Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PERLUS KONI  (Luettu 3821 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
PERLUS KONI
olipa hienoo ku kakot olivat ryyssänneet tuommosen perlus reiän

tänne nii rehellisillä  ihimisillä silimät aukijaa  tietään että

mihin viiteryhymää kakot täällä kuuluu ;D

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

pavo heskanen

  • Vieras
Vs: PERLUS KONI
Italiaano munalukko ja la cabinetto...käymäläänkö se tuli vain  Suomeen...?

Aulis Anttila

  • Vieras
Viiteryhmä...
olipa hienoo ku kakot olivat ryyssänneet tuommosen perlus reiän tänne nii rehellisillä  ihimisillä silimät aukijaa  tietään että mihin viiteryhymää kakot täällä kuuluu ;D

Joo... onhan se... Kokoomuksen viiteryhmä ei ole lakkauttamassa maataloutta ja tekemässä EU:sta liittovaltiota... se äänestäjien on hyvä tietää... siis niiden, jotka ovat muunkin "tiedon" kuin MaasTullin ja Suomenmaan varassa... sekulisakin viiteryhmä lakkauttaisi maatalouden ja tekisi EU:sta liittovaltion  :o :o :o

Viimeksi muokattu: 05.03.11 - klo:18:05 kirjoittanut Aulis Anttila

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Viiteryhmä...
olipa hienoo ku kakot olivat ryyssänneet tuommosen perlus reiän tänne nii rehellisillä  ihimisillä silimät aukijaa  tietään että mihin viiteryhymää kakot täällä kuuluu ;D

Joo... on se... Kokoomuksen viiteryhmä ei ole lakkauttamassa maataloutta ja tekemässä EU:sta liittovaltiota... se äänestäjien on hyvä tietää... siis niiden, jotka ovat muunkin "tiedon" kuin MaasTullin ja Suomenmaan varassa... sekulisakin viiteryhmä lakkauttaisi maatalouden ja tekisi EU:sta liittovaltion  :o :o :o
Luuletko Aukki, että sisälukutaitoa oikeesti löytyy kaikilta edes siihen Maas*****in ja Suolenmaahan  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Lukutaito...
olipa hienoo ku kakot olivat ryyssänneet tuommosen perlus reiän tänne nii rehellisillä  ihimisillä silimät aukijaa  tietään että mihin viiteryhymää kakot täällä kuuluu ;D

Joo... on se... Kokoomuksen viiteryhmä ei ole lakkauttamassa maataloutta ja tekemässä EU:sta liittovaltiota... se äänestäjien on hyvä tietää... siis niiden, jotka ovat muunkin "tiedon" kuin MaasTullin ja Suomenmaan varassa... sekulisakin viiteryhmä lakkauttaisi maatalouden ja tekisi EU:sta liittovaltion  :o :o :o
Luuletko Aukki, että sisälukutaitoa oikeesti löytyy kaikilta edes siihen Maas*****in ja Suolenmaahan  ::)

Sekulisakille luetaan - sattuneesta syystä  ;D noi lehet ääneen SuoKustan lukukinkereillä joka perjantai  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Lukutaito...
olipa hienoo ku kakot olivat ryyssänneet tuommosen perlus reiän tänne nii rehellisillä  ihimisillä silimät aukijaa  tietään että mihin viiteryhymää kakot täällä kuuluu ;D

Joo... on se... Kokoomuksen viiteryhmä ei ole lakkauttamassa maataloutta ja tekemässä EU:sta liittovaltiota... se äänestäjien on hyvä tietää... siis niiden, jotka ovat muunkin "tiedon" kuin MaasTullin ja Suomenmaan varassa... sekulisakin viiteryhmä lakkauttaisi maatalouden ja tekisi EU:sta liittovaltion  :o :o :o
Luuletko Aukki, että sisälukutaitoa oikeesti löytyy kaikilta edes siihen Maas*****in ja Suolenmaahan  ::)

Sekulisakille luetaan - sattuneesta syystä  ;D noi lehet ääneen SuoKustan lukukinkereillä joka perjantai  ;D
Sitä varten on PoorAgria, "neuvojineen"  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Doksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 416
Vs: PERLUS KONI
No johan on vaatimuksia: matikka 4, uskonto 10 ja vielä lukutaitokin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Arvosana...
No johan on vaatimuksia: matikka 4, uskonto 10 ja vielä lukutaitokin.

