Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.02.11 - klo:21:09Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 22.02.11 - klo:21:04Entäpä, jos Veltto Virtasen poppoo onkin maan suurin puolue huhtikuun vaalien jälkeen? Onko kellekkään tällainen kauhuskenaario tullut edes mieleen??? Ihan sama Mutta olisihan se mielenkiintoista saada uusia konnia kalteritaloon mekastamaan. Tuurilla tulee vähän anarkiaa ja vauhtia tähän pullamössömaahan Pitäiskö välillä pistää Gaddafin äänellä, vai
Lainaus käyttäjältä: senjoriitta - 22.02.11 - klo:21:04Entäpä, jos Veltto Virtasen poppoo onkin maan suurin puolue huhtikuun vaalien jälkeen? Onko kellekkään tällainen kauhuskenaario tullut edes mieleen??? Ihan sama Mutta olisihan se mielenkiintoista saada uusia konnia kalteritaloon mekastamaan. Tuurilla tulee vähän anarkiaa ja vauhtia tähän pullamössömaahan
Entäpä, jos Veltto Virtasen poppoo onkin maan suurin puolue huhtikuun vaalien jälkeen? Onko kellekkään tällainen kauhuskenaario tullut edes mieleen???
Lainaus käyttäjältä: Kobra - 22.02.11 - klo:21:06Mikä ihme tää Tapanila on? Varmaan persu ja riijan haastaja. Mä en tunne sua , etkä sä mua. Onko sulla tapana mäiskiä Moralla tuntemattoman selkään? Pitäs vähä ajatella. Kavereihen kera voi heittää läppää kuin tahtoo. Pitäskö sut ilmottaa ylläpitoon?Ajatteleppa ihan ite mitä kirjoittelet,ovatko ne asiallisia lainkaan.Melkoista navan alapuolella olevaa tyyliä ovat mielipiteesi.
Mikä ihme tää Tapanila on? Varmaan persu ja riijan haastaja. Mä en tunne sua , etkä sä mua. Onko sulla tapana mäiskiä Moralla tuntemattoman selkään? Pitäs vähä ajatella. Kavereihen kera voi heittää läppää kuin tahtoo. Pitäskö sut ilmottaa ylläpitoon?
Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 23.02.11 - klo:10:14Lainaus käyttäjältä: Kobra - 22.02.11 - klo:21:06Mikä ihme tää Tapanila on? Varmaan persu ja riijan haastaja. Mä en tunne sua , etkä sä mua. Onko sulla tapana mäiskiä Moralla tuntemattoman selkään? Pitäs vähä ajatella. Kavereihen kera voi heittää läppää kuin tahtoo. Pitäskö sut ilmottaa ylläpitoon?Ajatteleppa ihan ite mitä kirjoittelet,ovatko ne asiallisia lainkaan.Melkoista navan alapuolella olevaa tyyliä ovat mielipiteesi.Höh! Ne mittää mielipitteitä oo. Pelekkää huulenheittoo. Henkilökohtaseti en oo kettää mollannu, no tesanttija, vaen seon siihen rokotettu. Tyylisä on ny ite kellää. Kyllä ylläpito puuttuu asijaan jos on sääntöjenvastasta. Muuten mikä se T.llä on aena mielessä? Ehän vaan hanuri?
Sepe on kokkeillu? Vae ihanko on vakilaji?
Kopra sitä ei ossaakkaan soitella
Puhutteko HAnuristaVaiko hanuristA;;;;;;;;;;;;;;;;Å
Lainaus käyttäjältä: Tapanila - 23.02.11 - klo:13:19Kopra sitä ei ossaakkaan soitellaEipä oo kyllä himojakkaa!