Joo tuo laittamani sana "pelkurit" oli pikainen heittoni, tarkoitin valehtelijoita. On se kumma jos joku ui "liiveihin" kiinni tai aukoo päätään ja vähän taputat tai sanot ärhäkästi takaisin niin ihminen on vähintäänkin mielenterveys ongelmaa sairastava tai terroristi. On niin helppoa joka asiaan sanoa että pelkää, mutta jos sanot vihaa, et saa sympatioita. Ja juuri lierot ja poskensoittajat, aina vetoo pelkoon tai uhkailuun kun itse jää alakynteen. Niiden mukaan sitten mennään, tuokin huussi kuski luultavasti on sanonut tai uhkaillut itse noita kahta nuorta miestä, ja kun patakattila on soinut, niin tarina onkin toinen. En toki puolustele millään tavoin tuota tekoa, mutta on se helvetti jos bussisakin on aina kyylä

Tämä maa muistuttaa päivä päivältä enemmän viranomaisten puolelta DDR:ää ja nuorison puolelta jenkkejä, kysyn mistä mallit tulee, vai onko malleja enää. Syrjäytyminen köyhyys ja eriarvoisuus lisääntyy ja sitä myötä raakuus, ja noihin edellä mainittuihin asioihin myös sotkeutuu myös rikkaan perheen "vesut", mutta toisista syistä, köyhää kun saa potkia, mutta kun köyhä potkii takas, niin siitä nousee älämölö. Kumpi vesuista voittaa kun asiat menee oikeuteen saakka, se joka on varaton, tai se jolla on varallisuutta ?
Noita saa lukea joka päivä lehdistä. Luuletteko että kansa enää välittää paskaakaan, kun tekee herrat mitä vaan, niin aina he pääsevät kuin "koira veräjästä", että siinä sitä esimerkkiä kansalle

En toki hyväksy väkivaltaa, mutta ihmettelen vaan tämän päivän mediaa, ja kansan "seinille hyppimistä". Joka helvetin "kissanristiäisistä uutisoidaan, itse en enää jaksa ihmetellä mitään, enkä viitsi päätäni vaivaa toisten sekoiluilla. Tosin en ole koskaan Kyylänny toisten elämää, omapää pääoma, pääoma omapää.