Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kosken Suurhanke  (Luettu 44297 kertaa)

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kosken Suurhanke
Minä en suostu olemaan kateellinen niille, jotka ottaa paljon velkaa.
Suostut kyllä jos olet kateellinen luonne etkä ole veloista tietoinen :o

Joo en minäkään ole kateellinen ajattelen vaan naapureita  Ite kerran levitin ihan melkein hajutonto kuivaa turve lantaa vuokrapellolle , kun viereiselle pellolle rupesivat sian lietettä levittämään , Niin minä kotia tultua sanoin vaimolle ,onhan se perkele kun lantaakin pitää paskanhajussa levittää :D :D :D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Kosken Suurhanke
Minä en suostu olemaan kateellinen niille, jotka ottaa paljon velkaa.

Mä en suostu olemaan kateellinen kenellekään. Mul on kaikkee mitä mä tarvitsen ja sitä mitä minulla ei ole, niin sitä minä en tarvitse.  8)
Oikein, kateus on paitsi henkisesti raskasta niin myös turhaa voimavarojen haaskaamista :) Tiedän koska olen joskus kauan kauan sitten ollut itsekin kateellinen :(

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12252
  • Virolaista kiitos!
Vs: Kosken Suurhanke
Olkaamme siis kaikki kateudesta vapaita :)

Lumo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 513
  • Instrument sano venäläinen kun rautakangen näki
Vs: Kosken Suurhanke
Olkaamme siis kaikki kateudesta vapaita :)

Aamen

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Kateus on elinkeinon kannalta ja sen kehittymistä ajatellen, täysin välttämätön asia, mikäli kukaan ei ole kenellääkn kateellinen, niin kehitys pysähtyy siihen ...

E46

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Kateus on elinkeinon kannalta ja sen kehittymistä ajatellen, täysin välttämätön asia, mikäli kukaan ei ole kenellääkn kateellinen, niin kehitys pysähtyy siihen ...

Bingo!!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kosken Suurhanke
Kaikki on vastaan. Vain saha puoltaa!  :'(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kosken Suurhanke
Kaikki on vastaan. Vain saha puoltaa!  :'(
Jaa. Mun puoltaa toi eteenpäin kävely........
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Kosken Suurhanke
Kaikki on vastaan. Vain saha puoltaa!  :'(
Jaa. Mun puoltaa toi eteenpäin kävely........
Kuvasta päätellen vasemalle!  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Kosken Suurhanke
Juu, Agronetissä on käyny aika myllerrys. Skännä ja Landehoo kulkevat jo nykyään käsikaulaa, niinkun apilas ja Sepekin.  ;D ;D ;D

JoHaRa kurkkii nurkantaa Timppaa ja ehdoittaa Rauhaa.  ::) ::) ::)

Aukki ja Minä-Itte menevät kaljalle .

Landehookana käy yhdenmiehen sottaa Salon sairaalassa . Kaikki on paksuks pannu , mieslääkäreitä myöden .


Sitonnari ajelee jontusllaan kolmella pyörällä , etsiii neljättä , turhaan .

Kurtun rintoihin ilmestyy nimmari , en myönnä tehneeni mutta riippurinnat hällä on .  ;)

***** Länsi-Suomalaiset, imekää toistenne munaa ja sitähän te  täällä keskenänne teettekin SAATANA.
Kukas mun munat imee  ??? Sitäpaitsi pitää olla vähän riippurinnat, että mahtuu Sorkkiksen nimmari, tavuviivoineen  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kosken Suurhanke
Kateus on elinkeinon kannalta ja sen kehittymistä ajatellen, täysin välttämätön asia, mikäli kukaan ei ole kenellääkn kateellinen, niin kehitys pysähtyy siihen ...

Mitä jos ei herjuuksissaan tee yhtään mitään?  ;D Nauraa vaan ikkunasta paskasta naurua, että siellä se naapuri ähkii.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Minä en suostu olemaan kateellinen niille, jotka ottaa paljon velkaa.
Suostut kyllä jos olet kateellinen luonne etkä ole veloista tietoinen :o

Joo en minäkään ole kateellinen ajattelen vaan naapureita  Ite kerran levitin ihan melkein hajutonto kuivaa turve lantaa vuokrapellolle , kun viereiselle pellolle rupesivat sian lietettä levittämään , Niin minä kotia tultua sanoin vaimolle ,onhan se perkele kun lantaakin pitää paskanhajussa levittää :D :D :D
Eikös se turve imaise ilmastakin enimmät ammoniakit? Vähän niin kuin tulonsiirto.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Kaikki on vastaan. Vain saha puoltaa!  :'(

Mitäs levität paskaa toisten rippijuhlien aikaan . Vähemmästäkin sitä porukat hermostuu .  :o :o :o

Jätkä

  • Vieras
Vs: Kosken Suurhanke
Kateus on elinkeinon kannalta ja sen kehittymistä ajatellen, täysin välttämätön asia, mikäli kukaan ei ole kenellääkn kateellinen, niin kehitys pysähtyy siihen ...

 Kehitys ei kyllä lopu kateuden loppumiseen vaan laiskuuden loppumiseen. Jollei kukaan olisi laiska niin silloin kukaan ei miettisi helpompaa tapaa tehdä työtä(rahaa) niin killoin se kehitys pysähtyy.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Kosken Suurhanke
Kaikki on vastaan. Vain saha puoltaa!  :'(

Mitäs levität paskaa toisten rippijuhlien aikaan . Vähemmästäkin sitä porukat hermostuu .  :o :o :o
kutsu ne  myös juhliin, niin eivät ole töissä ;D