Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe "Kouluampujaksi leimattu"  (Luettu 3576 kertaa)

Luomulissu

  • Vieras
Vs: Kiusaaminen...
Meneeköhän Suomessa jo vähän liian "kovaa". Ei aatana mitä tohua koulun rehtorilta ja kunnan sosiaalitantoilta suomessa.
http://areena.yle.fi/ohjelma/7483
Rehtori kehtas vielä nauraa, kaiken sen päälle mitä nuori mies oli joutunut kokemaan >:(
http://www.iltalehti.fi/mieli/2011012913040322_md.shtml
Ja kansa vielä haluaa lisää :o
Mielenkiintoista !  Itse olen joutunut puolustamaan lapsiani koulukiusaus tapauksissa. Joka kerta kiusaajasta on tehty uhri ja kiusattu on syyllinen. Ensimmäisessä tapauksessa juttu meni niin pitkälle, että koulun vaihto. No kuntahan se maksoi kyydin. ;D

Nyt ku rikos on jo vanhentunu ni voi kertoo et se meiän hiljasin perilline tuli muutamana päivänä koulusta naama valkosena himaan... ja ku kuulusteltiin ni se kerto et siel on yks iso kundi joka on aina ja koko ajan kaikkien pienempien kimpussa... menin sit yhtenä aamuna sinne koululle... meiän kundi näytti kuka se hiippari on... kerroin sit sille hiipparille et ny on nii et jos mä kuulen yhenki kerran et sä itketät täällä pienempiäs ni mä tuun uudelleen ja katkasen sun vasemmasta kädestäs peukalon... ja sit mä tuun nii monta kertaa uudelleen et sulta loppuu sormet - etkä ikinä arvaa minä sulta katkee yhentenätoista = sen koomin en kuullu keltää kersan kavereiltakaa et siitä hipistä ois ollu härdeliä + tekis mieli kertoo mitä sakkia sen mutsi ja faija oli... mut en viitti... ku tulee webbarilta moitteet  :o :o :o
  Eikait vain taas lestikorsto kiusannu, Auliksen lempeään kasvatustyyliin, tottunutta vesseliä?   ;D  Olisit vaan tehnyt samanlaisen kurinpalautuksen isällekin, kun tiesit, kenen poika on kyseessä. Isähän se kummiski käski sen kiusata ja on opettanut pojan.   ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kiusaaminen...
Meneeköhän Suomessa jo vähän liian "kovaa". Ei aatana mitä tohua koulun rehtorilta ja kunnan sosiaalitantoilta suomessa.
http://areena.yle.fi/ohjelma/7483
Rehtori kehtas vielä nauraa, kaiken sen päälle mitä nuori mies oli joutunut kokemaan >:(
http://www.iltalehti.fi/mieli/2011012913040322_md.shtml
Ja kansa vielä haluaa lisää :o
Mielenkiintoista !  Itse olen joutunut puolustamaan lapsiani koulukiusaus tapauksissa. Joka kerta kiusaajasta on tehty uhri ja kiusattu on syyllinen. Ensimmäisessä tapauksessa juttu meni niin pitkälle, että koulun vaihto. No kuntahan se maksoi kyydin. ;D

Nyt ku rikos on jo vanhentunu ni voi kertoo et se meiän hiljasin perilline tuli muutamana päivänä koulusta naama valkosena himaan... ja ku kuulusteltiin ni se kerto et siel on yks iso kundi joka on aina ja koko ajan kaikkien pienempien kimpussa... menin sit yhtenä aamuna sinne koululle... meiän kundi näytti kuka se hiippari on... kerroin sit sille hiipparille et ny on nii et jos mä kuulen yhenki kerran et sä itketät täällä pienempiäs ni mä tuun uudelleen ja katkasen sun vasemmasta kädestäs peukalon... ja sit mä tuun nii monta kertaa uudelleen et sulta loppuu sormet - etkä ikinä arvaa minä sulta katkee yhentenätoista = sen koomin en kuullu keltää kersan kavereiltakaa et siitä hipistä ois ollu härdeliä + tekis mieli kertoo mitä sakkia sen mutsi ja faija oli... mut en viitti... ku tulee webbarilta moitteet  :o :o :o
  Eikait vain taas lestikorsto kiusannu, Auliksen lempeään kasvatustyyliin, tottunutta vesseliä?   ;D  Olisit vaan tehnyt samanlaisen kurinpalautuksen isällekin, kun tiesit, kenen poika on kyseessä. Isähän se kummiski käski sen kiusata ja on opettanut pojan.   ;D

  Iliman muuta lesti tai ainakin lestinheittäjä ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: "Kouluampujaksi leimattu"
Mutta mitä ne on, ne vanhoillislesbot?  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: "Kouluampujaksi leimattu"
Mutta mitä ne on, ne vanhoillislesbot?  ;D
Ne on varmaan niitä, jotka nuolee mattoa eikä posliinia  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Väljää...
Mutta mitä ne on, ne vanhoillislesbot?  ;D
Ne on varmaan niitä, jotka nuolee mattoa eikä posliinia  ;D

Joo... ja ne tykkää väljästä, ei tiukasta  ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 08.02.11 - klo:16:22 kirjoittanut Aulis Anttila

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: "Kouluampujaksi leimattu"
sepe!  tulooko siitä tytöstä TEM:n työläinen johtoportaaseen?                           haaska millanen on toi hevosnaamanen virtanenkii ja sitten vielä himoht.............!

jeep

  • Vieras
Vs: "Kouluampujaksi leimattu"
10% kansasta häiriköitä.  Ja se loppu 90% kansasta on sitten muuten häiriintyneitä, miettikääs  ???? :D