Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kun persut voettaa  (Luettu 7850 kertaa)

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
kun persut voettaa
nousoo maejjon ja lihan tuottajahinta 50 rosenttie, apulannat halapuu 50 rosenttie, eläkkeet nousoo että mummaen kuulolaetteessa humina käypi, puun kantohinta nousoo, hankintalisät otetaan taas käyttöön. Markka tulloo takasi, katri-helena laulaa ratijossa, tukijaenen jakkaa pimppie torilla, telekkari muuttuu mustavalakoseksi, mustilaeset mennee töehin, maahanmuuttajat lähtöö maasta, sauli niinistö muutttaa kaustisille kulttuurisihteeriksi, kattaenen mennee ray:lle pajatsontyhyjentäjäksi, pekkarinen mennee naemisiin eemelin kans, tesantti tilovaa anttilasta uuvvet rintaliivit... jne.

mitä muuta? (paekallinen persu mulle tuommosie selevitt toritapahtumassa, no, voe olla pari ommaa keksintöä)
Elämä on parasta kometiijjaa

HL-Zetor

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kun persut voettaa
Lainaus käyttäjältä: Heino Leino , tukijaenen jakkaa pimppie torilla, [/quote

Muut käy mutta ton Tukiaisen pimperon jätän Kanervalle.
Joku raja sentää. ;D

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!
Voe helevettiläine, noinhan se on. Hyvä Heino!
Paitti ettei mummojen eläkkeet voi nousta, kun Soini tekee niillä rahoilla teitä!
Paitti että se on vissiin joku uusi jeesus joka ruokki kylän kolmella leivällä, kun tuloja ei tule, mutta kaikille annetaan rahaa lisää, ja paljon!
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Voe helevettiläine, noinhan se on. Hyvä Heino!
Paitti ettei mummojen eläkkeet voi nousta, kun Soini tekee niillä rahoilla teitä!
Paitti että se on vissiin joku uusi jeesus joka ruokki kylän kolmella leivällä, kun tuloja ei tule, mutta kaikille annetaan rahaa lisää, ja paljon!

Eikun Soini antaa ne eläkerahat teitten korjaukseen, mistä maksetaan eläkeläisille se palkka tehdystä tiestä. Aatu ja Josifi setä keksivät tuon systeemin jo aikanaan. Hakku, kottikärry ja lapio käteen ja tientekoon. "Arbeit macht frei ".
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

pullanpyörittäjä

• Vieras
nousoo maejjon ja lihan tuottajahinta 50 rosenttie, apulannat halapuu 50 rosenttie, eläkkeet nousoo että mummaen kuulolaetteessa humina käypi, puun kantohinta nousoo, hankintalisät otetaan taas käyttöön. Markka tulloo takasi, katri-helena laulaa ratijossa, tukijaenen jakkaa pimppie torilla, telekkari muuttuu mustavalakoseksi, mustilaeset mennee töehin, maahanmuuttajat lähtöö maasta, sauli niinistö muutttaa kaustisille kulttuurisihteeriksi, kattaenen mennee ray:lle pajatsontyhyjentäjäksi, pekkarinen mennee naemisiin eemelin kans, tesantti tilovaa anttilasta uuvvet rintaliivit... jne.

mitä muuta? (paekallinen persu mulle tuommosie selevitt toritapahtumassa, no, voe olla pari ommaa keksintöä)

Onhan se hyvä että äänestäjillä on vaihtoehtoja mistä valita niin ei tarvii sitten vaalienkaan jälkeen valittaa - hyvää työtähän hän teki kun noin hyvin esitteli "todella loppuunsahiotut" tavoitteet sulle
- ja vastuu siirtyy kuulijalle   ::)
  ;D ;D ;D

pavo heskanen

• Vieras

oho tässähän pittää laitta nitro   tiskot pystyyn ...the human heart is a pump...pampulla paamputettaan ja pam pam pamela

..this is  Einaris polupyörä aitan alla...omena juissia...on ja valijon viilie...
Rappari tyynen  kanssa ..meni pirkon mettärahat kankkulan kaivoon..ja alatalon rallit meni taksikuskin pojjiille..järvisen sukset olliit alvariinsa pudaksen ..mettä virmassa  
jaestaman Antti  iloitsi sivakan paarissa...

