Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Fukushima poks !  (Luettu 12899 kertaa)

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Fukushima poks !
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Takamehtien Mekatähti

• Vieras
Kyllähän  sitä nyt kaikenlaista uutisointia tästä asiasta on, niin kuin tämäkin...että olisi tämä järistys muka vain alkusoittoa, todellinen ryske olis vasta edessä, uppoaakohan koko Japani mereen?

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194670178627/artikkeli/seismologi+japanin+jaristys+alkusoittoa+todellinen+suurjaristys+vasta+tulossa.html

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
CNN:

"Meltdown may be under way at Fukushima nuclear reactor, official with Japan's nuclear safety agency tells CNN."
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

jeep

• Vieras

Kamikatze

• Vieras
Kyllähän  sitä nyt kaikenlaista uutisointia tästä asiasta on, niin kuin tämäkin...että olisi tämä järistys muka vain alkusoittoa, todellinen ryske olis vasta edessä, uppoaakohan koko Japani mereen?

http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Ulkomaat/1194670178627/artikkeli/seismologi+japanin+jaristys+alkusoittoa+todellinen+suurjaristys+vasta+tulossa.html

Megatähti voi tietää tai muistaa paremmin. Jostain olen joskus lukenut että maailmanlopun katastrofin tapahtumat alkaisi japanista.

Joku varmasti kiistää tämmöisen mahdollisuuden ,mutta olen lukenut jonkun ennustuksen ,mutten muista mistä.

emo-heikki

• Vieras

Megatähti voi tietää tai muistaa paremmin. Jostain olen joskus lukenut että maailmanlopun katastrofin tapahtumat alkaisi japanista.

Joku varmasti kiistää tämmöisen mahdollisuuden ,mutta olen lukenut jonkun ennustuksen ,mutten muista mistä.

Ei se niin mennyt, kuin ennustus on muodossa, että idästä nousee keltainen vaara ????
Onhan noita noussutkin, eli ensin tuli Mongoolit, myöhemmin muita ryhmiä tasasin väliajoin ...

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Crash Boom Bang :P

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011031513369066_ul.shtml

Neljä vai kuusi reaktoria, miten niitä olikaan tuossa laitoksessa. Jos neljä, kohtahan ei vaaraa kun kaikki pskana, saavat keskittyä jätteiden piilottamiseen ::)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Oliskohan tässä Suomalaiselle päättäjälle kädenojennuksen paikka ja haettas ne Suomalaiseen kallioon piiloon?!  :D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Kamikatze

• Vieras

Ei se niin mennyt, kuin ennustus on muodossa, että idästä nousee keltainen vaara ????
Onhan noita noussutkin, eli ensin tuli Mongoolit, myöhemmin muita ryhmiä tasasin väliajoin ...

Tämä ennustus taisi olla jonkun amerikkalaisen lahkon ennustus. Pidän joidenkin lahkojen yksityiskohtaisia ennustuksia omiin tarpeisiin tehtyinä
Olen  nähnyt tv-ohjelman Etelä-Afrikan valkoisista ,taisivat olla buurien jälkeläisiä. Nuori tyttö kertoi silmää räpäyttämättä että Raamatun mukaisen viimeisen ajan sota käydään maan mustaa väestöä vastaan ja isänkin pitää mennä sitten ampumaan. Elikkä valkoinen mies olisi Jumalan asialla ja musta mies sielunvihollisen.

Tämä tapahtui silloin kun Nelson  Mandela oli vielä vankilassa.

emo-heikki

• Vieras

Tämä ennustus taisi olla jonkun amerikkalaisen lahkon ennustus. Pidän joidenkin lahkojen yksityiskohtaisia ennustuksia omiin tarpeisiin tehtyinä
Olen  nähnyt tv-ohjelman Etelä-Afrikan valkoisista ,taisivat olla buurien jälkeläisiä. Nuori tyttö kertoi silmää räpäyttämättä että Raamatun mukaisen viimeisen ajan sota käydään maan mustaa väestöä vastaan ja isänkin pitää mennä sitten ampumaan. Elikkä valkoinen mies olisi Jumalan asialla ja musta mies sielunvihollisen.

Tämä tapahtui silloin kun Nelson  Mandela oli vielä vankilassa.

Jenkeille se keltainen vaara tulee kyllä lännestä, mutta raamattu on niin vertauskuvallisesti kirjoitettu, että niitä ennustuksia voi tulkita melkein miten haluaa ja aina on oikeassa.
Toi Buurien kohtalo, on omalla tavallaan opettava, sorrettu ryhmä hakee tukea uskonnosta, jolloin siitä tulee hyvin fanaattinen ryhmä ????