Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ruoka kallistuu Usa:ssa  (Luettu 3509 kertaa)

simmo

• Vieras
Ruoka kallistuu Usa:ssa
Eilen illalla kerrottiin,että ruoka kallistuu koko ajan.Haastateltiin kauppiasta,niin hän sanoi,että tukkuhinnat nousevat viikoittain.Hän oli huolissaan,että kohta ei kaikki pysty ostamaan ruokaa.
Ruuan kalleuteen oli syynä hallat ja kuivuudet.Aina jossakinpäin joku "luonnonlenkki" pettää.
Taitaa olla halvan ruuan aika lopullisesti ohi ???

minä-itte

• Vieras
Vs: Ruoka kallistuu Usa:ssa
Eilen illalla kerrottiin,että ruoka kallistuu koko ajan.Haastateltiin kauppiasta,niin hän sanoi,että tukkuhinnat nousevat viikoittain.Hän oli huolissaan,että kohta ei kaikki pysty ostamaan ruokaa.
Ruuan kalleuteen oli syynä hallat ja kuivuudet.Aina jossakinpäin joku "luonnonlenkki" pettää.

Meillä hintoja nostaa, kun tuotanto on siirretty tundralle.

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa

Viimeksi 3 lehmää lahjoitin losolle. Luulisi niillä ainakin yhden nälkää näkevän perheen pelastuvan.  ;D  Kasvattamo minulla onkin jo ollut ennestään tyhjillään. Kai niilläkin mulleilla joku koditon köyhä sai kupunsa täyteen, kun ei ainakaan hinnan kiroissa olleet teurastilistä päätellen.

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?

Viimeksi 3 lehmää lahjoitin losolle. Luulisi niillä ainakin yhden nälkää näkevän perheen pelastuvan.  ;D  Kasvattamo minulla onkin jo ollut ennestään tyhjillään. Kai niilläkin mulleilla joku koditon köyhä sai kupunsa täyteen, kun ei ainakaan hinnan kiroissa olleet teurastilistä päätellen.

Luulen, että LSO vain voitti tässä lahjoituksessa... Ja kauppa. ;D
Käteinen ratkasee

JoHaRa

• Vieras
Ei tässä ole mitään ongelmaa. Kyllä jenkeillä rahaa on. Ja läskiä jolla pärjäävät pahimman yli.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ruuanhinta ei ole onkelma. Alle 105 menoista on ruokamenoja. Vouhotukset ja ravintelit ne maksaa ja pelaaminen vie mummoilta sen 90%. Olen pikkusen kahtonu.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

• Vieras
Ruuanhinta ei ole onkelma. Alle 105 menoista on ruokamenoja. Vouhotukset ja ravintelit ne maksaa ja pelaaminen vie mummoilta sen 90%. Olen pikkusen kahtonu.

Näyttää siltä, että Kobra ei pääse sieltä tossun alta. Selittää tuon katkeruuden.  ;D

simmo

• Vieras
--------------Ruuan hinta on nousussa.Epävakaat säät pitävät huolen siitä,että halvan ruuan aika on ohi.Ihmisiä on liikaa maapallolla.Tämä on tosiasia. ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.

Viimeksi 3 lehmää lahjoitin losolle. Luulisi niillä ainakin yhden nälkää näkevän perheen pelastuvan.  ;D  Kasvattamo minulla onkin jo ollut ennestään tyhjillään. Kai niilläkin mulleilla joku koditon köyhä sai kupunsa täyteen, kun ei ainakaan hinnan kiroissa olleet teurastilistä päätellen.

Mätkäisevät kohta pötsjölöömille vielä lahjaveron maksettavaksi  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

Näyttää siltä, että Kobra ei pääse sieltä tossun alta. Selittää tuon katkeruuden.  ;D

TÄH??? Minäkö katkera??? Tuos tullu virhe Piti olla alle10% ei 105.

Mä en oo tossun enkä saappaan alla. Hyvin menee, mutta menköön!
----

Sepedeus

• Vieras

TÄH??? Minäkö katkera??? Tuos tullu virhe Piti olla alle10% ei 105.

Mä en oo tossun enkä saappaan alla. Hyvin menee, mutta menköön!

Virhe siinä on vieläkin. Nalle Wahlroosin ruokamenot ovat 10 promillea tuloista. Pitkäaikaistyöttömällä ruoka vie 100% tuloista.  ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Tuo ny on persusta! Leipäjonosta työtön hakee sapuskat. Rahat menee kalijaan.
----

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?

Mätkäisevät kohta pötsjölöömille vielä lahjaveron maksettavaksi  ;D

Osuusmaksut meni jo tilistä... 8)
Käteinen ratkasee

simmo

• Vieras
---------Suomessa on paljon ihmisiä,jotka ovat ihan perusturvan varassa.Esim.jos on ollut lasten kanssa jonkun vuoden kotona ja sitten vaikka puoliso sairastuu ja hoitaa häntä parikymmentä vuotta,niin siinä ei eläkettä kerry.Eikä leipäjonoja ole kuin kaupungissa.Kobra luulee,että kaikki ne,jotka ei käy töissä ,on luusereita ja juoppoja.Onko omaishoitaja sellainen?

Sepedeus

• Vieras
---------Suomessa on paljon ihmisiä,jotka ovat ihan perusturvan varassa.Esim.jos on ollut lasten kanssa jonkun vuoden kotona ja sitten vaikka puoliso sairastuu ja hoitaa häntä parikymmentä vuotta,niin siinä ei eläkettä kerry.Eikä leipäjonoja ole kuin kaupungissa.Kobra luulee,että kaikki ne,jotka ei käy töissä ,on luusereita ja juoppoja.Onko omaishoitaja sellainen?

Kobra ei tiiä elämästä mitään. Koko ikänsä on sitä kepun suojatyötä teheny. Heleppo siellä kiikkustuolissa on kerskua, kun viisnelosena pääs eläkkeelle. Eikös se niin ollu?  ;D