Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Dyna VT hyytyny tielle ?  (Luettu 13894 kertaa)

articla

  • Vieras
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?





Jos olet yhtään seurannut tämän hupikanavan antoa viime kuukauksina, niin voinet päästä kärryille miksi fergulle irvitään ;) ;)
 

Kateellisia luulen mä! ;D
[/quote]

Tuskinpa tarttee kadehtia.
Vikaherkkiä on kuulemma nyky Massikat. Ja tämä tieto ei perustu mihinkään mu-tu ajatukseen vaan sen olen kuullut henkilöltä joka työnsä puolesta tietää mistä puhuu, valitettavasti.
Huolto-osat mm. suodattimet kuulemma aivan järjettömissä hinnoissa. Liekkö sitten myyntiorganisaatiolla osuutta asiaan, tuskin ne tehtaalta lähtiessään sen kalliimpia on kuin muihinkaan merkkeihin.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Huolto-osat mm. suodattimet kuulemma aivan järjettömissä hinnoissa.

***Tollai saattaa köyhä olla asiasta mieltä...
Kui mää ain olen paras?

articla

  • Vieras
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Huolto-osat mm. suodattimet kuulemma aivan järjettömissä hinnoissa.

***Tollai saattaa köyhä olla asiasta mieltä...

Joopa. Empä ole sen tarkemmin tietoinen kyseisen kaverin varallisuudesta joka osien hintaa kauhisteli. Voipi olla köyhäkin. :-\

Juba

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1008
  • LOS KANTTURAS
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Kaikki on suhteellista huolto-osien hinnatkin! Eikö muka muissa merkeissä ole
vikoja?On meiläki ollu muitaki merkkejä ku Fergu ja ainaki minä oon tykänny että on varmatoiminen peli tiedä sitte teistä muista! Rattoreiden hinnatki on nykysin niin lähellä toisiaan että ei sekään vaikuta ostopäätökseen ainakaan mulla!Mutta onhan se tietysti niinkin et toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä! :)
AkkuPENSASLEIKKURI😬

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?

Aika yleistä, että ihmetellään jotakin yhden filtterin hintaa. Totta on, että jos joku yksittäinen suodin maksaa 150euroa, niin paneehan se miettimään. Mutta jälleen kerran kannattaa miettiä ensin kokonaishuoltokustannus koko koneen omistusajalle sekä verrata niitä muihin kustannuksiin. Takuaajan jälkeen kun tulee remppaa, menee pakka sekaisin. Onhan niitäkin, jotka ovat omistaneet koneen kymmenen vuotta ja pelkillä huolloilla. Onnellisia olkoot He. Varmaa on se, että ihmisen suunnittelemissa laitteissa on vikoja.

Onpahan edes hyvä, että pakasta löytyy melkein joka jannulle mieleisensä. Äkkiseltään luulisi että sellainen kone on hyvä, joka ei ketuta nukkumaan mennessä eikä itketä ajaessa. jos on kylillä tullut huudeltua asioita puoleen tai toiseen, niin helpoinhan se on itsellä olla jos oikeasti siltä tuntuu, myös maksun aikana. Mitäpä se oikeasti on itseltä pois, jos ei kaikki usko että se oma valinta on paras kaikista..  ::)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Juba

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1008
  • LOS KANTTURAS
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?

Aika yleistä, että ihmetellään jotakin yhden filtterin hintaa. Totta on, että jos joku yksittäinen suodin maksaa 150euroa, niin paneehan se miettimään. Mutta jälleen kerran kannattaa miettiä ensin kokonaishuoltokustannus koko koneen omistusajalle sekä verrata niitä muihin kustannuksiin. Takuaajan jälkeen kun tulee remppaa, menee pakka sekaisin. Onhan niitäkin, jotka ovat omistaneet koneen kymmenen vuotta ja pelkillä huolloilla. Onnellisia olkoot He. Varmaa on se, että ihmisen suunnittelemissa laitteissa on vikoja.

