Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paavo Väyrysen vaalit  (Luettu 6065 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Paavo Väyrysen vaalit
1. Väyrystä ei valita puolueensa presidenttiehdokkaaksi

2. Väyrystä ei valita Eduskuntaan ensi kuun vaaleissa.

...palataan asiaan....

minä-itte

• Vieras
Vs: Paavo Väyrysen vaalit
Tästä voisi lyödä vetoa Auliksen kanssa.

Aulis Anttila

• Vieras
Veto...

Veto eduskuntapaikasta sopii... tota pressahommaa tarttee vielä miettiä ku ei tiä kui sekulit sen homman hoitaa... tod.näk. ei pääse puolueen ehdokkaaks... ja perustaa valitsiayhdistyksen. Mahdollista on toki seki et sekulit ei aseta oikeeta ehdokasta ollenkaa ja antaa Väykky-Paten häärätä... ja sehä riippuu tietty siitä tuleeks Salesta ehokas vaiko eikö tuu  ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Veto...

Veto eduskuntapaikasta sopii... tota pressahommaa tarttee vielä miettiä ku ei tiä kui sekulit sen homman hoitaa... tod.näk. ei pääse puolueen ehdokkaaks... ja perustaa valitsiayhdistyksen. Mahdollista on toki seki et sekulit ei aseta oikeeta ehdokasta ollenkaa ja antaa Väykky-Paten häärätä... ja sehä riippuu tietty siitä tuleeks Salesta ehokas vaiko eikö tuu  ;D ;D ;D

Molemmat vedot yhdessä tai ei ollenkaan.

Väykyn valinta Eduskuntaan on galluppien mukaan ihan "kintahalla". Kepun pj-vaaleissakin jäi melkein viimeiseksi.

Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:09:11 kirjoittanut minä-itte

Aulis Anttila

• Vieras
Ei käy...
Veto eduskuntapaikasta sopii... tota pressahommaa tarttee vielä miettiä ku ei tiä kui sekulit sen homman hoitaa... tod.näk. ei pääse puolueen ehdokkaaks... ja perustaa valitsiayhdistyksen. Mahdollista on toki seki et sekulit ei aseta oikeeta ehdokasta ollenkaa ja antaa Väykky-Paten häärätä... ja sehä riippuu tietty siitä tuleeks Salesta ehokas vaiko eikö tuu  ;D ;D ;D

Ei käy... taustatietoja jälkimmäisestä on ny liian vähän  :P :P :P ...katos ku vetoja lyödään siks et voitetaan  :P :P :P   ;D ;D ;D ...ja muistutanki sit taas et saitin mulkut sekulit ei oo hävittyjä vetojaan mulle maksaneet... mistä en kyl oo nii helevetin yllättyny  :P :P :P   ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:09:22 kirjoittanut Aulis Anttila

minä-itte

• Vieras
Vs: Ei käy...
Veto eduskuntapaikasta sopii... tota pressahommaa tarttee vielä miettiä ku ei tiä kui sekulit sen homman hoitaa... tod.näk. ei pääse puolueen ehdokkaaks... ja perustaa valitsiayhdistyksen. Mahdollista on toki seki et sekulit ei aseta oikeeta ehdokasta ollenkaa ja antaa Väykky-Paten häärätä... ja sehä riippuu tietty siitä tuleeks Salesta ehokas vaiko eikö tuu  ;D ;D ;D

Ei käy... taustatietoja jälkimmäisestä on ny liian vähän  :P :P :P ...katos ku vetoja lyödään siks et voitetaan  :P :P :P   ;D ;D ;D ...ja muistutanki sit taas et saitin mulkut sekulit ei oo hävittyjä vetojaan mulle maksaneet... mitä en kyl oo nii helevetin yllättyny  :P :P :P   ;D ;D ;D

