Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taitaa tulla tiukat vaalit  (Luettu 3622 kertaa)

Kamikatze

• Vieras
Taitaa tulla tiukat vaalit
ja kuka voittaa ja kuka häviää ,mutta valitus ja kitinä ei lopu.

http://www.youtube.com/watch?v=lY_zxL8roDc&feature=related

Sepedeus

• Vieras
Vs: Taitaa tulla tiukat vaalit

Aimo Jortikka

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.

*** Tiukkuudesta niin tiedä, mutta yllätyksiä joukkoon mahtuu. Ja taitaa nyt kerrankin kolme suurinta muodostaa hallituksen ja tietty Marin johdolla  ;D

sorkkis

• Vieras

*** Tiukkuudesta niin tiedä, mutta yllätyksiä joukkoon mahtuu. Ja taitaa nyt kerrankin kolme suurinta muodostaa hallituksen ja tietty Marin johdolla  ;D

Jep . Persut kiilaa sossujen ohi kirkkaasti . Alkaako kokkareita siirtyä Persuihin ?

IsoK

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Luotan siihen että persujen kannattajat makaavat krapuloissaan vaalipäivänä eikä lähde äänestämään. Jos Soinista tulis pääministeri niin tämä maa on ku...sa hiusrajaa myöten....

Sepedeus

• Vieras
Luotan siihen että persujen kannattajat makaavat krapuloissaan vaalipäivänä eikä lähde äänestämään. Jos Soinista tulis pääministeri niin tämä maa on ku...sa hiusrajaa myöten....

Ei kansa voi olla väärässä ;D

Änestämällä demareita,kokoomusta,kepuleita mitään muutosta ei saada aikaiseksi. Nämä puolueet olisivat voineet jo sen muutoksen tehdä.  ;D

Viimeksi muokattu: 16.02.11 - klo:17:40 kirjoittanut Sepedeus

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Sano Sepe mikä se on se MUUTOS? Jos muuttuu niin huonompaan suuntaan. Työttömyys vähenee ja tuttavuus nousee.
Eikai kukaan halua muutosta kurjuuteen? Mä en ainakaan ole niin masokisti!
Kerro oi Sepe mitä sä haluut! Mitä sä muutoksen toivot tuovan, sillä toiveeksi se jää!

Mikään ei hetkessä tapahdu. Nyt noustaan koko ajan.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Sano Sepe mikä se on se MUUTOS? Jos muuttuu niin huonompaan suuntaan. Työttömyys vähenee ja tuttavuus nousee.
Kerro oi Sepe mitä sä haluut! Mitä sä muutoksen toivot tuovan, sillä toiveeksi se jää!

Tuohon et SDPedeltä vastausta saa...     ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

• Vieras
En minä usko että mikään muuttuisi, vaikka Soinista pääministeri tulisikin, eihän homma niin yksinkertainen voi olla että poliittisella päätöksellä luotaisiin hyvinvointia, jos se näin olisi, niin joka maassahan olisi hyvinvointi ja kaikki sosiaaliedut mitä ihminen voisi keksiä ????

Talouden lait on talouden lakeja ja niihin se on Soininkin taivuttava, sen lauluja laulat jonka leipää syöt, näin se menee ja on aina mennyt ...
Ehkä tämä helsinki-keskeisyys jonkinverran vähenisi, eli tämä viherpipertäminen saisi jonkinlaisen kohtuuden mitat ...

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
En minä usko että mikään muuttuisi, vaikka Soinista pääministeri tulisikin, eihän homma niin yksinkertainen voi olla että poliittisella päätöksellä luotaisiin hyvinvointia, jos se näin olisi, niin joka maassahan olisi hyvinvointi ja kaikki sosiaaliedut mitä ihminen voisi keksiä ????

Talouden lait on talouden lakeja ja niihin se on Soininkin taivuttava, sen lauluja laulat jonka leipää syöt, näin se menee ja on aina mennyt ...
Ehkä tämä helsinki-keskeisyys jonkinverran vähenisi, eli tämä viherpipertäminen saisi jonkinlaisen kohtuuden mitat ...

Just noin. Minä odotan että edes joku PerSu todistelisi miten nykyinen, mielestäni kohtalaisen onnistunut politiikka, muuttuisi parempaan suuntaan jos eräs Timo Soini sattuisi olemaan pääministerimme. Tosin moni täällä Tundralla odottaa pelastajaa kuin kuuta nousevaksi....

iskra

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Onhan se hyvä että joku on tyytyväinen nykytilanteeseen..
 Mutta minä olisin kyllä sitä mielytäettä toi EU.n ja Naton nuoleskelu ei tiedä hyvää tulevaisuudesssa..

Sepedeus

• Vieras

No voidaanhan me vielä elää näin velaksi, jos sitä tarkoitat. Et halua muutosta, mutta se muutos ei kysy sinun mielipidettä.
Se tulee vaikka et haluaisikaan. Kysymyshän on nyt siitä, kuka maksaa nämä Matin ja Marin allekirjoittamat vekselit. Meikä ei halua olla maksumies, että maksa sinä ne rikkaampana ;D

emo-heikki

• Vieras

No voidaanhan me vielä elää näin velaksi, jos sitä tarkoitat. Et halua muutosta, mutta se muutos ei kysy sinun mielipidettä.
Se tulee vaikka et haluaisikaan. Kysymyshän on nyt siitä, kuka maksaa nämä Matin ja Marin allekirjoittamat vekselit. Meikä ei halua olla maksumies, että maksa sinä ne rikkaampana ;D

Tuo on kyllä ihan hyvä kysymys, mutta vastaan ihan toiseen kysymykseen ....
Jooo, persut voittaa vaalit.

Viikate

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Periaatteessa kaikki kolmen valtapuolueen (+RKP) ulkopuolelle menevät äänet tekevät Suomen kituvalle demokratialle erittäin hyvää.
Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

Sepedeus

• Vieras
Periaatteessa kaikki kolmen valtapuolueen (+RKP) ulkopuolelle menevät äänet tekevät Suomen kituvalle demokratialle erittäin hyvää.

Ja MTK:n kunniajäsen kiittää ;D ;D ;D