Höh! Kukas tässä sikapiikkejä?
Oekijastaan on puhe tollasesta viiruksesta joka altistaa immeisen vastaanottavaksi persuaatteet ja estää kaeken järkevän ajatustoeminnnan immeisen päässä. Huolestuneena olen lukenu Sepen kommentteja.Mutta kaippa silimät aokijaa, ohan täs vielä pari vko aekaa.
http://www.lansi-savo.fi/Mielipiteet/11108813.htmlKuplatalouksia ei kannata tukea
30.03. 02:14
Päätoimittaja Tapio Honkamaa ottaa osaa vaalitaistoon puolustamalla keskustasta, kokoomuksesta, vihreistä ja ruotsalaisista koostuvan hallituksen Euroopan hulttiomaille antamaa velkatakuuapua.
Samalla hän suomii ankarasti meidän perussuomalaisten kielteistä kantaa takuisiin.
Hulttiomaiden takuumieheksi lähteminen on kuin hyllyvällä suolla kävelyä. Se voi viedä auttajatkin suon mustiin syvyyksiin. Ainoastaan pohjakosketus tukevampaan maaperään voi pelastaa.
Sama on taloudessa, pelastuakseen sen pitää saada terve ja kantava pohja mille rakentaa tulevaisuutta.
Tässä yhteydessä hankkeen jäävit puolustajat ovat tuoneet haitat ja suuret vaihtoehtotappiot sekä prosessissa mukana olleiden auktoriteettien lausunnot tuekseen.
Sen sijaan Kauppalehdessä oli uutinen, jonka mukaan amerikkalainen talouslehti kritisoi ankarasti EU:n päättäjiä ja oli sitä mieltä, että mätäpankkien olisi pitänyt antaa kaatua turvallisesti.
Tappiot pitäisi antaa ennemminkin luotonantajien eikä veronmaksajien maksettavaksi. Amerikkalaiset näkivät sentään lähempää suuren pankkinsa kaatumisen ja sen seuraukset.
Minä en itse lähtisi tämän kaltaisten velanottajien takuumieheksi. Uskoo ken tahtoo.
Jukka Pöyry
eduskuntavaaliehdokas (ps.)
Mikkeli
Sai edellisissä kuntavaaleissa eniten ääniä kokoomuksen listoilla. Enemmän kuin Olli Nepponen ja Lenita Toivakka.