Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Adressi maidon suoramyynnin puolesta  (Luettu 8049 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Paras lääke...
Muualla euroopassa eu:n alueella kaiken moinen pienmyynnin harrastaminen on sallittua, ja jopa arvostettua. Mites meillä?  Kapuloita vain rattaisiin minkä keritään.  ???

Homma ratkeais yksinkertaisesti nii et 3M:n ministeri ei ois sekuli  ;D ;D ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Lukeminen...
Noh... mä ehdotan et kikkaillaan jollain ilveellä mahdolliseks pienimutonen tilateurastaminen... nii lampaat, broiskut, possut ku vasikatki - ei se voi olla nii saatanan vaarallista puuhaa et sitä ei voitais sallia !!!
Et sattunut lukemaan joku päivä takaperin hesarin juttua yhdestä lampurista,viranomaiset suosittelivat ruhojen hautaamista..
[/quote]

Luin... viiiittuuuttaaa vieläki moinen, perkele !!!

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: Yks ehdotus...
Noh... mä ehdotan et kikkaillaan jollain ilveellä mahdolliseks pienimutonen tilateurastaminen... nii lampaat, broiskut, possut ku vasikatki - ei se voi olla nii saatanan vaarallista puuhaa et sitä ei voitais sallia !!!
Teurastamotoiminnan säätely on jonkin verran edellä maitoa. Nyt on muutama tila ryhtynyt tekemään jäätelöä tilalla ja myymään sitä suoraan. Tämmöseltä yhteiskuntaa rapauttavalta toiminnalta on siivet katkottava, katsotaan mmm:ssä.

Koitetaan estää, ettei maidon tilamyynnille käy samoin.

Niin no onhan käytännössä biodieselin käyttökin verotuksen takia kannatamatonta, samoin biokaasun ajoneuvoissa, biosähkön tuottaminenkin on kannatamatonta sen takia että virta on syötettävä valtakunnanverkkoon ja myytävä käytännössä sähköyhtiölle. Häkäpöntöllä saa ajaa kun meillä on Häkämies ministerinä ja se ei ole niin tehokas mootori bensa/diesel mootoreihin verrattuna.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Adressi maidon suoramyynnin puolesta
Saahan sitä pääsiäisenä taas marketista, verkkoon kietastua pässin munanahkaa.  ;D

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Suoraan sieltä maatalouden mallimaasta uutesta seelandista ;D ;D

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Miten tuo maidon ns. suoramyynti pitäisi teidän mielestänne toteuttaa? Onko tämä maitobaari sellainen, että koneesta asiakas ostaa omaan kippoonsa haluamansa määrän maitoa. Eli lykkää vitosen masiinaan ja kone annostelee maitoa sen edestä. Uskoisin, että joku yksityinen kauppias voisi lähteä mukaan tuohon kuvioon. Kaupan kautta ainakin itse koittaisin tuon homman hoitaa, koska kyllähän tuosta tilalla pyörivästä porukasta olisi oma vaivansakkin. Ja harvalla tila on niin edullisessa paikassa, että sinne ihan varta vasten maitoa lähdettäisiin hakemaan.

jeep

• Vieras
Vs: ressi maidon suoramyynnin ..............?
Viime eduskuntavaalien voittaja puolueet olivat, mitkä ? Hallitus tekee vain työtänsä.

Viimeksi muokattu: 02.03.11 - klo:20:21 kirjoittanut jeep

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: ressi maidon suoramyynnin ..............?
Viime eduskuntavaalien voittaja puolueet olivat, mitkä ? Hallitus tekee vain työtänsä.

onkoos tämä hallitus jotain onnistunutta tehnyt ???

jeep

• Vieras

onkoos tämä hallitus jotain onnistunutta tehnyt ???
En osaa sanoa, koska en äänestänyt ketään nykyisen hallitus puolueiden............

Onko nykyisessä hallituksessa sinun puolueesi edustaja, ja jos on niin kerro, onko "jotain onnistunutta tehnyt" ?

simmo

• Vieras
skriivasin määki alle 8)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

minä-itte

• Vieras
http://www.adressit.com/ahlmanin_maitobaaria_uhkaa_sulkeminen
nyt on maailmanloppu kyllä lähellä kun minä-itte ajaa maidontuottajan asiaa

m-i  on aina ajanut maidontuottajan asiaa...toisin kin MTK, jolle tuotannon siirto tundralle on ollut ykkösasia.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

m-i  on aina ajanut maidontuottajan asiaa...toisin kin MTK, jolle tuotannon siirto tundralle on ollut ykkösasia.
maiontuottajat on laaja käsite, niitä on tanskalaisia ja ruotsalaisiakin :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

minä-itte

• Vieras

maiontuottajat on laaja käsite, niitä on tanskalaisia ja ruotsalaisiakin :D :D :D :D

Tanskalaiset voisivat siirtää maidontuotantonsa Gröönlantiin ja norjalaiset Huippuvuorille.

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tanskalaiset voisivat siirtää maidontuotantonsa Gröönlantiin ja norjalaiset Huippuvuorille.
[/quote]

Saatas meitä etelän veteliä naapurimaihinkin.