Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väykky-Paavo ja Hjallis  (Luettu 4127 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Väykky-Paavo ja Hjallis
Tänään MTV3  klo  22.35

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Tänään MTV3  klo  22.35

Tiukka paikka! Onkohan Paavo vielä eläessään kertaakaan joutunut niin kovaan prässiin, kuin tänä iltana on odotettavissa.   ???      :D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
On, vaimo....

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Loka-Laitinen uhkasi lähteä elintasopakolaiseksi Pohjois-Koreaan, jos Väykky-Patesta tulee pressa.

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Loka-Laitinen uhkasi lähteä elintasopakolaiseksi Pohjois-Koreaan, jos Väykky-Patesta tulee pressa.

Mulle sopii mainiosti   ;D

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22293
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Taitaa ohjelmasta tulla kuin Kainuun korven perämettän pankkopojan unelmamatka Helsingin Eiraan; mottona. pannaan halvalla.

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Taitaa ohjelmasta tulla kuin Kainuun korven perämettän pankkopojan unelmamatka Helsingin Eiraan; mottona. pannaan halvalla.

Varmaan Hjallista pannaan halvalla ,muttei sillai kun kumpikaan ei ole homo  :D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
Väykky laittaa Hjalliksen syyksi, kun ei pärjännytkään puolueensa pressavaaliehdokaskisassa...eikä tullut valituksi Eduskuntaan.

Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:23:17 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

  • Vieras
Saamapuoli...
Väykky laittaa Hjalliksen syyksi, kun ei pärjännytkään puolueensa pressavaaliehdokaskisassa...eikä tullut valituksi Eduskuntaan.

...eikä saanu Meeri-Kukkaselta... vaik Sössö sai  ::) ::) ::)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Väykky-Paavo ja Hjallis
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Hattu pois melonilta...
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D

On se saatanallisen uskomatonta viihdettä... sitä Pate-Väykkyy vois kattella tunnin... jos toisenki... on se uskomaton... ja hauska... tai sit mä en vaa kässää hymööriä   ::) ::) ::)

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Hattu pois melonilta...
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D

On se saatanallisen uskomatonta viihdettä... sitä Pate-Väykkyy vois kattella tunnin... jos toisenki... on se uskomaton... ja hauska... tai sit mä en vaa kässää hymööriä   ::) ::) ::)

legenda jo eläessään.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

  • Vieras
Elontaival...
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D
On se saatanallisen uskomatonta viihdettä... sitä Pate-Väykkyy vois kattella tunnin... jos toisenki... on se uskomaton... ja hauska... tai sit mä en vaa kässää hymööriä   ::) ::) ::)
legenda jo eläessään.. ;D

Voi saateri... kummone legenda se mahtaakaa olla ku aika jättää... en haluu ees kuvitella  ::)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Elontaival...
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D
On se saatanallisen uskomatonta viihdettä... sitä Pate-Väykkyy vois kattella tunnin... jos toisenki... on se uskomaton... ja hauska... tai sit mä en vaa kässää hymööriä   ::) ::) ::)
legenda jo eläessään.. ;D

Voi saateri... kummone legenda se mahtaakaa olla ku aika jättää... en haluu ees kuvitella  ::)

On se  :D :D :D :D :D   ...jäteongelma puolueelleen...myönsi itsekin, että pressavaaleissa hän ei saa puoluehohdolta tukea.

Iltalehden kyselyssä Paavon presidenttiys sai kansalta 18% kannatuksen.

Hjallis unohti kertoa Paavolle, että YYA ei ole enää voimassa ja Neuvostoliittokin katosi jo 20vuotta sitten.

..ehkä KGB:ltä liikenisi apua: esim. öljytoimituksiin voisi tilata häiriöitä, jos pressaehdokkuudelle ei ala löytyä kannatusta.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Elontaival...
niillähän oli oikein mukavan lämmintä jutustelua.. ;D
On se saatanallisen uskomatonta viihdettä... sitä Pate-Väykkyy vois kattella tunnin... jos toisenki... on se uskomaton... ja hauska... tai sit mä en vaa kässää hymööriä   ::) ::) ::)
legenda jo eläessään.. ;D

Voi saateri... kummone legenda se mahtaakaa olla ku aika jättää... en haluu ees kuvitella  ::)
Jos ottaa isästään mallia  niin odottavan aika  tulee pitkäksi.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.