Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paljonko ansaitset vuodessa?  (Luettu 32609 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
  Tätä ketjua vois hieman kehittää, jotta paljonkos sitä alvia maksatte, vai tuleeko palautusta. Tästä näkyy selvemmin ketkä elää pelkillä tukiaisilla ;D

Jos on ostanut navetan oveen saranan, ja koneinvestoinnit oli viime vuonna kokonaista kaks heinähankoo, niin mitä kristallipallossa näkyy? ;D

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Siis kertokaapa paljonko maksatte vuodessa ALV:tä se kertoo  kaiken, ja maksatteko vai ostatteko aina jotain ettei tarvii maksaa.

Viimeksi muokattu: 20.02.11 - klo:17:29 kirjoittanut totuuden torvi

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Siis kertokaapa paljonko maksatte vuodessa ALV:tä se kertoo  kaiken, ja maksatteko vai ostatteko aina jotain ettei tarvii maksaa.
Alv0 on vaikee ostella.Kyllä alvia maksellaan tavalla tai toisella :-\

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
palatusta 9000e  ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
  Tätä ketjua vois hieman kehittää, jotta paljonkos sitä alvia maksatte, vai tuleeko palautusta. Tästä näkyy selvemmin ketkä elää pelkillä tukiaisilla ;D
Palautusta 3000€, ja Sorkkiksen kommentteja ei tähän sitten kaivata. Sä et ymmärrä alvista yhtikäs mitään ::)

Suomessa on sananvapaus jota et sinäkään pysty kumoomaan . Alvi menee myynnin ja oston eroituksesta .

Bruttomyynti-ostot= alvillinentulo.

Saanko tiedustella paljonko vuosittain tilität tai saat takaisin .  :D

fote

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Siis kertokaapa paljonko maksatte vuodessa ALV:tä se kertoo  kaiken, ja maksatteko vai ostatteko aina jotain ettei tarvii maksaa.
Alv0 on vaikee ostella.Kyllä alvia maksellaan tavalla tai toisella :-\
[/quot Jotkut voivat olla todella yksinkertaisia ;D ;D ;D ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Maksoin viime vuodelta alvia 21800e, kun se nyt niin kovasti kiinnostaa.

Sinänsä tämä on aika turha topicci, koska ei tuommoinen käteenjäävä tulos kerro vielä mitään itse tilasta ja sen tuotannosta. Mullakin periaatteessa kolme aika merkittävää "tuotantosuuntaa", maatalous, metsätalous, palkkatyö. Näistä maatalous teki huonoimman tuloksen.

Paljonkin tulee näitä liiketoimintaan liittyviä asioita funtsittua ja laskeskeltua, mutta ei näistä tahdo tulla hullua hurskaammaksi. Tämmöinen perusviljanviljely on hyvin staattista hommaa, eikä tässä ole paljon kehittämisen mahdollisuuksia. Joku karjahomma on aivan eri juttu, koska tuotannon trimmaamisella on paljon suurempi mahdollisuus tehdä tulosta. Viljapuoli pelaa yhtälöllä kaikki mahdolliset tuet - kustannusten minimointi. Pitää vaan varoa liikaa minimointia. Sadon arvon tolkuttomat heittelyt pilaa sitten koko homman, ei noita pysty millään suojauksilla poistamaan. Myös tuotantopanosten heittelyt sekoittavat pakkaa aika kiitettavästi.

Kyllä tää viljapuoli on ainakin todella kaukana yrittämisestä, semmoista tuottajahommaa. Valitettavasti.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Sikalassa maksetaan alvia melkopaljon . Rehuissa on pienempi ja lihasiassa suurempi alvi prosentti . Mites kananmunissa ja broiskuissa ?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
9800 ekua tuloa ja noin 2200 ekua lavia!      perkule kun en saanut investointia kohalleen, eli laskut vasta tälle vuotelle!                                 äää, mutta reisillehän täää mene kuiteskii!  , mänköön! ::)

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
9800 ekua tuloa ja noin 2200 ekua lavia!      perkule kun en saanut investointia kohalleen, eli laskut vasta tälle vuotelle!  

Entä toimitus, oliko sekin tämän vuoden puolella?

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
19 tuhanteen sai jäämään tulot. Alvia vajaa 5 takasin. Onneks navetan teko ja edellis vuoden eläinostot tiputti tulot noin alas. Eli ei hyvin mene etelärannikon emoilijalla

Piilofarmari

  • Vieras
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Verotettava tulo vain 11 500 euroa, palautusta tulen saamaan noin 800 euroa, olen köyhä ja kurja, investointejakaan en ole rahapulan takia tehnyt vuosiin, koneet rapistuu käsiin,  tuskinpa vaaleissa viitsin edes äänestää,  ei ole yhdestäkään puolueesta mulle apuja.  Löytyispä edes  rikas tai ainakin parempituloinen vaimo, joka ostaisi  vaikka 10 vuotta vanhan traktorin, että saisi edes tämän kevään peltotyöt tehtyä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Sikalassa maksetaan alvia melkopaljon . Rehuissa on pienempi ja lihasiassa suurempi alvi prosentti . Mites kananmunissa ja broiskuissa ?

Pyydän... Lopeta kaikki arvonlisäveroon liittyvä kirjoittelu. Mulla menee kohta hermot  :o

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Sikalassa maksetaan alvia melkopaljon . Rehuissa on pienempi ja lihasiassa suurempi alvi prosentti . Mites kananmunissa ja broiskuissa ?

Pyydän... Lopeta kaikki arvonlisäveroon liittyvä kirjoittelu. Mulla menee kohta hermot  :o

Mikä JoHaRaa nyppii alvikeskusteluissa?
Käteinen ratkasee

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Paljonko ansaitset vuodessa?
Sikalassa maksetaan alvia melkopaljon . Rehuissa on pienempi ja lihasiassa suurempi alvi prosentti . Mites kananmunissa ja broiskuissa ?

Pyydän... Lopeta kaikki arvonlisäveroon liittyvä kirjoittelu. Mulla menee kohta hermot  :o

  Vaihdetaan aihetta. Paljonkos net oli konepoistot. Mulla 22 euroo. Täppäreillä nollia pitkä rivi peräs.  ;D