Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pikkasen ontuva vertaus  (Luettu 1997 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pikkasen ontuva vertaus
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022713266884_vl.shtml

kepu pelkää Soinin ohjelman aloittavan maatalouden alasajon.

Onko kepu jo unohtanut, jotta alasajo alkanut jo aikaa sitten, mutta vain etelästä.

Olisiko Soinin malli, jotta koko maataloutta, koko Suomessa kohdeltava tasavertaisesti.

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Vs: Pikkasen ontuva vertaus
Panu Laturi on aika oikeassa sanoessaan Soinin Suomen sanovan heihei kansainvälisyydelle ja luovuudelle, vapaalle ilmapiirille ja avoimuudelle. Omaan napaan tuijottelu harvemmin tuottaa mitään nöftähavaintoja kummempaa......

*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sepedeus

• Vieras
http://www.iltalehti.fi/vaalit/2011022713266884_vl.shtml

kepu pelkää Soinin ohjelman aloittavan maatalouden alasajon.

Onko kepu jo unohtanut, jotta alasajo alkanut jo aikaa sitten, mutta vain etelästä.

Olisiko Soinin malli, jotta koko maataloutta, koko Suomessa kohdeltava tasavertaisesti.

Jos me ollaan kestetty kepun johtamaa hallitusta 8 vuotta , niin aivan helposti kestetään pari ministeriä persuista 4 vuotta aluksi, jos ne korvaavat kepun  ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Panu Laturi on aika oikeassa sanoessaan Soinin Suomen sanovan heihei kansainvälisyydelle ja luovuudelle, vapaalle ilmapiirille ja avoimuudelle. Omaan napaan tuijottelu harvemmin tuottaa mitään nöftähavaintoja kummempaa......

paljoon se soini kykenee jos toteuttaa nuo  kepujen päiväunet ;D ;D ;D

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Ootte te pihalla mun äänestysaikomuksistani, mutta niinhän sen pitää olla. Yks haukkuu paatuneeks persuks ja toinen kepuks. Lehtimäen väite on kyllä loukkaavampi, en oo tainnu äänestää missään vaaleissa kepulaista ainakaan 15 vuoteen.... ja paljoa aikasemmin en saanu ees äänestää ;D

Mutta se ei poista tuota mitä sanoin. Jos Soini pitää lupauksensa, toi skenaario pitkälti toteutuu. Onneks poliitikkojen lupaukset tiedetään ;)

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!
" peruuttamalla ei pääse eteenpäin"
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

Sepedeus

• Vieras

paljoon se soini kykenee jos toteuttaa nuo  kepujen päiväunet ;D ;D ;D

Adam hyväksyy turkistuotannon lopettamisen ,jos persut ei pääse hallitukseen ;D
Mulla se menee päinvastoin.  ;D

Sepedeus

• Vieras
Ootte te pihalla mun äänestysaikomuksistani, mutta niinhän sen pitää olla. Yks haukkuu paatuneeks persuks ja toinen kepuks. Lehtimäen väite on kyllä loukkaavampi, en oo tainnu äänestää missään vaaleissa kepulaista ainakaan 15 vuoteen.... ja paljoa aikasemmin en saanu ees äänestää ;D

Mutta se ei poista tuota mitä sanoin. Jos Soini pitää lupauksensa, toi skenaario pitkälti toteutuu. Onneks poliitikkojen lupaukset tiedetään ;)

Jos Soini saisi 100 edustajaa , niin silloin voisit olla oikeassa ;D

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
[ Onneks poliitikkojen lupaukset tiedetään ;)
[/quote]

Jep, jos joku viittis kaivaa edellisten vaalien alla annettuja lupauksia ja kateltais kuinka niitten takana on pysytty..

Adam Smith

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Gee!!
Höh. Soinin joukot saa 20%, siihen vasemmistoliitto mukaan niin on jo  lähellä 30....ja kepulaisethan kääntää kelkkansa varmasti ja pettää kaikki lupaukset, joten ne on kaikki soinin takana. Rkp on joka hallituksessa mukana, siitä saa puuttuvat äijät määräenemmistöstä. Hallituksen muodostaa änkyrät, venkulat ja mulkerot. Oikein DreamTeam....
;D ;D

toivon tosiaan, ettei mun tarvi tätä kaivaa vuoden päästä esille ja sanoa että mitäs mä sanoin....  ::)

Loordi Fordson

• Vieras
Höh. Soinin joukot saa 20%, siihen vasemmistoliitto mukaan niin on jo  lähellä 30....ja kepulaisethan kääntää kelkkansa varmasti ja pettää kaikki lupaukset, joten ne on kaikki soinin takana. Rkp on joka hallituksessa mukana, siitä saa puuttuvat äijät määräenemmistöstä. Hallituksen muodostaa änkyrät, venkulat ja mulkerot. Oikein DreamTeam....
;D ;D

toivon tosiaan, ettei mun tarvi tätä kaivaa vuoden päästä esille ja sanoa että mitäs mä sanoin....  ::)

Ei tarvi, jälkiviisaus kuuluu poliitikoille. Lopputulos aina sama. Kansan kusetus.

Terminator

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
;D ;D

No vaihtelu virkistää. Ei se paljon heitä nykyisestä, sitä edellisestä ja sitäkin edeltänetten eduskunnan ja hallituksen toimista.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."