Kai se kansi on sen avauksen yhteydessä oikaistu ja siinä hitunen kannesta poistunutkin, jolloin se sallii sen hitusen vahvemman tiivisteen.
Eiks palotila ole männässä?kannen koneistus ei sillon vaikuta.
ite kasasin viime kesänä 248-perkinssiä,siitä jouduttiin höyläämään lohkosta 0,15mm-sillon piti sorvata männistä yhtä paljon pois.
ite laitoin uudet venttiilit-niitä ei kantsi hiotuttaa koneistamolla-koska uuden venttiilit on halvempia kuin hiontatyö.
se venttiilin seetin koneistus on aikas pieni muutos iskutilavuuteen verrattuna jos kansipahvi on paksumpi.-silloiha "nousee"koko kansi.
eiskjoo?
Totta. Palotilat on männässä, mutta nekin venttiilit on hiukka upotettu sinne kanteen.
Pumpun ajoitusta kannattaisi tsekata. Se jos laahaa jäljessä, niin haittaa käynnistystä.
Sen ajoitusmerkin vahvuuden kun kääntää aikaisemmalle,niin pysyy liki kohillaan.
Jakopääkin kuluu ja silläpä se pumppu on myöhäisellä, vaikka olisi merkissään.