Ei Timo mikään lattea mies ole, mutta tuo "vanhojen puolueiden" retoriikka on ontto kohta sanomassa. Tekisi aina mieli kysyä, milloin Persuista tulee sitten "vanha". Tää on vähän kun neitsyys/poikuus: sitä on vaikea kaupata montaa kertaa.Petri
Lainaus käyttäjältä: Petri - 22.03.11 - klo:10:37Ei Timo mikään lattea mies ole, mutta tuo "vanhojen puolueiden" retoriikka on ontto kohta sanomassa. Tekisi aina mieli kysyä, milloin Persuista tulee sitten "vanha". Tää on vähän kun neitsyys/poikuus: sitä on vaikea kaupata montaa kertaa.Petri Kyllä jokainen tietää mitkä ovat vanhoja puolueita, Kokoomus ,Keskusta, SDP. Ainoastaan Kepun on pitänyt vaihtaa nimi uudistuakseen. No siinä meni kyllä saman tien aatekin.
Kyllä jokainen tietää mitkä ovat vanhoja puolueita, Kokoomus ,Keskusta, SDP. Ainoastaan Kepun on pitänyt vaihtaa nimi uudistuakseen. No siinä meni kyllä saman tien aatekin.
Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:11:20 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 22.03.11 - klo:11:01 Kyllä jokainen tietää mitkä ovat vanhoja puolueita, Kokoomus ,Keskusta, SDP. Ainoastaan Kepun on pitänyt vaihtaa nimi uudistuakseen. No siinä meni kyllä saman tien aatekin. Kepu on meille kunnon ihmisille - veronmaksajille - Kepu... itse tämä sekulisakki on "esiintynyt" ainakin nimillä Suomen Maalaisväestön Liitto, Maalaisliitto, Keskustapuolue, Suomen Keskusta... ja mitähän seuraavaksi mahtaa tulla... YdinKeskusta
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 22.03.11 - klo:11:01 Kyllä jokainen tietää mitkä ovat vanhoja puolueita, Kokoomus ,Keskusta, SDP. Ainoastaan Kepun on pitänyt vaihtaa nimi uudistuakseen. No siinä meni kyllä saman tien aatekin. Kepu on meille kunnon ihmisille - veronmaksajille - Kepu... itse tämä sekulisakki on "esiintynyt" ainakin nimillä Suomen Maalaisväestön Liitto, Maalaisliitto, Keskustapuolue, Suomen Keskusta... ja mitähän seuraavaksi mahtaa tulla... YdinKeskusta Se ei kuulu sulle, pidä vaan paskakokkareistas huoli!
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 22.03.11 - klo:12:31Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.03.11 - klo:11:17Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 22.03.11 - klo:11:01 Kyllä jokainen tietää mitkä ovat vanhoja puolueita, Kokoomus ,Keskusta, SDP. Ainoastaan Kepun on pitänyt vaihtaa nimi uudistuakseen. No siinä meni kyllä saman tien aatekin. Kepu on meille kunnon ihmisille - veronmaksajille - Kepu... itse tämä sekulisakki on "esiintynyt" ainakin nimillä Suomen Maalaisväestön Liitto, Maalaisliitto, Keskustapuolue, Suomen Keskusta... ja mitähän seuraavaksi mahtaa tulla... YdinKeskusta Se ei kuulu sulle, pidä vaan paskakokkareistas huoli! Nooh nooh. Älkäähän nyt.Täähän on vaan politiikkaa.
1. "Suurten puolueiden ylivalta pitää murtaa" ! ...lisätkää...
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 22.03.11 - klo:10:311. "Suurten puolueiden ylivalta pitää murtaa" ! ...lisätkää... Ei käy persuille ollenkaan. Persut itse on suuri puolue.