Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepun pressaehdokkaat  (Luettu 3913 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kepueukot varmistivat v. 2006 vaaleissa Haloskan valinnan, v. 2000 vaaleissa tuho-Aho ja Väykky-Pate.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Sinä olet ihan väärissä vaaleissa, nyt on tulossa eduskunta vaalit seuraavaksi ...

minä-itte

  • Vieras

simmo

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kepueukot varmistivat v. 2006 vaaleissa Haloskan valinnan, v. 2000 vaaleissa tuho-Aho ja Väykky-Pate.
---------------kyllä noista Haloskan veroisia pressoja tulis 8)

senjoriitta

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

.
  Minä luulin, et kukin puolue laittaa vaan yhden ehdokkaan.  Kepulla on sit varmaanki erivapaudet !    ;D

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

.
  Minä luulin, et kukin puolue laittaa vaan yhden ehdokkaan.  Kepulla on sit varmaanki erivapaudet !    ;D

Ei kun omista joukoista ei löydy niin valitaan sitten toisesta puolueesta...Niin onhan Niinistökin on kieltäytynyt ehdokkuudesta  ;)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

.
  Minä luulin, et kukin puolue laittaa vaan yhden ehdokkaan.  Kepulla on sit varmaanki erivapaudet !    ;D

Ei kun omista joukoista ei löydy niin valitaan sitten toisesta puolueesta...Niin onhan Niinistökin on kieltäytynyt ehdokkuudesta  ;)

Kepu sössi v. 2000 pressavaalit, kun ei lähtenyt mukaan porvareitten yhteisehdokkaan etsimiseksi.

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

.
  Minä luulin, et kukin puolue laittaa vaan yhden ehdokkaan.  Kepulla on sit varmaanki erivapaudet !    ;D

Ei kun omista joukoista ei löydy niin valitaan sitten toisesta puolueesta...Niin onhan Niinistökin on kieltäytynyt ehdokkuudesta  ;)

Kepu sössi v. 2000 pressavaalit, kun ei lähtenyt mukaan porvareitten yhteisehdokkaan etsimiseksi.

Jos mennään ajassa vielä taakse päin niin kyllä se Kirsi Piha ja nämä muut punatukkaiset sörssi homman.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Kääriäinen, Rehn, Jäätteenmäki, Väykky-Pate...

.
  Minä luulin, et kukin puolue laittaa vaan yhden ehdokkaan.  Kepulla on sit varmaanki erivapaudet !    ;D

Ei kun omista joukoista ei löydy niin valitaan sitten toisesta puolueesta...Niin onhan Niinistökin on kieltäytynyt ehdokkuudesta  ;)

Kepu sössi v. 2000 pressavaalit, kun ei lähtenyt mukaan porvareitten yhteisehdokkaan etsimiseksi.

Jos mennään ajassa vielä taakse päin niin kyllä se Kirsi Piha ja nämä muut punatukkaiset sörssi homman.

Kepu hölmöili tuho-Ahon Haloskaa vastaan...Haloska nousi lähes tuntemattomuudesta pressaksi....aivan riippumatta siitä, mitä joku kirsipiha teki.

Jos Haloskaa vastassa olisi ollut "porvareitten" yhteisehdokas, ei kaikki vanhat arvot matalaksi  polkeva Seta-Haloska olisi ikinä noussut pressaksi.

Kansa inhosi tuho-Ahoa sydämensä pohjasta.

eikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa porvareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo:11:24 kirjoittanut eikka

Aulis Anttila

  • Vieras
Tuho-Aho...
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa poravareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Tuho-Ahoa eivät äänestä kuin idiootit ja kepulaiset... mikä on tosin sama asia  ;D ;D ;D

eikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 204
Vs: Tuho-Aho...
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa poravareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Tuho-Ahoa eivät äänestä kuin idiootit ja kepulaiset... mikä on tosin sama asia  ;D ;D ;D

Kyllä se suurin tuhooja Suomen taloudesta taitaa löytyä Kakolaisista ja Demareista. Aho pelasti sen mitä voi.

Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo:11:34 kirjoittanut eikka

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa porvareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Suomen kansa inhosi öykkäri-ahoa sydämensä pohjasta, mikä näkyi pressavaalien lopputuloksessakin...SAK-SETA-lesbo-vasemmistodemari-ateisti- Tavja korjasi potin.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Kepun pressaehdokkaat
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa porvareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Suomen kansa inhosi öykkäri-ahoa sydämensä pohjasta, mikä näkyi pressavaalien lopputuloksessakin...SAK-SETA-lesbo-vasemmistodemari-ateisti- Tavja korjasi potin.

 *** Kyllä mua vituttais mikäli oisin ollu Halosen valintaa edesauttamassa.

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Tuho-Aho...
Halosta vastaan oli 2000 vaaleissa poravareiden yhteisehdokas Esko Aho, Kakolaiset vaan petti kuten aina.

Tuho-Ahoa eivät äänestä kuin idiootit ja kepulaiset... mikä on tosin sama asia  ;D ;D ;D

AY-stalinistia ei äänesä kuin Leninistit ja Stalinistit. ;D
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."