteet menivät kyllä Soinille. Soini vastasi kuten ihminen, kolme muuta olivat taas kuin koneita.
Vai niin. Mun mielestä toi Soini on ollut ollut se jota viedään vaalikeskusteluissa kuin laskiämpäriä.

Timo Soinin taktiikkana on - ainaki niissä väittelyissä mitkä mä oon nähny - se et se vastaa vaa muutamaan ittelleen vahvaan aiheeseen/kysymykseen... loput saa jäädä "vanhojen" kaluttaviks... eikä se huono taktiikka oo... katsojia vaa vähä hatuttaa  ;D ;D ;D

nilihaara

• Vieras
  Kävin aamupäivällä jututtamassa kepun edustajaa joka aikoo uudelleen. Vähän ajan kuluttua hän alkoi vihan vimmalla haukkua persuja vaikka en oikein mitään kerinny sanoa. Kuittasin kuitenkin lähtiessä että sitä saa mitä tilaa.  :D :D  Toivottavasti saa sen torkkupeiton mukaansa tai jo älys ottaa.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Soini epäonnistui taas ,ei löytynyt tarvittavaa räväkkyyttä eikä jämeriä perusteluja ,surku.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Vs: Vientiä on...
Ainoa joka esiintyi omana itsenään oli Soini, muut ehdokkaat olivat kuin "sanelukoneita." Tuossa tentissä kaikki pisteet menivät kyllä Soinille. Soini vastasi kuten ihminen, kolme muuta olivat taas kuin koneita.

Timo Soinin taktiikkana on - ainaki niissä väittelyissä mitkä mä oon nähny - se et se vastaa vaa muutamaan ittelleen vahvaan aiheeseen/kysymykseen... loput saa jäädä "vanhojen" kaluttaviks... eikä se huono taktiikka oo... katsojia vaa vähä hatuttaa  ;D ;D ;D

Niin no Soini käy nyt ovelaa viivytyssotaansa ja voi olla että sen populismi sisäistyy kansalle vasta liian myöhään, valitettavasti.....

Tosin olisihan se ihan kiva nähdä Soini ministerin pallilla kertomassa ja selittelemässä kansalle sitä miksi meillä menee niin huonosti ja miksi on meidän etujen mukaista taata huonompiosaisten maiden lainoja/velkoja.

Viimeksi muokattu: 01.04.11 - klo:16:57 kirjoittanut Luomujussi

Aulis Anttila

• Vieras
Houkuttelevaa...
Niin no Soini käy nyt ovelaa viivyssotaansa ja voi olla että sen populismi sisäistyy kansalle vasta liian myöhään, valitettavasti..... Tosin olisihan se ihan kiva nähdä Soini ministerin pallilla kertomassa ja selittelemässä kansalle sitä miksi meillä menee niin huonosti ja miksi meidän on taattava huonompiosaisten maiden lainoja/velkoja.

Joo... ois se kivaa kuunneltavaa  ;D ;D ;D

nilihaara

• Vieras
Vs: Vientiä on...

Niin no Soini käy nyt ovelaa viivytyssotaansa ja voi olla että sen populismi sisäistyy kansalle vasta liian myöhään, valitettavasti.....

Tosin olisihan se ihan kiva nähdä Soini ministerin pallilla kertomassa ja selittelemässä kansalle sitä miksi meillä menee niin huonosti ja miksi on meidän etujen mukaista taata huonompiosaisten maiden lainoja/velkoja.
Ei ne kovin kummoset ole miehet ollu jotka maan tähän tilaan on saattaneet. Hyvä vaan kun jollain on esittää vaihtoehto ulospääsyyn. Kannattas Luomujussinkin jo vähän avartaa maailmaa ja tulla korvat puhdistettuina ulos keppulokkerostaan. ;D