Sellaiseksi on valittu homoilta.
vähä ku se murrekilipaelu pohojammaalla
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 17.03.11 - klo:17:24Sellaiseksi on valittu homoilta.Ja nimitys tuli homoilta..
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 17.03.11 - klo:17:24Sellaiseksi on valittu homoilta.Merkkitapaus tuokin.Samoin kuin minä valitsin tänä aamuna lumikoneeseen kuskia, eikä ollut muita valittavissa, niin valitsin itseni.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 17.03.11 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 17.03.11 - klo:17:24Sellaiseksi on valittu homoilta.Merkkitapaus tuokin.Samoin kuin minä valitsin tänä aamuna lumikoneeseen kuskia, eikä ollut muita valittavissa, niin valitsin itseni.Se homma ei homoille sovellukkaan joten ole ylpeä itsestäsi .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.11 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 17.03.11 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 17.03.11 - klo:17:24Sellaiseksi on valittu homoilta.Merkkitapaus tuokin.Samoin kuin minä valitsin tänä aamuna lumikoneeseen kuskia, eikä ollut muita valittavissa, niin valitsin itseni.Se homma ei homoille sovellukkaan joten ole ylpeä itsestäsi . Aina ylpeä työstäni.Perseti. Taitaa tulla kiire noiden lumien kanssa, ensi viikolle lupasi jo lämmintä, liki kymmentä astetta.
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 17.03.11 - klo:21:31Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 17.03.11 - klo:20:24Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 17.03.11 - klo:18:35Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 17.03.11 - klo:17:24Sellaiseksi on valittu homoilta.Merkkitapaus tuokin.Samoin kuin minä valitsin tänä aamuna lumikoneeseen kuskia, eikä ollut muita valittavissa, niin valitsin itseni.Se homma ei homoille sovellukkaan joten ole ylpeä itsestäsi . Aina ylpeä työstäni.Perseti. Taitaa tulla kiire noiden lumien kanssa, ensi viikolle lupasi jo lämmintä, liki kymmentä astetta. sehä oeski myrkkyö lumitöläeselle jos ne sulas poes