Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe LIPPALAKKI  (Luettu 7067 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: LIPPALAKKI

Kyllä mä alan uskoa että Sepekin on löytänyt henkisen kotinsa.
[/, Kyllähän Sepeltä viisautta löytyy,Kobra on korvannu viisauven kirosanoilla ja luulee,että se on poliittisesti valveutunein tällä palstalla,joka osaa eniten lajella törkeyksiä toisten päälle.Ensimmäinen askel viisauteen on sydämen sivistys ja toisten kunnioittaminen,ne molemmat puuttuu sinulta joten rävellä vaan ja leiki rakkikoiraa. 8)sillä se sun sivistystaso vaan laskee >:(

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Mitä eruva on lippalakilla?

Toenen passaa pannannille, toenen omenalle ja kolomas Timpalle!

mitä se pannaani lippalakilla tekköö... eikö sillä oo lyyssi peällä?
Elämä on parasta kometiijjaa

Aulis Anttila

• Vieras
Sepen viisaus...
Kyllähän Sepeltä viisautta löytyy,Kobra on korvannu viisauven kirosanoilla ja luulee,että se on poliittisesti valveutunein tällä palstalla,joka osaa eniten lajella törkeyksiä toisten päälle.Ensimmäinen askel viisauteen on sydämen sivistys ja toisten kunnioittaminen,ne molemmat puuttuu sinulta joten rävellä vaan ja leiki rakkikoiraa. 8)sillä se sun sivistystaso vaan laskee >:(

Täs takavuosina, kun Sepe haukku täl saitill sekulisakin jokaisessa kirjotuksessaan pataluhaks jä sä et tienny et PerSuja onkaa ni se ei ollu viisas... nii se muuttuu maalima  ;D ;D ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

Kyllä mä alan uskoa että Sepekin on löytänyt henkisen kotinsa.
[/, Kyllähän Sepeltä viisautta löytyy,Kobra on korvannu viisauven kirosanoilla ja luulee,että se on poliittisesti valveutunein tällä palstalla,joka osaa eniten lajella törkeyksiä toisten päälle.Ensimmäinen askel viisauteen on sydämen sivistys ja toisten kunnioittaminen,ne molemmat puuttuu sinulta joten rävellä vaan ja leiki rakkikoiraa. 8)sillä se sun sivistystaso vaan laskee >:(

Maassahan kopra matelee, moista syvämmensivistystä pursuavan tekstin eissä. Seon totta kopralla mennee myötämäkkeen kaek. Seon heleppo höllötellä!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

• Vieras
Vs: Sepen viisaus...

Täs takavuosina, kun Sepe haukku täl saitill sekulisakin jokaisessa kirjotuksessaan pataluhaks jä sä et tienny et PerSuja onkaa ni se ei ollu viisas... nii se muuttuu maalima  ;D ;D ;D
[/quote]
-----------minä en ole viisas,mutta sydämen sivistystä olen opetellut jo pitemmän aikaa,jotta sitten voisin opetella viisauttakin :D Sepestä minä' en tykännyt vuosi kausiin,mutta hän on tosiaan skarpannut ja viisastunut vuosi vuodelta.Sepellä nimittäin kävi säkä,kun hän löysi fiksun ja ihanan naisihmisen.Puoliso on osaltaan vaikuttanut siihen ,ettei Sepe ole enää niin kärkevä kuin ennen.Siinä naisessa on sitä jotain 8) Vai mitä Sepe?

simmo

• Vieras

Maassahan kopra matelee, moista syvämmensivistystä pursuavan tekstin eissä. Seon totta kopralla mennee myötämäkkeen kaek. Seon heleppo höllötellä!
[/quote]-luuletko,että joku sua kajehtii??? Varmaan kaikilla akrolaisilla menee hyvin.Mitä sillä on tekemistä tämän asian kanssa?Minä toivon että kaikilla suomalaisilla menis hyvin.Vaan kun ei mene. >:(  Jos kaikki rahat lahjotetaan eu:n ja euron pohjattomaan kaivoon,niin jonakin päivänä voi eläkkeenmaksuki loppua.Takaus merkitsee sitä,että jos velallinen ei maksa,niin takaaja maksaa ja jos velallinen on ylivelkaantunut niin mitä todennäköisimmin suomalainen veronmaksaja maksaa kreikan yms.velat.Siinä voi käydä vielä huonosti :o

