Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuinka minusta tuli uudestaan KEPUlainen  (Luettu 5402 kertaa)

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä nyt meni sinnetänne annella homohomma niin persiilleen että minähän palasin juurilleni eli KEPUlaiseksi. En ole koskaan kyllä vihreä ollukkaan mutta KEPU tarjoaa ainoan varteenotettavan vaihtoehon vihreiden ylpiöpäiseen liperalismiin.
Ehokas jota tulen äänestämään ajaa muuten häkäpönttöautolla että siinä vihreille vähän mallia, ajattelee samallalailla avioliitosta ja ympäristöpolitiikasta eli vihreät hölisee hölynpölyä. 

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Kuinka minusta tuli uudestaan KEPUlainen
heinoki on ruvennu harkihtemmaan että jos aenae eänestäs kepuva taas... eikä nukkus
Elämä on parasta kometiijjaa

Sepedeus

• Vieras
Kyllä nyt meni sinnetänne annella homohomma niin persiilleen että minähän palasin juurilleni eli KEPUlaiseksi. En ole koskaan kyllä vihreä ollukkaan mutta KEPU tarjoaa ainoan varteenotettavan vaihtoehon vihreiden ylpiöpäiseen liperalismiin.
Ehokas jota tulen äänestämään ajaa muuten häkäpönttöautolla että siinä vihreille vähän mallia, ajattelee samallalailla avioliitosta ja ympäristöpolitiikasta eli vihreät hölisee hölynpölyä. 

Tuo sinun viherrys on vähän samaa kuin teinin lesbous. Paranee täysikäisenä.

http://www.youtube.com/watch?v=JfPjTvTx5-U&feature=related

minä-itte

• Vieras

...mitä mopoharrastukselle kuuluu? Kannattaisi pitää talvellä päähinettä....

senjoriitta

• Vieras
heinoki on ruvennu harkihtemmaan että jos aenae eänestäs kepuva taas... eikä nukkus

Kannatettava idea!   :D  Sillä tavalla se Kepu voittaa vaalit    ;D

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
...mitä mopoharrastukselle kuuluu? Kannattaisi pitää talvellä päähinettä....
Pölijä oot, ei talevella aijaessa tarvi päähinettä, kesällä pietään kypärää kun muuten ötökät lentää silmille.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Huh,älkää nyt maalailko pirua seinälle..

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
enempihä e persukset viepi paekkoja kokkoomukselta ku kepulta. Maakunnissa pesujen onkelma on tuiki tuntemattomat ehokkaat

Sepedeus

• Vieras
Lopetan äänestyslakkoni
enempihä e persukset viepi paekkoja kokkoomukselta ku kepulta. Maakunnissa pesujen onkelma on tuiki tuntemattomat ehokkaat

Aikaansa seuraava on nähnyt, miten sorretut eri puolilla maailmaa ovat ottaneet sortajiltaan vallan.

Diktatuureissa ja näennäisdemokratioissa tämä voidaan saavuttaa vain oma henki vaarantamalla, joskus jopa asein.

Kuudentoista vuoden ajan sorrettuina olleilla suomalaisilla eläkkeensaajilla olisi ollut, ja on edelleen toinenkin vaihtoehto: vaihtaa vallanpitäjät, sortajat.

1,4 miljoonaa ääntä toisivat vaaleissa oikein kohdennettuina eduskuntaan noin 70 omaa kansanedustajaa korjaamaan asiat. Näin yksinkertaista se olisi.

Tällaiseen verettömään vallankaappaukseen ei suomalaisen eläkkeensaajan ymmärrys taivu.

Parutaan surkeaa kohtaloa, mutta äänestetään vaaleista toiseen entistä puoluetta ja entistä ehdokasta. Tällainen äänestäjä on eläkkeensaajien sorrosta puhuttaessa äänivallaton.

On parempi olla hiljaa ja nauttia että on saanut sen mitä on tilannut.

Jokainen tulevissa vaaleissa entiselle tai nykyiselle kansanedustajalle annettu eläkkeensaajan ääni on hukkaan heitetty, ja jokainen näin tehnyt äänestäjä on oman etunsa ainoa oikea vihollinen.

Minä lopetan vuodesta 1995 jatkuneen äänestyslakkoni ja annan ääneni protestina nykyisille vallanpitäjille puolueelle, jonka nimilyhenne voidaan lukea enteellisistä sanoista post scriptum.

