Kiihdyn liikaa näitä juttuja lukiessa, kimmastun ja hermot menee, pakko lopettaa, ei vaan hermot kestä teidän juttuja.
Pitäis varmaan mennä lanttumaakarille, jotain mielialalääkitystä tarvitsisin, monella muullakin nimimerkillä olen tällä kirjoitellut, aina jossain vaiheessa päreet palaa, nyt vaan olen ihan loppu, väsynyt tähän kaikkeen.
Pitäiskö sanoa koko laajakaistakin irti ja alkaa viettämään tietokoneetonta elämää, elämä uusiks, mitään väliä ei enää kuka on mitäkin mieltä mistäkin asiasta.
Mutta kyllä minusta Taivaan Isä huolta pitää, siihen uskon kaikesta huolimatta.
Näkemiin ja siunausta teille kaikille, mielipide-eroista huolimatta.
--mikäs täällä muka hermostuttaisi,täällähän leperrellään ihan leppoisia,paitsi tuo Kobra,joka yrittää käännyttää meitä kaikkia. Ei kannata lähtee pois.Kesällä kuluu aika muutenkin,mutta talvella tämä on hauskaa huvia. 
Ei kannata hermostua ja häipyä, kannattaa pitää ennemmin vaikka taukoa ja olla lukematta jos alkaa tuntuu häjyltä. Osaat kuitenkin ihan hyvin ilmaista asian joten sen puoleen kirjoittaminen ei tuota sulle vaikeuksia.
Mitäpä jos asia onkin niin että oletkin enemmän kriittinen itsellesi ja peilaat sitä kautta muita kirjoittajia ja mielipiteitä..
Joskus pitää vaan kasvattaa nahkaa niin paksuksi että tulee immuuniksi ,mutta ei se tarkoita että tarvii muuttaa omia mielipiteitään.
Omakohtaisen kokemuksena voi todeta että kirjoittaminen on vähän niinkuin tauti ,siitä on vaikea päästä eroon jos sitä on harjoittanut pitkään ja vuosia. Mulle tämä akro on melkein uusi ,aloitin syksyllä tunnustelijana ,mutta heivasin sitten itseni ulos kuukaudeksi miettimään. Katsotaan nyt kun vähän enemmän tiedän kuka mikin kirjoittaja oikein on.