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: aaliksen viisaus...
Kyllähän Sepeltä viisautta löytyy,Kobra on korvannu viisauven kirosanoilla ja luulee,että se on poliittisesti valveutunein tällä palstalla,joka osaa eniten lajella törkeyksiä toisten päälle.Ensimmäinen askel viisauteen on sydämen sivistys ja toisten kunnioittaminen,ne molemmat puuttuu sinulta joten rävellä vaan ja leiki rakkikoiraa. 8)sillä se sun sivistystaso vaan laskee >:(

vajaa vuosi sitten aalis oli lyömässä vetoa täällä ettei perusässät saa kuutta
edustajaa enempää ???

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos Persut nousevat valtaan ja siirrytään Euroista oravannahkoihin niin mikä on vaihtokurssi.

Aulis Anttila

• Vieras
Vastaa sä vaan omista puheistas...

Täs takavuosina, kun Sepe haukku täl saitill sekulisakin jokaisessa kirjotuksessaan pataluhaks jä sä et tienny et PerSuja onkaa ni se ei ollu viisas... nii se muuttuu maalima  ;D ;D ;D

vajaa vuosi sitten aalis oli lyömässä vetoa täällä ettei perusässät saa kuutta
edustajaa enempää ???

Näyttää uhkaavasti siltä - siis näyttää - et mä oon ollu väärässä. Huolehdi sä tollo vaa omista jorinoistas - mä vastaan kyllä omistani.

Viimeksi muokattu: 19.03.11 - klo:23:50 kirjoittanut Aulis Anttila

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: pysy roolissa
Suomella on "Suuressa pan-eurooppalaisessa projekt......siis konkurssipesässä" tarkkaan valittu rooli: hölmö ja tunnollinen maksumies. Kiitos Jyrki ja Mari (+Matti).

Keksitkö ton syvällisen viisauden ihan ite vai lukasitko PerSu-Sanomista  ;D ;D ;D

Tunnistit siis itsesi kuvauksesta?  :D
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vastaa sä vaan omista puheistas...

Näyttää uhkaavasti siltä - siis näyttää - et mä oon ollu väärässä. Huolehdi sä tollo vaa omista jorinoistas - mä vastaan kyllä omistani.
[/quote]

Että niinkuin poliittinen vastuu?...

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän

millä sinä omistas vastaat eläke-pieru, muut on sinun "muka" työstä palkan maksanut ja muut maksavat sinun eläkkeesi...niin millä sinä vastaat, mies jolla ei ole kun tuulen huuhtelema perse?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

pavo heskanen

• Vieras
..lippis ja lakki kuksa ja onkivapa..rytiä..tahi pajua jos veneestä ongimme...airoille  terkkuja hesaan...entisen hellun ampuja  harrastajie..Ampujan veka kiimingistä..
 vitsaili Taksikuskin pojalle...............nytten vasta saa mennä aamupalalle...viäpeli kÖrmy
on edelleen lainassa se video..siellä 85 täyttävän   flodmanin vävyn oululaisen
piirongin laaatikosa..oikei aprillipäivänä syntynyt ja juo viskiä sekä syö juustonaksuja elääkseen.. ;)

Viimeksi muokattu: 20.03.11 - klo:09:51 kirjoittanut pavo heskanen

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
 y
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

• Vieras
Taas kepuvalhe
Jos Persut nousevat valtaan ja siirrytään Euroista oravannahkoihin niin mikä on vaihtokurssi.

Katainen sanoi, että Mari valehtelee. Ei suomelta viedä euroa, vaikka siihen vekseliin nimeä laitettaiskaan. Kepun on kohta otettavan neukkukortit. Tulee maailmansota, nälänhätä, vedenpaisumus jolle äänestä kepua