Voitais lyödä veto: jos Väykky pääsee eduskuntaan, niin m-i ostaa AuA:lle kossupullon, jos Väykky ei pääse kepun pressaehdokkaaksi, niin AuA  ostaa m-itelle kossupullon....Madamelle ei kerrota.  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Täsmentyvä veto...
Ei käy... taustatietoja jälkimmäisestä on ny liian vähän  :P :P :P ...katos ku vetoja lyödään siks et voitetaan  :P :P :P   ;D ;D ;D ...ja muistutanki sit taas et saitin mulkut sekulit ei oo hävittyjä vetojaan mulle maksaneet... mistä en kyl oo nii helevetin yllättyny  :P :P :P   ;D ;D ;D
Voitais lyödä veto: jos Väykky pääsee eduskuntaan, niin m-i ostaa AuA:lle kossupullon, jos Väykky ei pääse kepun pressaehdokkaaksi, niin AuA  ostaa m-itelle kossupullon....Madamelle ei kerrota.  ;D

Väykky pääsee parlamenttiin... ja se ei pääse pressaehdokkaaks... kuis menetellään  ::) ::)   ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Täsmentyvä veto...
Ei käy... taustatietoja jälkimmäisestä on ny liian vähän  :P :P :P ...katos ku vetoja lyödään siks et voitetaan  :P :P :P   ;D ;D ;D ...ja muistutanki sit taas et saitin mulkut sekulit ei oo hävittyjä vetojaan mulle maksaneet... mistä en kyl oo nii helevetin yllättyny  :P :P :P   ;D ;D ;D
Voitais lyödä veto: jos Väykky pääsee eduskuntaan, niin m-i ostaa AuA:lle kossupullon, jos Väykky ei pääse kepun pressaehdokkaaksi, niin AuA  ostaa m-itelle kossupullon....Madamelle ei kerrota.  ;D

Väykky pääsee parlamenttiin... ja se ei pääse pressaehdokkaaks... kuis menetellään  ::) ::)   ;D ;D

AuA ostaa joka tapauksessa m-itelle kossupullon ja m-i AuA:lle... meni kuinka meni.  ;D

Mutta Väykkyä ei valita enskuun vaaleissa!

http://www.uusimaa.fi/keskustelut/44433

Viimeksi muokattu: 23.03.11 - klo:09:40 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

• Vieras
Hyvin sanottu:

""Minä Paavo Värynen, en voi väistää vastuutani asiassa, minä Paavo Väyrynen olen kysynyt, itseltään minä Paavo Väyryseltä, haluaako Suomenen kansa minut Paavo Väyrysen presidentiseen ja minä Paavo Väyrynen vastasin minä Paavo Väyryselle, että ehdottomasti haluaa!

Viestiä on muokannut: (;D- hymyilevä takapiru 22.3.2011 13:21""

Aulis Anttila

• Vieras
Pottu Kossuu vetoo...
Voitais lyödä veto: jos Väykky pääsee eduskuntaan, niin m-i ostaa AuA:lle kossupullon, jos Väykky ei pääse kepun pressaehdokkaaksi, niin AuA  ostaa m-itelle kossupullon....Madamelle ei kerrota.  ;D
Väykky pääsee parlamenttiin... ja se ei pääse pressaehdokkaaks... kuis menetellään  ::) ::)   ;D ;D
AuA ostaa joka tapauksessa m-itelle kossupullon ja m-i AuA:lle... meni kuinka meni.  ;D Mutta Väykkyä ei valita enskuun vaaleissa! http://www.uusimaa.fi/keskustelut/44433

Pottu vetoo tosta !!!!!!!!!!!!

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
voepihan tesantti ottaa pattitilanteessa masselta suihin, tae pävvaston
Elämä on parasta kometiijjaa

simmo

• Vieras

...palataan asiaan....
--mikäs Väyrystrauma sulla on taas päällä?

Kamikatze

• Vieras
Väyrynen ei ole ongelma .
Väyrystä ei valittu puheenjohtajaksi ja Väyrystä ei valita presidentti ehdokkaaksi.  8)

Lumo

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki

...palataan asiaan....

Toisaalta sehän on ihan hyvä veto samalla kampanjalla ja rahalla molemmat vaalit  ;)

minä-itte

• Vieras

...palataan asiaan....

Toisaalta sehän on ihan hyvä veto samalla kampanjalla ja rahalla molemmat vaalit  ;)

...ja samalla suremisella, kun ei kummassakaan läpi.