Kannatta olla varovainen, ettei saa paritustuomiota jos kultaansa alkaa myymään
Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 12.03.11 - klo:18:23Kannatta olla varovainen, ettei saa paritustuomiota jos kultaansa alkaa myymään Pimp, eli pimpauttaja.
Joo olen vähän epävarma kannattaako ryhtyä kullan myyntiin postitse, tosin tuossa mainoksessa sanotaan että kuori ja kaikki ovat ilmaisia ja rahat saa takaisin jos ei ole tyytyväinen....tuskin televisiossa saisi mainostaa jos ei pidä paikkaansa.
Lainaus käyttäjältä: maajusse - 14.03.11 - klo:15:59Joo olen vähän epävarma kannattaako ryhtyä kullan myyntiin postitse, tosin tuossa mainoksessa sanotaan että kuori ja kaikki ovat ilmaisia ja rahat saa takaisin jos ei ole tyytyväinen....tuskin televisiossa saisi mainostaa jos ei pidä paikkaansa.Ihan kaikkeen ja kaikkea ei - todellakaan - kannata uskoa !!!
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:16:04Lainaus käyttäjältä: maajusse - 14.03.11 - klo:15:59Joo olen vähän epävarma kannattaako ryhtyä kullan myyntiin postitse, tosin tuossa mainoksessa sanotaan että kuori ja kaikki ovat ilmaisia ja rahat saa takaisin jos ei ole tyytyväinen....tuskin televisiossa saisi mainostaa jos ei pidä paikkaansa.Ihan kaikkeen ja kaikkea ei - todellakaan - kannata uskoa !!!Riippuu tietysti kullasta, mutta kait siihen kuoreen hyvä jotain ilmareikiäkin tehdä. http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45288000/jpg/_45288767_amnesty_afp466.jpg
Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 14.03.11 - klo:16:19Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:16:04Lainaus käyttäjältä: maajusse - 14.03.11 - klo:15:59Joo olen vähän epävarma kannattaako ryhtyä kullan myyntiin postitse, tosin tuossa mainoksessa sanotaan että kuori ja kaikki ovat ilmaisia ja rahat saa takaisin jos ei ole tyytyväinen....tuskin televisiossa saisi mainostaa jos ei pidä paikkaansa.Ihan kaikkeen ja kaikkea ei - todellakaan - kannata uskoa !!!Riippuu tietysti kullasta, mutta kait siihen kuoreen hyvä jotain ilmareikiäkin tehdä. http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45288000/jpg/_45288767_amnesty_afp466.jpg
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:16:26Lainaus käyttäjältä: pötsjölööm - 14.03.11 - klo:16:19Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 14.03.11 - klo:16:04Lainaus käyttäjältä: maajusse - 14.03.11 - klo:15:59Joo olen vähän epävarma kannattaako ryhtyä kullan myyntiin postitse, tosin tuossa mainoksessa sanotaan että kuori ja kaikki ovat ilmaisia ja rahat saa takaisin jos ei ole tyytyväinen....tuskin televisiossa saisi mainostaa jos ei pidä paikkaansa.Ihan kaikkeen ja kaikkea ei - todellakaan - kannata uskoa !!!Riippuu tietysti kullasta, mutta kait siihen kuoreen hyvä jotain ilmareikiäkin tehdä. http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/45288000/jpg/_45288767_amnesty_afp466.jpg Veljen tyttö oli töissä kultaliikkeessä ja siellä oli kullan vaihtoviikko. Joku ukkeli oli muijansa taluttanu ja kysyny: millasen saa vaihdossa.
no, tilasin nyt sitten itselleni sellaisen Kulta pakkauksen, missä voin lähettää kultani arvioitavaksi....saa nähdä millaisen hinta-arvion he sieltä sitten antavat!!Kaupan voin kuullemma peruuttaa ilman mitään ongelmia jos en ole tyytyväinen. Tämän takia uskallan nyt sitten kokeilla..