Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"  (Luettu 3865 kertaa)

www.mortti.us

Eli saman tyyppinen palvelu kuin netti auto, mutta kohteena on nauda, lampaat, hevoset, vuohet yms.

Palvelu maksaisi ilmoittajalle heti alusta lähtien noin jotakin€/ elikko sis alv. jolla ilmoitus olisi kuukauden näkyvissä.

tietoihin saisi kaikki jalostus sun muut arvot merkittyä ja pari kuvaa elikosta.

pääasiassa hiehoja yms myyntiin kasvattavat voisivat saada tietyllä vuosimaksulla kaikki vuoden aikana olevat näkymään.

Siitokseen käyvät eläimet saisi eriteltyä

yms yms

Onko kannatusta sekä ideoita?


Viimeksi muokattu: 10.03.11 - klo:13:15 kirjoittanut www.mortti.us

www.sulax.fi
www.urakkauunot.com
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Taidat mainostaa omaan piikkiisi?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Fabakaan ei saa nautoja nautanettiin, en usko sen kummemmin tuollaiseen palveluun. Yksittäisten eläinten kauppa hiipuu sitä mukaa, kun tilakoko kasvaa.

Nautanetin riippakivenä on kyllä mielikuva indekseillä myytävistä riippatisseistä ;D Tämmönen on aika monelle jäänyt alitajuntaan, eikä se tietty kauheen kaukaa ole haettu...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1569
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"

Entäs huutonet tyyppinen systeemi..  ???::)

www.mortti.us

Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Taidat mainostaa omaan piikkiisi?

entäs sitten vaikka tekisinkin vastaavan palvelun.
Eikös se olisi kaikkien etu että tilalliset jolla on edes yksi ns. ylimääräinen elikko voisi myydä sen eikä tarvisi laittaa teuraaksi etenkin jos sen on jalostanut kunnolla.

voisi löytää vaihdossa siitos eläimiä vaikka vaihtaisivat päikseen tai jotakin sehän ei minulle kuulu, olisi yksi paikka mistä löytäisi valtaosan suomen tarjolla olevista eläimistä.

tämähän on vaih hajattelua ja utelua, toteutus onkin aivan toinen juttu.

Viimeksi muokattu: 09.03.11 - klo:20:40 kirjoittanut www.mortti.us

www.sulax.fi
www.urakkauunot.com
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Taidat mainostaa omaan piikkiisi?

entäs sitten vaikka tekisinkin vastaavan palvelun.
Eikös se olisi kaikkien etu että tilalliset jolla on edes yksi ns. ylimääräinen elikko voisi myydä sen eikä tarvisi laittaa teuraaksi etenkin jos sen on jalostanut kunnolla.

voisi löytää vaihdossa siitos eläimiä vaikka vaihtaisivat päikseen tai jotakin sehän ei minulle kuulu, olisi yksi paikka mistä löytäisi valtaosan suomen tarjolla olevista eläimistä.

tämähän on vaih hajattelua ja utelua, toteutus onkin aivan toinen juttu.


Joo, mutta tuo hinnan vetäminen paljastaa, että mainostat omaan piikkiin. Weppimestari ei tykkää. Kas kun tää foorumi olisi kohta  mainoksia ihan täyteen. Täällä vain yksi sorkkis saa mainostaa ihan vapaasti.
Muuten keskustelu aiheesta on ihan ok.

Viimeksi muokattu: 09.03.11 - klo:21:36 kirjoittanut landehande

www.mortti.us

Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
tämä nyt ei ole ihan mainos on vain arvioita ja pohjustusta.
jos veppimestaria tuo hinta arvio/kysymys tuola häiritsee ilmoittakoon minulle tai deletoikoon sen itse sieltä, ilman että tarvitsee poistaa koko ketjua.

keskustellaahan täällä muutenkin mitä jokin jossakin maksaa..

mutta mitä on eläinten omistajat mieltä onko ko idealle kannatusta vai viskataanko kaivoon?
www.sulax.fi
www.urakkauunot.com
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Teoriassa hyvä idea... Kyllä kaikkea ostetaan ja myydään netissä joten miksi ei sitten elukoitakin...

Mutta. Myytävien elukoiden taso pitäisi osata määrittää aika hyvin. Siis myyntiin laittajien pitäisi osata arvioida pitävästi mitä he ovat myymässä. Muuten tulee ikävyyksiä.

Kehitysidea. Jos väsäät tuollaisen niin tee siitä "suljettu". Sellainen että selailemaan pääsee vasta pitävän kirjautumisen kautta. Tai selaamaan voi päästä, mutta tarkkoja tietoja ei näkisi ellei katsojan henkilöllisyys ole selvillä... Minä luulen että harvat karjanomistajat haluavat tietonsa kaikkien kettutyttöjen nähtäviksi  ;)

Jos tuollainen tulee niin ihan hyvin voisi laittaa sinne jonkun elukan myyntiin  8)

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Teoriassa hyvä idea... Kyllä kaikkea ostetaan ja myydään netissä joten miksi ei sitten elukoitakin...

Mutta. Myytävien elukoiden taso pitäisi osata määrittää aika hyvin. Siis myyntiin laittajien pitäisi osata arvioida pitävästi mitä he ovat myymässä. Muuten tulee ikävyyksiä.

Kehitysidea. Jos väsäät tuollaisen niin tee siitä "suljettu". Sellainen että selailemaan pääsee vasta pitävän kirjautumisen kautta. Tai selaamaan voi päästä, mutta tarkkoja tietoja ei näkisi ellei katsojan henkilöllisyys ole selvillä... Minä luulen että harvat karjanomistajat haluavat tietonsa kaikkien kettutyttöjen nähtäviksi  ;)

Jos tuollainen tulee niin ihan hyvin voisi laittaa sinne jonkun elukan myyntiin  8)
Sopisi varmaan erittäin  hyvin siitossonnien vaihtoon myyntiin , kun kyse on aina yksilöistä. Ja joku 4-5 vuotias sonni  jolla ei ole mitään vikaa menisi vielä pari vuotta jossain emolehmiä astumassa.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"

Entäs huutonet tyyppinen systeemi..  ???::)
Jeees! Siinä olisi minun mielestä asiaa. Olisi reilu meininki puolin ja toisin.  Hinta olisi aina kohdallaan sekä myyjälle että ostajalle ja jos ei olisi niin voisi jättää myymättä.

Karjankasvattaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 155
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
kantsiiko pyörää keksii uudelleen
Joka rotukerholla taitaa olla myynti palsta ja Faban lisäks. Faban hommassa on se etu et näkee Polkkarin samalla.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Mahtaisikohan huutonetin ylläpito innostua pitämään rinnakkaisversiota huutonet "eläin" :)

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1569
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Mahtaisikohan huutonetin ylläpito innostua pitämään rinnakkaisversiota huutonet "eläin" :)

Tuskinpa niitä kiinnostaa.. Eihän siellä ole edes maatalousroinalle omaa osastoa.. :-\

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Onko kiinnostusta eläinten "nettiautoon"
Itte olen asiaa kans pyöritelly päässäni ja sille todellakin olisi tarvetta
Ilmottaminen riittävän helpoksi juurikin niin kuin nettikoneessa

mun mielestä aivan loistava idea kehitellä tuollainen myyntipalsta