Ehdokkaan valintakin on helppo, oman kaupungin suoraselkäinen ja lupaustensa takana pysyvä, käytännön työssään korkean moraalinsa osoittanut mies.

http://www.lansi-savo.fi/Mielipiteet/11102216.html

Viimeksi muokattu: 28.03.11 - klo:10:48 kirjoittanut Sepedeus

simmo

• Vieras

[/quote]
------------Heinohan on synnynnäinen kepulainen,eikä oo iässään nukkunut :D

simmo

• Vieras
-----------Minä en oo ikkään noihin viherpiipertäjiin höyrähtäny.Ja väitän että olen itse vihreämpi kuin ne.Ei kaupunkilaiset älyä vihreydestä mitään.

Sepedeus

• Vieras
-----------Minä en oo ikkään noihin viherpiipertäjiin höyrähtäny.Ja väitän että olen itse vihreämpi kuin ne.Ei kaupunkilaiset älyä vihreydestä mitään.

Minä oon kerran äänestäny vihreitä ja sen jälkeen en ole äänestänyt eduskuntavaaleissa.  Nyt äänestän persuja ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ekkae sinä Sepe nuin pölijä oo? Syöstäsit vaen lissää rahhaa jo ennestäänki rikkaesiin. Kutka on varakkaampija ku eläkelläeset! Joku pelitaotinen voe olla köyhäki, mutta...mitäpä lähit!

Seon sijoetettava tuotantoon. Myllyjä ja tehtaeta joka niemeen . Vienti kyllä vetää. Kansa vetelehtimästä pankolta ja töehin. Siitä sitte maksetaan palakka . Eikä vain näennäenen. Luvataan tuhansija mutta verot vie kaiken, että nappuloita vaen jää kouraan.

ALV, poislukijen ruoka. muutama pykälä ylöspäen. Köyhä ei juur alveja maksa. Rikkaat maksaa kun käyttäät PALIJO rahaa kerskaan.

Kyllähän se kepu muuten, vaen se saatanan risupaketti ja mummojen paskakaevot! :)

Ajatteleppa Sepe asijaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

------------Heinohan on synnynnäinen kepulainen,eikä oo iässään nukkunut :D
[/quote]

ei muuten pijä paekkaasa, viimmesissä kuntavaaliissa köllöttelin, kun oli vääränvärinen mersu vaalikyytinä, usseampi eorovaali on jeäny välliin. Sitäpaetti meille tuli seittekytäluvulla oekeen äs-äm-peen lehti, ropakantaleheksi se isäukko sitä puhutteli ja iliman kittaeta luveskeli. Luulen jopa että vennmolaesten ekanousun aekoehin isäukko ja monet kylän isännistä oli sinneppäen kallellaan, hajotusaekana taesi se Linnan ukko meijjännnii pirtissä puhetta pitteä (mikä skyp se oli)

Vaen kun tosiassie on se, että sillä ei juurikkaa merkitystä oo, että kuka siellä hallituksessa istuu, niin ei oo tarvista persuihin loekata, varsinki kun se ehokasasetelma on tässä vaalipiirissä meleko anhiton... minä luulen että länkikauppijaat rikastuu vaaliin jäläkeen

Sepedeus

• Vieras
Ekkae sinä Sepe nuin pölijä oo? Syöstäsit vaen lissää rahhaa jo ennestäänki rikkaesiin. Kutka on varakkaampija ku eläkelläeset! Joku pelitaotinen voe olla köyhäki, mutta...mitäpä lähit!

Seon sijoetettava tuotantoon. Myllyjä ja tehtaeta joka niemeen . Vienti kyllä vetää. Kansa vetelehtimästä pankolta ja töehin. Siitä sitte maksetaan palakka . Eikä vain näennäenen. Luvataan tuhansija mutta verot vie kaiken, että nappuloita vaen jää kouraan.

ALV, poislukijen ruoka. muutama pykälä ylöspäen. Köyhä ei juur alveja maksa. Rikkaat maksaa kun käyttäät PALIJO rahaa kerskaan.

Kyllähän se kepu muuten, vaen se saatanan risupaketti ja mummojen paskakaevot! :)

Ajatteleppa Sepe asijaa.

Kobran kanssa ei kehtoo euroista kinastella, siitä ei tuu paremmaksi. Kobralla kun on kahen euron kolikko taskussa ,niin ei oo köyhä eikä kippee.  ;D