Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Aulis Anttila...  (Luettu 4632 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Ruokaresepti...
miten niin ei ole maajussi?   onhan sillä se puolihehtaaria sitä vuokrapeltoa jolla saakin rekkakuorman sitä mallasohraa! vaikka kauraa tuo keväällä siihen viskoi.........! ;D
Tässä kuva Auliksen mallasohrapellosta:
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/02/fi_FI/vieraslajien_torjunnasta_palautetta/

Syä pääs saateri, sano juu !!!!!!!!!!!!!!!

JoHaRa

• Vieras
Vs: Aulis Anttila...
"Vieraslajien torjunnasta pyydetään palautetta"

Minä-itten linkki...

Eikö tuo mene rasismin puolelle  ;D

minä-itte

• Vieras

Minä-itten linkki...

Tuossa linkissä ei vireslajilla tarkoitettu Aulista  ;D ;D ;D

JoHaRa

• Vieras

Minä-itten linkki...

Aulis pitäis lähettää ekskursiolle vaikka Angolaan niin saisi tuta mitä on vieraslajina oleminen  ;D

Aulis Anttila

• Vieras
Reissuun...
"Vieraslajien torjunnasta pyydetään palautetta" Minä-itten linkki... Eikö tuo mene rasismin puolelle  ;D
Tuossa linkissä ei vireslajilla tarkoitettu Aulista  ;D ;D ;D
Aulis pitäis lähettää ekskursiolle vaikka Angolaan niin saisi tuta mitä on vieraslajina oleminen  ;D

Siel mä en ookkaa viel ikinä käyny... eli se reissu sopii hyvin... voin sit samalla kävästä Ahtisaarimaassa verestämässä... vanhoja... muistoja  ::) ...liki kaikki sen ankolan naapurimaat on kyl jo rampattu läpi ja kotasin moneen kertaan - paitsi ne "Kongot"  :P :P :P

Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:10:10 kirjoittanut Aulis Anttila

JoHaRa

• Vieras
Vs: Reissuun...
"Vieraslajien torjunnasta pyydetään palautetta" Minä-itten linkki... Eikö tuo mene rasismin puolelle  ;D
Aulis pitäis lähettää ekskursiolle vaikka Angolaan niin saisi tuta mitä on vieraslajina oleminen  ;D

Siel mä en ookkaa viel käyny... eli sopii hyvin... voin kävästä Ahtisaarimaassa verestämässä... vanhoja... muistoja  ::) ...liki kaikki sen ankolan naapurimaat on kyl rampattu läpi ja kotasin - paitsi ne "Kongot"  :P :P :P

Jos joku koittaa myydä sulle siellä "ebolaa" niin älä mene ostamaan  :o

Aulis Anttila

• Vieras
...ebolaa...
"Vieraslajien torjunnasta pyydetään palautetta" Minä-itten linkki... Eikö tuo mene rasismin puolelle  ;D

Siel mä en ookkaa viel käyny... eli sopii hyvin... voin kävästä Ahtisaarimaassa verestämässä... vanhoja... muistoja  ::) ...liki kaikki sen ankolan naapurimaat on kyl rampattu läpi ja kotasin - paitsi ne "Kongot"  :P :P :P

Jos joku koittaa myydä sulle siellä "ebolaa" niin älä mene ostamaan  :o

Juu... ei ku en... ostan paikallista olutta  ;D ;D ;D

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Juu... ei ku en... ostan paikallista olutta

Joo, eikä haittaa vaikka jäät sitä min. 10 vuotta sinne juomaan.

;D ;D ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Vouti vei  ??? ;D
Ei, vouti ei vie omaisuutta, jota ei voi vaihtaa rahaksi  ;D Tarina tosin kertoo, että entisessä Kymen läänissä ulosmitattiin takavuosina uuhikiintiö.

Takavuosina, kun yritin päästä eroon Opelistani, tapahtui seuraavat kaksi juttua:
1. Autokauppias lupasi satasen, jos tankki oli täynnä.
2. Kun olin tinkinyt uuden auton hinnan tappiin, kysyin, että mitäs Vectralle tehdään? Autokauppias siihen, että saat sen jättää siihen tai viedä pois, hinta on sama.

sorkkis

• Vieras
Miten ooppelin arvo nousee , täytetään tankki .

Miten ooppelilla voi kiihdyttää 0-100 parissa sekunnissa , työntämällä ales jyrkänteeltä .

Jatkakaa. ;)

simmo

• Vieras

Tässä kuva Auliksen mallasohrapellosta:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/02/fi_FI/vieraslajien_torjunnasta_palautetta/
----mitä ne tuosta jättiputkesta vaahtoovat.Kävin kerran Tromssassa ja se oli yleisin kasvi siellä, eipä juuri muita näkynyt :D

[/quote]

JoHaRa

• Vieras
Vs: Reissuun...
"Vieraslajien torjunnasta pyydetään palautetta" Minä-itten linkki... Eikö tuo mene rasismin puolelle  ;D
Tuossa linkissä ei vireslajilla tarkoitettu Aulista  ;D ;D ;D
Aulis pitäis lähettää ekskursiolle vaikka Angolaan niin saisi tuta mitä on vieraslajina oleminen  ;D

Siel mä en ookkaa viel ikinä käyny... eli se reissu sopii hyvin... voin sit samalla kävästä Ahtisaarimaassa verestämässä... vanhoja... muistoja  ::) ...liki kaikki sen ankolan naapurimaat on kyl jo rampattu läpi ja kotasin moneen kertaan - paitsi ne "Kongot"  :P :P :P

Kun Aulis ja Ahtisaari jättivät afrikan niin..... nälänhätä helpottui kummasti  ;D

JoHaRa

• Vieras
Vouti vei  ??? ;D
Ei, vouti ei vie omaisuutta, jota ei voi vaihtaa rahaksi  ;D Tarina tosin kertoo, että entisessä Kymen läänissä ulosmitattiin takavuosina uuhikiintiö.

Takavuosina, kun yritin päästä eroon Opelistani, tapahtui seuraavat kaksi juttua:
2. Kun olin tinkinyt uuden auton hinnan tappiin, kysyin, että mitäs Vectralle tehdään? Autokauppias siihen, että saat sen jättää siihen tai viedä pois, hinta on sama.
Mä olisin maksanut tuosta 200€ tankki tyhjänä  8)

sorkkis

• Vieras
Vouti vei  ??? ;D

Mä olisin maksanut tuosta 200€ tankki tyhjänä  8)
Vuotaaks opelin tankki .  :D :D