Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tästä se pikkuhiljaa lähtee  (Luettu 2983 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Jooo Walhroos oli sitä mieltä, maa ja metsä pitää laittaa kiinteistöveron piikkiin.
Koska niille maksetaan niin paljon tukia.
Millä tempulla se oikein nostaa ton hehtaarituen 900 euroon, mitä se väitti saavansa, itellä ei ole kyllä lähelläkään sitä ????

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Jooo Walhroos oli sitä mieltä, maa ja metsä pitää laittaa kiinteistöveron piikkiin.
Koska niille maksetaan niin paljon tukia.
Millä tempulla se oikein nostaa ton hehtaarituen 900 euroon, mitä se väitti saavansa, itellä ei ole kyllä lähelläkään sitä ????
Eikä MAKSA VEROA , itsestään varmaan puhui. Eipä noita tavanihmisellä ole lakimies armeijoita veronkiertoon vara palkata. :( :( :(

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Eiköhän tuo ole jo mesonut tarpeeksi.

Eikö sillä ole oikeita töitä tehtäväksi?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Jooo Walhroos oli sitä mieltä, maa ja metsä pitää laittaa kiinteistöveron piikkiin.
Koska niille maksetaan niin paljon tukia.
Millä tempulla se oikein nostaa ton hehtaarituen 900 euroon, mitä se väitti saavansa, itellä ei ole kyllä lähelläkään sitä ????

Jo sillä on joku kosteikko  ;D ;D ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Jooo Walhroos oli sitä mieltä, maa ja metsä pitää laittaa kiinteistöveron piikkiin.
Koska niille maksetaan niin paljon tukia.
Millä tempulla se oikein nostaa ton hehtaarituen 900 euroon, mitä se väitti saavansa, itellä ei ole kyllä lähelläkään sitä ????

Jos kaikki tundratilat saamat tuet jaetaan per hehtaari, niin yli tonnin menee reippaasti.

jeep

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/03/10/wahlroos-ei-kai-tukia-makseta-jengille-joka-nayttaa-keskisormea-koulutukselle/20113404/12

c-alueen paapominen loppusuoralla.
Tuo on juuri sitä riisto kapitalismia, kyllä täytyy miehen olla köyhä ja katkera kun jatkuvasti jaksaa piinata köyhää kansaa.
Mitä kyseinen herra on tehnyt niin suurta että tuotakin pitäisi noteerata ? Onko itselleen rahanteko sellainen asia, mikä tekee ihmisestä paremman. Onko ne tuet pois kyseisen herran tuloista, luopuuko hän itse omista tuistaan ?

Hyvä se on huutaa kun on kultalusikka suussa syntynyt.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Jooo Walhroos oli sitä mieltä, maa ja metsä pitää laittaa kiinteistöveron piikkiin.
Koska niille maksetaan niin paljon tukia.
Millä tempulla se oikein nostaa ton hehtaarituen 900 euroon, mitä se väitti saavansa, itellä ei ole kyllä lähelläkään sitä ????

Jos kaikki tundratilat saamat tuet jaetaan per hehtaari, niin yli tonnin menee reippaasti.

Niin ny minä kyllä enempi ihimettelin tota Walhroosin hehtaaritukia, ite kun en pääse lähellekkään tota määrää, tosin minä mitään "kaikkia tukia" ole laskenutkaan ...

Naturalis

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Niin ny minä kyllä enempi ihimettelin tota Walhroosin hehtaaritukia, ite kun en pääse lähellekkään tota määrää, tosin minä mitään "kaikkia tukia" ole laskenutkaan ...
940€/ha keskimääräinen tuki B-alue kasvitila. :D

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
Niin ny minä kyllä enempi ihimettelin tota Walhroosin hehtaaritukia, ite kun en pääse lähellekkään tota määrää, tosin minä mitään "kaikkia tukia" ole laskenutkaan ...
940€/ha keskimääräinen tuki B-alue kasvitila. :D
Kavinviljelytila C2P 595 €/ha
Kotieläintila C2 852 €/ha, sisältää kotieläintuet
Kotieläintila C2 906 €/ha, sisältää kotieläintuet

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/03/10/wahlroos-ei-kai-tukia-makseta-jengille-joka-nayttaa-keskisormea-koulutukselle/20113404/12

c-alueen paapominen loppusuoralla.

  Muutenhan se on aivan ok. mutta tää yhteisövero, jota Nalle pitää yritysverotuksena on vähän sairas järjestelmä.
Pienyrittäjä maksaa nykyisin 28 ja korotuksen jälkeen 30. Miksi OY:n pitää päästä vähemmällä. Tyhmänä kun en ymmärrä niin pitää kysyä.

  Jos yritys saa voittoa ja maksaa siitä veron ja puhtaasta tuotosta maksaa osingon niin miksi se katsotaan kaksinkertaiseksi verotukseksi jos osingosta menee vero. Kysymyshän on aivan eri ihmisistä useinkin.  ;D

jeep

  • Vieras
Vs: Tästä se pikkuhiljaa lähtee
http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2011/03/10/wahlroos-ei-kai-tukia-makseta-jengille-joka-nayttaa-keskisormea-koulutukselle/20113404/12

c-alueen paapominen loppusuoralla.

  Muutenhan se on aivan ok. mutta tää yhteisövero, jota Nalle pitää yritysverotuksena on vähän sairas järjestelmä.
Pienyrittäjä maksaa nykyisin 28 ja korotuksen jälkeen 30. Miksi OY:n pitää päästä vähemmällä. Tyhmänä kun en ymmärrä niin pitää kysyä.

  Jos yritys saa voittoa ja maksaa siitä veron ja puhtaasta tuotosta maksaa osingon niin miksi se katsotaan kaksinkertaiseksi verotukseksi jos osingosta menee vero. Kysymyshän on aivan eri ihmisistä useinkin.  ;D
http://www.tieteessatapahtuu.fi/987/vanhanen.htm