Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ilmasto lämpenee  (Luettu 1377 kertaa)

sorkkis

• Vieras
Ilmasto lämpenee
Lumet sulaa joten ilma vissiin lämmennyt .  ;)

SomeBody77

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Ilmasto lämpenee
Sorkkis on taas pihalla...  :( Täällä ainakin pakastuu koko ajan. Tuuli on pitänyt lumipeitteen kylmänä ja auraamaan varmaan tarttis yöllä mennä...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

sorkkis

• Vieras
Sorkkis on taas pihalla...  :( Täällä ainakin pakastuu koko ajan. Tuuli on pitänyt lumipeitteen kylmänä ja auraamaan varmaan tarttis yöllä mennä...

Pakkasen puolella täälläkin täälläkin nyt on mutta tiet kokonaansulia tai loskaisia . Salossa vettä vitusti kaduilla .

pullanpyörittäjä

• Vieras
Lämpenee tuo ilma selvästi täälläkin  ;)
Aamulla "räntäsöhjöä" n.10cm eli kumisaapaskeliä pukkaa  :P  iltapäivällä paistoi aurinko   :)
Täytyy tästä varmaan viikonloppuna alkaa kylvöhommiin   :D styrox-laatikot odottelee jo täyttäjää  ::)
Yöksi taitaa taas mennä vähän pakkaselle täälläkin.

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Mua jurppii eniten nämä nuoskakelit. Nytkin lumilinko jumissa ja en edes viitsi sitä koettaakaan avata. Katsotaan sitten aamulla jos ilmasto lämpenee tästäkin. Tosin tämä voi jäädä haaveeksi....

sorkkis

• Vieras
Mua jurppii eniten nämä nuoskakelit. Nytkin lumilinko jumissa ja en edes viitsi sitä koettaakaan avata. Katsotaan sitten aamulla jos ilmasto lämpenee tästäkin. Tosin tämä voi jäädä haaveeksi....

Eikös sielläpäin pitäis olla täystalvi  ;)

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....

Siis täysi talvihan täällä on ja lunta tulee ja siihen sattuu kuulumaan jopa lauhat jaksot. Olihan täällä Tundralla aikoinaan jopa tammikuussa niin lämmintä että pajunkissat kukkivat.

Tänään en edes viitsinyt aurata kaikkia velvoitteitani vaan odotan huomista ja pakkasta.

sorkkis

• Vieras

Siis täysi talvihan täällä on ja lunta tulee ja siihen sattuu kuulumaan jopa lauhat jaksot. Olihan täällä Tundralla aikoinaan jopa tammikuussa niin lämmintä että pajunkissat kukkivat.

Tänään en edes viitsinyt aurata kaikkia velvoitteitani vaan odotan huomista ja pakkasta.
Rauhallisesti vaan . Jos auraajaa vaihtavat niin syytä kelejä .  ;)