Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Apekysymyksiä  (Luettu 9934 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Apekysymyksiä
Joharan kans kannattaa kyl olla varuillaan....seurauksena "konsultoinnista" mun rusuexcelini laskee kaikkea olennaista...kuten aminohappojen määriä alkaen isoleusiinista, vitamiinitasojen kuten riboflaviinin ja koliinin riittävyyttä......a lähtötiedothan on varmasti TARKKOJA :D :D

Hupaisinta on ettei noilla taida olla merkitystä vielä pitkään aikaan, ei vaikka analyyseistä tulevat lähtötiedot on oikein. Mutta kun on sellanen laskentavamma!!  8)

Nämä kaikenmaailman konsultit  tekevät lehmien ruokinnasta aivan liian monimutkaista, oheistuotteena tekevät itsensä tarpeelliseksi.
En minä laske itse aminohappoja. Joskus olen kyllä laskenut metioniini- ja lysiinitasoja huvikseni.. Aatami on näistä hyvin innostunut ja minun mielestäni se on HIENOA  8)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Apekysymyksiä

En minä laske itse aminohappoja. Joskus olen kyllä laskenut metioniini- ja lysiinitasoja huvikseni.. Aatami on näistä hyvin innostunut ja minun mielestäni se on HIENOA  8)
Juu innostuin yllytettäessä :D :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apemies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1699
Vs: Apekysymyksiä

En minä laske itse aminohappoja. Joskus olen kyllä laskenut metioniini- ja lysiinitasoja huvikseni.. Aatami on näistä hyvin innostunut ja minun mielestäni se on HIENOA  8)
Juu innostuin yllytettäessä :D :D
vois sitä huonompiakin harrastuksia olla :)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Apekysymyksiä
vois sitä huonompiakin harrastuksia olla :)
Ja onkin. Yön käyttö nukkumisen sijaan johonkin musanvääntöön on täysin järjetöntä, varsinkin kun tuloksena on keskinkertasta paskaa. Mutta jotain muutakin pitää olla ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Apekysymyksiä

En minä laske itse aminohappoja. Joskus olen kyllä laskenut metioniini- ja lysiinitasoja huvikseni.. Aatami on näistä hyvin innostunut ja minun mielestäni se on HIENOA  8)
Juu innostuin yllytettäessä :D :D
vois sitä huonompiakin harrastuksia olla :)

Tarkat laskelmat ovat mielenkiintoinen tapa lähestyä ruokinta-asioita. Parempi on laskea liian tarkkaan ja sitten pyöristää tuloksia käytännöllisemmiksi kuin se että ei laske ollenkaan ja pyöristelee silti  :D