Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saatanan Tornberg!  (Luettu 3716 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66001
Vs: Saatanan Tornberg!
miulta on kyllä nyt jäänyt jotenkin väliin että mitä SINÄ haluisit näiden kelkkajuttujen menevän?     ite ainakin kattelen terästä pitkin kun ja jos minun mailla ajellaan holtittomasti ja mistään piittaamatta pitkin maita ilman mitään suunnitelamllisuutta mutta kun kelkat kulkee so*****ja reittejä siististi niin siitä miunulla mitään sanomista!    kulkeehan nuo etelän *******tkin autoillaa maillani teitä myöten mökeilleen mutta luvallisesti!                             siis mikä pointti?

minä-itte

  • Vieras
Vs: Saatanan Tornberg!
Ympäristöministeriön pitäisi suojella luontoa ja säästää fossiilisia polttoaineita, mutta tässä tapauksessakin kommarien miehittämälle ministeriölle on tärkeintä yksityisen omistusoikeuden murentaminen...yhdessä MTK:n kanssa.

Tornberg puhuu moottorikelkkailun vastustajista, kun pitäisi puhua kelkkailun vastustamisesta omistamillaan mailla. Ajelkoon itsekukin omilla maillaan tai valtion/kuntien jne....


http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo:08:12 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras
Vs: Saatanan Tornberg!
miulta on kyllä nyt jäänyt jotenkin väliin että mitä SINÄ haluisit näiden kelkkajuttujen menevän?     ite ainakin kattelen terästä pitkin kun ja jos minun mailla ajellaan holtittomasti ja mistään piittaamatta pitkin maita ilman mitään suunnitelamllisuutta mutta kun kelkat kulkee so*****ja reittejä siististi niin siitä miunulla mitään sanomista!    kulkeehan nuo etelän *******tkin autoillaa maillani teitä myöten mökeilleen mutta luvallisesti!                             siis mikä pointti?

Maanomistajien pitäisikin puuttua laittomaan

 luvatta ajeluun maillaan, niinkuin minä-itte on tehnyt.

Luvaton ajelu on laitonta ja sen poistaminen ei edellytä kelkkareittien rakentamista pakkolunasatamalla yksityisten maille....muodollista korvausta vastaan.

Ympäristömionisteriön pääperkele Pekka Tuunanen on jo ilmoittanut, että mönkijät tullaan ottamaan mukaan "maastoliikennelakiin".  

Nyt ovat hevosharrastajat alkaneet vaatia ratsastusreittien tekemistä yksityisille maille..muodollista korvausta vastaan....moottorikelkkareittien tavoin.

Tornbergilla on mennyt pahasti puurot ja vellit sekaisin: sensijaan, että hän vaatii kelkkareittien pakkolunastusta villin kelkkailun hillitsemiseksi, olisi hänen pitänyt ryhtyä toimiin villin kelkkailun lopettamiseksi.

Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo:08:11 kirjoittanut minä-itte

minä-itte

  • Vieras

Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo:08:20 kirjoittanut minä-itte

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Saatanan Tornberg!
Täälläpäin on jokunen alkanut jo tuota omatoimista "ehkäisyä" harrastamaan. Virittäneet sinkkejä puitten väliin noin pään korkeudelle. Ilman lupaahan ajavat, jos ajavat. Tuskin ainakaan montaa kertaa?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Aulis Anttila

  • Vieras
Käräjätupa...
Täälläpäin on jokunen alkanut jo tuota omatoimista "ehkäisyä" harrastamaan. Virittäneet sinkkejä puitten väliin noin pään korkeudelle. Ilman lupaahan ajavat, jos ajavat. Tuskin ainakaan montaa kertaa?

Joo ja niin ja kai... ja sen seuraus on sit kuolemantuottamus... mahdollisesti jopa tappo.

Viimeksi muokattu: 14.03.11 - klo:09:39 kirjoittanut Aulis Anttila

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Käräjätupa...
Täälläpäin on jokunen alkanut jo tuota omatoimista "ehkäisyä" harrastamaan. Virittäneet sinkkejä puitten väliin noin pään korkeudelle. Ilman lupaahan ajavat, jos ajavat. Tuskin ainakaan montaa kertaa?

Joo ja niin ja kai... ja sen seuraus on sit kuolemantuottamus... mahdollisesti jopa tappo.

Näinhän se on, ei omia maita saa miinoittaa, vaikka siellä rosvoja kulkisikin ...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Käräjätupa...
Täälläpäin on jokunen alkanut jo tuota omatoimista "ehkäisyä" harrastamaan. Virittäneet sinkkejä puitten väliin noin pään korkeudelle. Ilman lupaahan ajavat, jos ajavat. Tuskin ainakaan montaa kertaa?

Joo ja niin ja kai... ja sen seuraus on sit kuolemantuottamus... mahdollisesti jopa tappo.

Näinhän se on, ei omia maita saa miinoittaa, vaikka siellä rosvoja kulkisikin ...

Ei, mutta traktorilla saa ajella "kelkkareiteillä"....sopivat urat, niin.....

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Saatanan Tornberg!
Onko siellä mitään miinoitettu, pyykkinaruihinhan voi ajaa vaan vahingossa?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Saatanan Tornberg!
Tuli keskusteltua yhden poliittisen päättäjän kanssa tästä Marttila-Tornbergin moottirikelkka/mönkijälaista.

Laki on haudattu eikä sitä enää kaiveta esiin.

MTK:n maanomistusoikeuden murentamisyritykset on tältä osin torjuttu.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Saatanan Tornberg!
Tuli keskusteltua yhden poliittisen päättäjän kanssa tästä Marttila-Tornbergin moottirikelkka/mönkijälaista.

Laki on haudattu eikä sitä enää kaiveta esiin.

MTK:n maanomistusoikeuden murentamisyritykset on tältä osin torjuttu.

Eihän se ole ollut edes tarkoitus, tarkoitus on rakentaa kelkkareittejä myös sinne etelään, jota tekin pääsette nauttimaan kelkkailun hienouksista ...

Loordi Fordson

  • Vieras
Vs: Käräjätupa...
Täälläpäin on jokunen alkanut jo tuota omatoimista "ehkäisyä" harrastamaan. Virittäneet sinkkejä puitten väliin noin pään korkeudelle. Ilman lupaahan ajavat, jos ajavat. Tuskin ainakaan montaa kertaa?

Joo ja niin ja kai... ja sen seuraus on sit kuolemantuottamus... mahdollisesti jopa tappo.

Näinhän se on, ei omia maita saa miinoittaa, vaikka siellä rosvoja kulkisikin ...

Ei, mutta traktorilla saa ajella "kelkkareiteillä"....sopivat urat, niin.....

Tuosta traktorilla ajosta "minä-ittellekin" pieni varoituksen sana... :D http://www.youtube.com/watch?v=c0U_YYwIPM4