Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missä se teillä menee puolueen raja.  (Luettu 1670 kertaa)

Sepedeus

• Vieras
  Meillä se menee tuossa aviovuoteen keskellä. Emäntä sanoi ,etten pysty 2 kuukaudessa käännyttämään persuksi ;D ;D ;D ;D

jk: Koposen ei tarvii vastata :P

Aulis Anttila

• Vieras
Kääntö...
  Meillä se menee tuossa aviovuoteen keskellä. Emäntä sanoi ,etten pysty 2 kuukaudessa käännyttämään persuksi ;D ;D ;D ;D  jk: Koposen ei tarvii vastata :P

No se sössö"koponen" ny ei pysty ees kääntymään... saati käännyttämään  ;D ;D ;D

Sepedeus

• Vieras
Vs: Kääntö...
  Meillä se menee tuossa aviovuoteen keskellä. Emäntä sanoi ,etten pysty 2 kuukaudessa käännyttämään persuksi ;D ;D ;D ;D  jk: Koposen ei tarvii vastata :P

No se sössö"koponen" ny ei pysty ees kääntymään... saati käännyttämään  ;D ;D ;D

No Koponen on sellaanen kanki Kaikkonen ;D Sitä vituttaa kun eukko on demari ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Demuakka...
  No Koponen on sellaanen kanki Kaikkonen ;D Sitä vituttaa kun eukko on demari ;D

Pasi Nartillaki on... mut saivart sentää kimpassa atomipommivoimalan Tundralle  :P :P :P   ;D ;D ;D

JoHaRa

• Vieras
Vs: Missä se teillä menee puolueen raja.
  Meillä se menee tuossa aviovuoteen keskellä. Emäntä sanoi ,etten pysty 2 kuukaudessa käännyttämään persuksi ;D ;D ;D ;D

Jos se sanoikin että menee kaksi kuukautta kääntää persettä  ??? Onko isokokoinen nainen  ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Anna mulle tuo käännytysvirka, ja lupaan etten onnistu.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

simmo

• Vieras
Me on aina ukon kaa  äänestetty yhteisesti valittua ehdokasta.

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Sepelle taas tulee taas takkiin, mun eukko on vielä keskustalaisempi kun minä itte.

;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Meillä sovitaan yhteinen, lue emännän, ehdokas ja sitten minä äänestän ketä haluan ;D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Meillä sovitaan yhteinen, lue emännän, ehdokas ja sitten minä äänestän ketä haluan ;D

Tuo, jos mikä, on sitä diplomatiaa. ;D
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

emo-heikki

• Vieras
Meillä ei sovita mitään, eikä mulle kerrota ketä äänestetään ...