Maito on herkkä reagoimaan säteilyyn.
ja lehmät oli kuitenkin silloin vielä sisäruokinnalla ja edellisvuonna korjatulla rehulla ruokittavana ,että sellasta kiihkoilua.
Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.03.11 - klo:19:48Maito on herkkä reagoimaan säteilyyn.mausteistakin tapetaan pöpöt pois säteilyttämällä
Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.03.11 - klo:19:48Maito on herkkä reagoimaan säteilyyn.Tsernobyl- laskeuman jälkeen oli aivan kintahalla, että maidon käyttö Suomessa olisi kielletty... raja-arvo ylitettiin yöllä, mutta laski pikkuisen aamuun mennessä, niin että käyttökieltoa ei annettu.
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 21.03.11 - klo:20:01Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.03.11 - klo:19:48Maito on herkkä reagoimaan säteilyyn.mausteistakin tapetaan pöpöt pois säteilyttämällä Kyllä moinen kamaluus loppuu kuhan saadaan PerSut valtaan
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 21.03.11 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: SAS - 21.03.11 - klo:19:48Maito on herkkä reagoimaan säteilyyn.Tsernobyl- laskeuman jälkeen oli aivan kintahalla, että maidon käyttö Suomessa olisi kielletty... raja-arvo ylitettiin yöllä, mutta laski pikkuisen aamuun mennessä, niin että käyttökieltoa ei annettu. Tulis vaan tännekki jonku sortin laskeuma... se ratkasis monta pulmaa
Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 21.03.11 - klo:19:58ja lehmät oli kuitenkin silloin vielä sisäruokinnalla ja edellisvuonna korjatulla rehulla ruokittavana ,että sellasta kiihkoilua...kylvöhommissakin kehotettiin pitämään traktorin ikkunat ja ovet kiinni.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 21.03.11 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 21.03.11 - klo:19:58ja lehmät oli kuitenkin silloin vielä sisäruokinnalla ja edellisvuonna korjatulla rehulla ruokittavana ,että sellasta kiihkoilua...kylvöhommissakin kehotettiin pitämään traktorin ikkunat ja ovet kiinni. Mutta minä-itte ei totellut ja sen huomaa.