Sepedeus

• Vieras
Väärin tarjottu
 Ei kelepova eurot kepulaasille, jos net tulloo väärästä puolueesta.
100 megan laajakaistahanke menee etelä -savossa jäihin. Operaattoreita ei kiinnosta. Jari Lepän kunta ainoastaan saa.  ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Ahä! Sepenhän piti hyökätä jo puolustusasemiin, kun Heino kertoe tulevasta elämisenautuuvesta. Eihän se Heino vielä kaekkija hyvvyyksijä kertonu, että jospa ite Sepe jatkaa listaa. Tiijä vaekka...?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.

*** Turha sitä Soinia ja perusässiä on pilkata. Onhan tässä vanhoilla puolueilla ollut aikaa panna asiat kuntoon, kaikki nuo Heinonkin mainitsemat, tai ainakin hoitaa hommat niin,ettei niistä niin paljon parannettavaa löytyisi. PerusÄssät ei varmasti ole sen huonompia asioita hoitamaan, luulisin.
Mua ärsyttää toi epäasiallinen suhtautuminen kilpailijoihin. Kohdistui se minne vain. Kehutaan vain omia ja koetetaan perustella miksi se on paras vaihtoehto. Minä itse vielä olen antamassa ainoan ääneni Kepulle,kun nyt vaan joku tolkun ehdokas löytyisi. Tosin perusteet Kepun paremmuuteen on hakusassa, joten vaihtelukin voisi virkistää ja siinä PerusÄssät on vahvoilla  :)

fakta

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Kepulla ,RKP ja kokoomuksella ei maaseutuohjelma lupaa mitään vaikka Leino kuin kehuu . Luehan miten persut tulee viemään maatalouttamme eteenpäin, heitin ohjelmastaan.
Minulla on ainaskin luotto mennyt S-L politiikasta kun tilakauppoja ei enää rahoiteta lainkaan ja luopumiseläkkeellekin pääsee vain jos jatkaja on alle 40v ja tila on  5km sisällä eläkkeelle jäävästä.
Luulisi sinunkin olevan huolestunut  keskustan gmo-kannasta  koska eivät tuo sitä julki? Myös rakastamasi" MTK" huolehtii enempi 200 milj.pörssi sijoituksista kuin meitistä viljelijöistä.
                                                                     Persuilla ei ainakaan taloudelliset kytkökset paina!

emo-heikki

• Vieras
Kyllä se on pojat niin, että suuret puolueet vovat vaan syyttää itteään siitä, että persut nousee.

Tämä kakon ja kepun viherpiperrys on yksi suurimpia syitä siihen, että porukka alkaa *****untua niihin ...
Onhan noita esimerkkejä, ostoskeskusten kaavoituskielto maakuntiin, jätevesi-laki syrjäseuduille, puheet metsien kiinteistöverosta, valtion omaisuuden myynti ulkomaille jne.... ( tää viimeinen ei ehkä liiity vihreisiin )

pavo heskanen

• Vieras
..ulkomaat  eivät ole koskaan investoineet Suomeen ei edes koskaaan ole suunniteltukkaan  LEVILLE hiihtokeskusta...
politiikassa ei  ole ollut POUTIAISTA..LIPPOSTA eikä KOIVISTOA...mara on ollut neekereiden kanssa sysisynkässä afrikassa..

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin
Elämä on parasta kometiijjaa

Doksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Peruutuspeiliin on niin ihanan turvallista katsoa, paitsi, että sillä aikaa voi karahtaa kiville.

Täpinäreiska

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
jo vaen, niihä tuo soeni alakaa olla ku joulupukki, eiku kirjeitä kirjottelemaan ja toevehie lausumaan. Voes toevoa vaekka takasi takavetoraktoreita ja puoliteloja, somote viikateniitto oesi kova sana ja nyrkkipyykki ;D

Ehä minä ite mittää tiijjä, vaen näen mulle persuin toritapahtumassa tojisteltiin

Ei siihen PerSuja tarvita että voi fiilistellä menneiden aikojen menetelmiä. Itse kokeilin heinäjätkän hommia viimekesänä pohjoisessa. Taisipa isäntäväki olla jopa heimokantaa Heinolle. Mukava kokemus. :)
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.