Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kannentiiviste  (Luettu 6470 kertaa)

Saaren paroni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 93
Vs: Kannentiiviste
omaan 4270 verkuun tehtiin kans kansi remppaa ja kansi oikastiin ja sitte kasattiin vielä vakiota ohuemmalla tiivisteellä... alako lähtiä käyntiin aikasta hyvin.
se on aina eteenpäin kun takaapäin työntää...

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26233
  • vastustan
Vs: Kannentiiviste
Kai se kansi on sen avauksen yhteydessä oikaistu ja siinä hitunen kannesta poistunutkin, jolloin se sallii sen hitusen vahvemman tiivisteen.
Eiks palotila ole männässä?kannen koneistus ei sillon vaikuta.
ite kasasin viime kesänä 248-perkinssiä,siitä jouduttiin höyläämään lohkosta 0,15mm-sillon piti sorvata männistä yhtä paljon pois.
ite laitoin uudet venttiilit-niitä ei kantsi hiotuttaa koneistamolla-koska uuden venttiilit on halvempia kuin hiontatyö.
se venttiilin seetin koneistus on aikas pieni muutos iskutilavuuteen verrattuna jos kansipahvi on paksumpi.-silloiha "nousee"koko kansi. ::)
eiskjoo?
onhan tuolla puristussuhteeseen vaikutusta tuolla kannentiivisteellä.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kannentiiviste
Kai se kansi on sen avauksen yhteydessä oikaistu ja siinä hitunen kannesta poistunutkin, jolloin se sallii sen hitusen vahvemman tiivisteen.
Eiks palotila ole männässä?kannen koneistus ei sillon vaikuta.
ite kasasin viime kesänä 248-perkinssiä,siitä jouduttiin höyläämään lohkosta 0,15mm-sillon piti sorvata männistä yhtä paljon pois.
ite laitoin uudet venttiilit-niitä ei kantsi hiotuttaa koneistamolla-koska uuden venttiilit on halvempia kuin hiontatyö.
se venttiilin seetin koneistus on aikas pieni muutos iskutilavuuteen verrattuna jos kansipahvi on paksumpi.-silloiha "nousee"koko kansi. ::)
eiskjoo?

Totta. Palotilat on männässä, mutta nekin venttiilit on hiukka upotettu sinne kanteen.

Pumpun ajoitusta kannattaisi tsekata. Se jos laahaa jäljessä, niin haittaa käynnistystä.

Sen ajoitusmerkin vahvuuden kun kääntää aikaisemmalle,niin pysyy liki kohillaan.
Jakopääkin kuluu ja silläpä se pumppu on myöhäisellä, vaikka olisi merkissään.

Viimeksi muokattu: 24.03.11 - klo:19:29 kirjoittanut Ala-Pertti

Hirveetä, jos on puoletkaan totta...