Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Talven galluppien outo epäjohdonmukaisuus  (Luettu 774 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22271
Tätäkin asiaa käsiteltiin Esson baarissa.

Kokoomuksen kannatuksen lasku tuntuu järkeenkäyvältä. Talousministerin näkyvillä olo kriisimaiden rahoitusjärjestelyiden aikana,  sillä aikaa kun kokovartalopääministeri pyörittelee koteloaan,syö varmasti kannatusta.

Demarien alhaisen gallupkannatuskertymän takana lienee äänestäjäkunnan herättely.

kepulle "mitatuissa" "korkeissa"gallupkannatuksissa ihmetyttää, onko kansa todella niin tyhmää ja sietokykyistä ja hyväksyy mulle mulle kähminnän puoluerahoituksessa, lakeja rikkoen ja järjestelmällisesti.

Suurin kysymysmerkki on Persut. Miksi saatuja kannatuslukemia aina vähätellään ja perustellaan epäilyllä suurta määrää nukkuvia äänestäjiä. Millä pirulla ne sitten on saatu hereille otantaan.

Kuten Hesarin analyysikin todistaa on gallupeilla merkittävä ohjaileva vaikutus, kun käytetään jotakin oletuskertoimia.

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Talven galluppien outo epäjohdonmukaisuus
Ja taas selvää panikointia havaittavissa vaalien lähestyessä Kokkareiden leirissä......

Jospa nyt keskittyisitte omien saavutusten kerskumiseen muiden mollaamisen sijaan....

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Talven galluppien outo epäjohdonmukaisuus
Ajatus on luoda sellainen eduskunta ja hallitus joka parhaiten suojelee yrityselämän vaikuttajien etua. Taas  ;D Just näillä gallupeilla iskostetaan ihmisiin se kenen puolella kuuluu olla ja kuka voittaa vaalit. Kaikki haluavat olla voittajien puolella.

Mulle soitti joskus (vuosia sitten) joku gallupin akka. Vastasin että äänestän RKP:ta. Ihan vaan *****utta*ni  ;D En tiedä paljonko näkyi gallupissa, mutta suosittelen samaa kaikille joilta kysytään.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22271
Vs: Talven galluppien outo epäjohdonmukaisuus
Taitaa olla sitten Hesari, joka panikoi.