Miten joku saa edes ne suojat rikki, no lingossa voi jäätyä. Itsellä kaikki suojat paikalla ja ketjuilla kiinni.
Jos ei mitään tee, niin ei tule paljoa vahinkoakaan

Talvella kyllä saa melko helposti rikki suojat. Kesällä esim. silppurivaunulla ei voi nostovarsia pitää alhaallakaan, kun raapii karhetta, ja rikkoo pikalukot käännöksissä, yläasennossa esim. pellolta ylös tieramppiin ajaessa ja samalla kääntäessä, ja yleensäkin tosi pahassa pellon kulmassa joutuu monesti niin ääriasentoon, että kyllä vaan hajoaa. Pitäis ottaa varret pois siksi aikaa, mutta kun... Vaunussa siis aisan nosto, joka lisää huomattavasti tilantarvetta.
Ja sitten se ensimmäinen: Jo heti uutena joutuu aukomaan suojat, että saisi edes selville mihin suuntaan ne nipat on. Ja kas kummaa kun jo tässä vaiheessa valtterin suojan lukko napsahti poikki, eikä sitten millään enää paikalleen. Normaalisti joutuu tekemään rasvausreijät mattopuukolla, muutoin ei painavaa laajakulma-akselia saa ainakaan yksin, eikä ilman isoja sanoja millään rasvattua.