Onpahan edes hyvä, että pakasta löytyy melkein joka jannulle mieleisensä. Äkkiseltään luulisi että sellainen kone on hyvä, joka ei ketuta nukkumaan mennessä eikä itketä ajaessa. jos on kylillä tullut huudeltua asioita puoleen tai toiseen, niin helpoinhan se on itsellä olla jos oikeasti siltä tuntuu, myös maksun aikana. Mitäpä se oikeasti on itseltä pois, jos ei kaikki usko että se oma valinta on paras kaikista..  ::)

AAMEN!!!!
AkkuPENSASLEIKKURI😬

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?

Aika yleistä, että ihmetellään jotakin yhden filtterin hintaa. Totta on, että jos joku yksittäinen suodin maksaa 150euroa, niin paneehan se miettimään. Mutta jälleen kerran kannattaa miettiä ensin kokonaishuoltokustannus koko koneen omistusajalle sekä verrata niitä muihin kustannuksiin. Takuaajan jälkeen kun tulee remppaa, menee pakka sekaisin. Onhan niitäkin, jotka ovat omistaneet koneen kymmenen vuotta ja pelkillä huolloilla. Onnellisia olkoot He. Varmaa on se, että ihmisen suunnittelemissa laitteissa on vikoja.

Onpahan edes hyvä, että pakasta löytyy melkein joka jannulle mieleisensä. Äkkiseltään luulisi että sellainen kone on hyvä, joka ei ketuta nukkumaan mennessä eikä itketä ajaessa. jos on kylillä tullut huudeltua asioita puoleen tai toiseen, niin helpoinhan se on itsellä olla jos oikeasti siltä tuntuu, myös maksun aikana. Mitäpä se oikeasti on itseltä pois, jos ei kaikki usko että se oma valinta on paras kaikista..  ::)

AAMEN!!!!

Toi Peurajussin teksti oli totisinta totta ja täysin ilman mitään merkki*****iluja. Kuten jo monesti oon todennu, täydellistä ei oo viä tehtykään, vaikka makuasioista kiistelläänkin.
tethering holes to their concave windings

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Persaukisten kitinää.Paikallinen perunanviljelijä osti VT:n 120000 Ekua kuormaajan kans,ihmetellä täytyy jos siihen ei pysty sitten ostamaan suodattimia.Deutsista articla jaksaa paasata kaikenaikaa,Misä niitä on,ajaako niillä joku?
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Sanotaan että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä mutta Timppa panee molempia. ???
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Sanotaan että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä mutta Timppa panee molempia. ???

Tinppa osaa mitä vain!

Osaa tehdä esim. pienen ihmisen toisen ihmisen sisälle.
Kui mää ain olen paras?

articla

  • Vieras
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Persaukisten kitinää.Paikallinen perunanviljelijä osti VT:n 120000 Ekua kuormaajan kans,ihmetellä täytyy jos siihen ei pysty sitten ostamaan suodattimia.Deutsista articla jaksaa paasata kaikenaikaa,Misä niitä on,ajaako niillä joku?

Anteeksi jos loukkasin tunteitasi Massey Fergusonia kohtaan.
Satun vain tuntemaan henkilön joka työkseen on MF:n kanssa tekemisissä ja hänen mielestään niissä on luvattoman paljon kaikenlaista pientä vikaa. Huolto-osat ovat hänen mielestään myös kalliita (nykyään). Toivon kyllä ettei kohdallesi satu mitään probleemaa jos olet hiljakkoin uuden MF:n laittanut. Voi tulla hintoihinsa. Ai niin, sinähän et olekkaan persaukinen. ;)
Deutzin suhteen olet kyllä oikeassa, niitä on aika vähän. Varmaan Suomesta löytyy maakuntia jossa ei ainuttakaan. Kattellaan saako Yrma myynnin käyntiin miten. Jospa Deutzikin ois joskus mukana jossain ryhmätestissä niin nähtäisiin miten pärjää. Voihan se olla että mullakin hymy hyytyy kun MF Dyna VT päihittää DF TTV:n mennen tullen. :-X

Juba

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1008
  • LOS KANTTURAS
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Persaukisten kitinää.Paikallinen perunanviljelijä osti VT:n 120000 Ekua kuormaajan kans,ihmetellä täytyy jos siihen ei pysty sitten ostamaan suodattimia.Deutsista articla jaksaa paasata kaikenaikaa,Misä niitä on,ajaako niillä joku?

