Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kohta ostetaan Nokiaa  (Luettu 4052 kertaa)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kohta ostetaan Nokiaa
Joku teki hyviä bisneksiä osti kalliilla ja nyt  ???

Ekonomit ostelivat toisten rahoilla  ;D Ja.... tappioista huolimatta tienasivat itselleen hyvät rahat.

Mutta Nokia nousee varmaan. Nyt kun hinta tahallaan pudotettiin niin saadaan mummot myymään. Kun mummojen rahat on kupattu niin onkin aika taas nostella kursseja  ;D
Mummot aika laiskasti myi osakkeita :D    Itse en kyllä näe mitään syytä olla myymättä/ kurssinousulle en näe perusteita.

Sepedeus

• Vieras

Ekonomit ostelivat toisten rahoilla  ;D Ja.... tappioista huolimatta tienasivat itselleen hyvät rahat.

Mutta Nokia nousee varmaan. Nyt kun hinta tahallaan pudotettiin niin saadaan mummot myymään. Kun mummojen rahat on kupattu niin onkin aika taas nostella kursseja  ;D
Mummot aika laiskasti myi osakkeita :D    Itse en kyllä näe mitään syytä olla myymättä/ kurssinousulle en näe perusteita.

Jos tykkää lotota ,niin kyllä Nokia on hyvä vaihtoehto. Suurempi mahdollisuus siinä on voittaa 50/50 ;D

gutiguti

• Vieras
Nokian suomalaisomistusten osuus nousi puolella vuoden 2010 aikana. Korkeimmaksi pitkiin aikoihin. Samaan aikaan osakkeen arvosta meni kolmannes.
bisnes bisnes

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuossa on nyt vaan se riski että ei enää koskaan nouse. Markkina-arvo saattaa olla toimintaan ja tuottoihin nähden aivan liian korkea. Minusta pitäisi tapahtua jotain mullistavaa että arvo nykyisestä paljon nousisi.  Itse en sijoittaisi ennen kun arvo on kolmanneksessa nykyisestä jos sittenkään, meneehän noita muutama osake muiden mukana salkun hajauttamiseksi mutta silti.

Tuli mieleen ajatus että mitenkäs se navetan arvonnousu? Mahtaako nousta paljonkin?

Voihan sen navetan myydä vaikka pienellä tappiollakin ja ostaa sikala, jos sen arvo nousisi ::) ;D  :-X :-X

Kun Gates ja kumppanit alkaa tosissaan nurkkaamaan Nokiaa, sitten on aika ostaa. Vielä _voi_ olla liian aikaista, tään kanssa ei kannata hätäillä vaikka osinko näillä hinnoilla alkaakin olla houkutteleva.

Tuleeko osinkoa?

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110260829

Ei senttiäkään Nokiasta, ei ole tullutkaan ::) Omistanut olen muutaman kerran mutta aina on tullut tunne että eroon pitää päästä. Tappiollakin ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Aulis Anttila

• Vieras
Pörssipeluri...
Nokia
Omistanut olen muutaman kerran mutta aina on tullut tunne että eroon pitää päästä. Tappiollakin ;D

Sä et oo pelimiehiä... nyt jos voitat lotossa ni koko tollo Nokiaan... kahden vuoden kuluttua se on kolminkertaistunut  ::) ::) ::)

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuossa on nyt vaan se riski että ei enää koskaan nouse. Markkina-arvo saattaa olla toimintaan ja tuottoihin nähden aivan liian korkea. Minusta pitäisi tapahtua jotain mullistavaa että arvo nykyisestä paljon nousisi.  Itse en sijoittaisi ennen kun arvo on kolmanneksessa nykyisestä jos sittenkään, meneehän noita muutama osake muiden mukana salkun hajauttamiseksi mutta silti.

Tuli mieleen ajatus että mitenkäs se navetan arvonnousu? Mahtaako nousta paljonkin?

Voihan sen navetan myydä vaikka pienellä tappiollakin ja ostaa sikala, jos sen arvo nousisi ::) ;D  :-X :-X

Kun Gates ja kumppanit alkaa tosissaan nurkkaamaan Nokiaa, sitten on aika ostaa. Vielä _voi_ olla liian aikaista, tään kanssa ei kannata hätäillä vaikka osinko näillä hinnoilla alkaakin olla houkutteleva.

Tuleeko osinkoa?

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110260829

Ei senttiäkään Nokiasta, ei ole tullutkaan ::) Omistanut olen muutaman kerran mutta aina on tullut tunne että eroon pitää päästä. Tappiollakin ;D
Yleensä kyllä kurssin laskiessa tavataan ostaa lisää osakkeita. :D

ijasja2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Tuleeko osinkoa?

Yleensä kyllä kurssin laskiessa tavataan ostaa lisää osakkeita. :D

Näin on tullut toimittua, tai mieluummin vasta pohjien jälkeen nousevaa osaketta ;D Nokia piristävä poikkeus, voitot ei oo korvanneet tappioita mitä on muut sössimiset tuottaneet. Nyt täytyy hiukan tarkkailla tilannetta, saisiko tappiot kuitattua kunnon koroilla :P

On tää paljon mukavampaa kuin lotto, ja keskimäärin tuottavampaakin, ainakin näin noususuhdanteessa :D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)