Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Väykky-Paavolla laaja kannatus  (Luettu 2552 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Väykky-Paavolla laaja kannatus
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/03/1298604/paavo-vayrynen-pyrkii-presidenttiehdokkaaksi

""Väyrynen kertoo jäsenvaaliin ehdolle asettumisesta blogikirjoituksessaan. Hän sanoo, ettei voi väistää vastuutaan asiassa. Kun kannatusta on sekä omassa puolueessa että laajemminkin, ehdokkaaksi on asettauduttava, hän perustelee.""

Laaja kannatus= 12% puolueen pj-äänestyksessä.  

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Puheenjohtajavaali%20He%20p%C3%A4%C3%A4siv%C3%A4t%20toiselle%20kierrokselle/art-1288338641468.html

"""Vielä viikolla voitonvarmana esiintynyt Paavo Väyrynen uskoi tappionsa johtuneen siitä, että kun kyseessä oli kaksivaiheinen vaali, äänestäjät äänestivät heti julkisuuden rummuttamia ennakkosuosikkeja.""

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAH!  :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:03:19 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras

Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:03:22 kirjoittanut minä-itte

Jerry Jee

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Väykky-Paavolla laaja kannatus
Toisaalta ,ei Väykyn tarvitse hävetä kolmen viimeisen pressan rinnalla.

Aulis Anttila

• Vieras
Häpeä...

Niinpä... vain ne, jotka osaavat hävetä, häpeävät.
+
"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä.
Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.

-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Häpeä...

+
"1989: KGB:n Helsingin päällikkö Viktor Vladimirov oli merkittävimpien suomalaisten kotiryssä.
Väyrynen kertoi Karjalaiselle lähettämässään kirjeessä, miten Vladimirov tarjosi apuaan Karjalaisen presidenttikampanjalle.

-Minä esitin hänelle (Vladimiroville) ajatuksen, että ensi vuoden tavaranvaihtopöytäkirjassa syntyvät vientiongelmat voisivat olla sopiva kohde, jos löytäisimme jonkin keinon, esim. öljyntuonnin lisäämisen, tämän ongelman hoitamiseen, Väyrynen kirjoitti kohukirjeessä. Eduskunnan perustusvaliokunta totesi Väyrysen toimineen varomattomasti, mutta ei lain vastaisesti."

Oliskohan CCCP:n hajoaminen estynyt jos Pate olis ollut pressana neuvomassa naapuria+...

emo-heikki

• Vieras

+

Oliskohan CCCP:n hajoaminen estynyt jos Pate olis ollut pressana neuvomassa naapuria+...

Käytännössä neukut teki konkurssin jo seitkytluvulla, öljykriisi ja öljynmyyntitulot antoivat kymmenen vuoden lisäajan, mutta itse järjestelmä oli jo ajautunut selvitystilaan.
Reaganin varustautumispolitiikka oli lopullinen niitti, siihen vastaaminen söi loputkin varat mitä oli jäljellä.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Käytännössä neukut teki konkurssin jo seitkytluvulla, öljykriisi ja öljynmyyntitulot antoivat kymmenen vuoden lisäajan, mutta itse järjestelmä oli jo ajautunut selvitystilaan.
Reaganin varustautumispolitiikka oli lopullinen niitti, siihen vastaaminen söi loputkin varat mitä oli jäljellä.
[/quote]

Entäs USA:n nykytilanne?

minä-itte

• Vieras

[/quote]

Yrjö Puska romutti USA:n talouden.

emo-heikki

• Vieras

Yrjö Puska romutti USA:n talouden.
[/quote]

USA:n talous on paljon paremmassa kunnossa kuin EU:n, jos asiaa katsotaan pitkällä juoksulla.
Valtiolla on velkaa, mutta velka on dollarivelkaa, eli aina hallittavissa dollarin arvoa laskemalla.
USA on lainannut Kiinasta dollareita.

simmo

• Vieras
Voisko tällaisen Väyrys trauman parantaa.Kaivellaan vanhoja jo moneen kertaan puituja asioita? ???

minä-itte

• Vieras
Voisko tällaisen Väyrys trauman parantaa.Kaivellaan vanhoja jo moneen kertaan puituja asioita? ???

Juu, viedään Väykky vanhainkotiin.

Aulis Anttila

• Vieras
...vanhainkotiin...

Juu... Petroskoihin  :P :P   ;D ;D ;D

simmo

• Vieras

[/quote]--Mee kaveriksi,kyllä teillä varmaan porinaa riittäis. ;D