Tuttu ussamailla... uskonveli  ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: PERLUS KONI
No johan on vaatimuksia: matikka 4, uskonto 10 ja vielä lukutaitokin.
Lukutaito on sitten ihan eri asia kuin sisälukutaito  :D Pitäis nääs ymmärtää lukemansa  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Proxy Error

  • Vieras
Vs: PERLUS KONI
Berluskooni on ***** hyvä jätkä

Niin on Katainenkin

Mä oon  Proxy Error ja olen vahvasti kokoomuslainen

Mä kannatan  NATO-jäsenyyttä

Mä kannatan GM-viljelyä

Mä kannatan Monsantoa

Mä kannatan George W Bushia, Obama suksikoon *****un, Georgesta seuraava USAn pressa

Mä olen vahvasti oikeistolainen

Mä en tykkää Soinista, se on populisti.

Mä kannatan vapaata kauppaa.

Suomesta lisää poikia Afganistaniin, talebaneja tappamaan.

Mä oon vähän ***** hyvä tyyppi.


Mä juon nyt Lauantai-illan saunakaljoja.

OIKEISTO JYRÄÄ

Aulis Anttila

  • Vieras
Imaami...
No johan on vaatimuksia: matikka 4, uskonto 10 ja vielä lukutaitokin.
Lukutaito on sitten ihan eri asia kuin sisälukutaito  :D Pitäis nääs ymmärtää lukemansa  ???

Sekulisakille tietty luetaan "sattuneesta syystä" noi lehet ääneen SuoKustan lukukinkereillä joka perjantai... ja Sekuli-Imaami selittää mitä se luettu tarkottaa  ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: PERLUS KONI
Berluskooni on ***** hyvä jätkä

Niin on Katainenkin

Mä oon  Proxy Error ja olen vahvasti kokoomuslainen

Mä kannatan  NATO-jäsenyyttä

Mä kannatan GM-viljelyä

Mä kannatan Monsantoa

Mä kannatan George W Bushia, Obama suksikoon *****un, Georgesta seuraava USAn pressa

Mä olen vahvasti oikeistolainen

Mä en tykkää Soinista, se on populisti.

Mä kannatan vapaata kauppaa.

Suomesta lisää poikia Afganistaniin, talebaneja tappamaan.

Mä oon vähän ***** hyvä tyyppi.


Mä juon nyt Lauantai-illan saunakaljoja.

OIKEISTO JYRÄÄ


Kivat sulle  8)   :P
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: PERLUS KONI
Mitenkähän muuten, kun Käteisellä ollut noita arvovieraita, niin onkohan Kämpissä saanut olla kämppimässä muita vieraita ollenkaan  ??? Vai onko pyhitetty arvovieras jengille...ja artisti= Suomen valtio maksaa  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Proxy Error

  • Vieras
Vs: PERLUS KONI
Jos Aulis olis nyt tossa mun vieressä, niin antaisin sille miehekkään rutistushalauksen,Aulis hali hali, säkin oot kunnon oikeistolainen ,rutistushalaus Aulikselle.  :D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: PERLUS KONI
Jos Aulis olis nyt tossa mun vieressä, niin antaisin sille miehekkään rutistushalauksen,Aulis hali hali, säkin oot kunnon oikeistolainen ,rutistushalaus Aulikselle.  :D ;D
Roxy Music, älä ota enää  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.