Anteeksi jos loukkasin tunteitasi Massey Fergusonia kohtaan.
Satun vain tuntemaan henkilön joka työkseen on MF:n kanssa tekemisissä ja hänen mielestään niissä on luvattoman paljon kaikenlaista pientä vikaa. Huolto-osat ovat hänen mielestään myös kalliita (nykyään). Toivon kyllä ettei kohdallesi satu mitään probleemaa jos olet hiljakkoin uuden MF:n laittanut. Voi tulla hintoihinsa. Ai niin, sinähän et olekkaan persaukinen. ;)
Deutzin suhteen olet kyllä oikeassa, niitä on aika vähän. Varmaan Suomesta löytyy maakuntia jossa ei ainuttakaan. Kattellaan saako Yrma myynnin käyntiin miten. Jospa Deutzikin ois joskus mukana jossain ryhmätestissä niin nähtäisiin miten pärjää. Voihan se olla että mullakin hymy hyytyy kun MF Dyna VT päihittää DF TTV:n mennen tullen. :-X
Minäkin satun tuntemeen aika monia (itseni lisäksi)jotka on Fergujen kanssa tekemisissä ja kyllä ovat tosi tyytyväisiä olleet!Ette ole tainneet arvon lajitoverit kuulla semmosta pikku asiaa että myös meille Ferkun miehille myytäisiin muunkin merkkisiä rattoreita jos vaan haluaisimme niitä ostaa,uskokaa huviksenne.Minä ainakaan en merkkiä vaiha koska ei ole mitään syytä! REPIKÄÄ SIITÄ! ;D
AkkuPENSASLEIKKURI😬

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
myös meille Ferkun miehille myytäisiin muunkin merkkisiä rattoreita jos vaan haluaisimme niitä ostaa,


Ei mulle ainakaa oo kaupattukaa, vaikka oon joskus muun merkin myyjien kans jutellukki. Taitaa Fergun lippis pääs karkottaa myyntihalut...
tethering holes to their concave windings

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
myös meille Ferkun miehille myytäisiin muunkin merkkisiä rattoreita jos vaan haluaisimme niitä ostaa,


Ei mulle ainakaa oo kaupattukaa, vaikka oon joskus muun merkin myyjien kans jutellukki. Taitaa Fergun lippis pääs karkottaa myyntihalut...

tai pelko tulevasta vaihtokoneesta  ;)
no leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä, kyllä ne myyjät aina kuulostelevat ja alkavat puhua ropakandaa kun on sopiva tilaisuus. Fiksu myyjä jättää tyytyväisen isännän rauhaan, sitten on niitä jotka haukkuu muut merkit ja sitä pidetään tehokkaana menekin edistämisenä.
allekirjoittanut

articla

  • Vieras
Vs: Dyna VT hyytyny tielle ?
Lainaus käyttäjältä: Juba link=topic=2572.msg34605#msg34605
[/quote
Minäkin satun tuntemeen aika monia (itseni lisäksi)jotka on Fergujen kanssa tekemisissä ja kyllä ovat tosi tyytyväisiä olleet!Ette ole tainneet arvon lajitoverit kuulla semmosta pikku asiaa että myös meille Ferkun miehille myytäisiin muunkin merkkisiä rattoreita jos vaan haluaisimme niitä ostaa,uskokaa huviksenne.Minä ainakaan en merkkiä vaiha koska ei ole mitään syytä! REPIKÄÄ SIITÄ! ;D

No tämä tuttavani vain korjaa sekä huoltaa kyseistä traktorimerkkiä.
Ei hänellä sen kummempaa tietoa niitten hyvyydestä tai huonoudesta ole. Pian 30 vuotta asiaa harrastellut työkseen. Työllistyminen on kuulemma taattua. :D
Saattaa olla että tiedät MF:sta enempikin.  8)
Eikä toki merkkiä tarvi vaihtaa. Hyvä jos olet tyytyväinen valintaasi.
Toivon todella että tunne kestää. ;) Samoin Fergie.